تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 69444

گوشی ردمی ۱۰C با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد

گوشی ردمی ۱۰C با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد

گوشی ردمی ۱۰C با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شدشاخه نیجریه‌ای شیائومی با انتشار تصاویر گوشی ردمی ۱۰C در توییتر، از مشخصات کلیدی و قیمت این محصول پرده برداشت تا آن را رسما، معرفی شده بدانیم.
در حالی که ..

گوشی ردمی ۱۰C با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد

شاخه نیجریه‌ای شیائومی با انتشار تصاویر گوشی ردمی ۱۰C در توییتر، از مشخصات کلیدی و قیمت این محصول پرده برداشت تا آن را رسما، معرفی شده بدانیم.

در حالی که هنوز فهرست کامل مشخصات گوشی ردمی ۱۰C منتشر نشده؛ شیائومی از آغاز فروش آن در نیجریه خبر داده است. بر اساس اعلام کمپانی چینی، ردمی ۱۰ سی با ترکیب حافظه ۴+۶۴ گیگابایتی، قیمتی معادل ۱۹۰ دلار دارد و این مبلغ برای نسخه ۱۲۸ گیگ، به ۲۱۰ دلار می‌رسد.

گوشی ردمی 10C

در تصاویر رسمی انتشار یافته، یک صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی با حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی دیده می‌شود. پنل عقب طرح‌دار گوشی هم از یک ماژول دوربین مربع-مانند با دو لنز، فلاش LED و حسگر اثر انگشت میزبانی می‌کند. سنسور اصلی، ۵۰ مگاپیکسلی است و چیپست دستگاه، اسنپدراگون ۶۸۰ نام دارد.

ناگفته نماند که شیائومی در هفته جاری، Redmi 10 را راهی بازار هند خواهد کرد؛ گوشی هوشمندی که گمان می‌رود نسخه ری‌برند شده همین Redmi 10C باشد.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.