تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 15394

گوشی ردمی کی ۳۰ پرو ۵ جی با دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی ردمی کی ۳۰ پرو ۵ جی با دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی ردمی کی ۳۰ پرو ۵ جی با دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد دو گوشی ردمی کی ۳۰ پرو ۵ جی (Redmi K30 Pro 5G) و پرو زوم ادیشن با دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی، فناوری ۵G و چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام رونمایی شدند.
کمپانی ردمی از دو گوشی جدید سری K خود رسماً رونمایی کرد. این دو، ردمی کی ۳۰ پرو ۵ جی و ردمی کی ۳۰ پرو ۵ جی زوم ادیشن نام دارند. این اولین باریست که ردمی از یک مدل ویژه به نام زوم ادیشن رونمایی می‌کند. زوم، یکی از برجسته‌ترین قابلیت‌های گوشی‌های مجهز به پیکربندی دوربین در گوشی‌های سال ۲۰۲۰ است.
ردمی کی ۳۰ پرو ۵ جی گوشی ردمی K30 Pro 5G دنباله رو فیزیولوژی نسخه‌ی پیشین خودش است. بنابراین این دیوایس با مشخصات فنی بالارده‌، در بدنه‌ای زیبا عرضه خواهد شد. در عین حال، قابلیت‌های ویژه‌ای نظیر شارژ بی‌سیم از این گوشی حذف شده است تا هزینه‌ها و به تبع آن قیمت نهایی، مدیریت شود.
همانطور که گفته شد، این گوشی بر پایه‌ی طرح نسل گذشته‌ی خودش طراحی شده است. برخلاف دیگر گوشی‌های هوشمند ۵G در سال ۲۰۲۰، مدل جدید سری کی ۳۰ از یک دوربین پاپ آپ سلفی نظیر مدل ردمی کی ۲۰ پرو برخوردار..

گوشی ردمی کی ۳۰ پرو ۵ جی با دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

دو گوشی ردمی کی ۳۰ پرو ۵ جی (Redmi K30 Pro 5G) و پرو زوم ادیشن با دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی، فناوری ۵G و چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام رونمایی شدند.

کمپانی ردمی از دو گوشی جدید سری K خود رسماً رونمایی کرد. این دو، ردمی کی ۳۰ پرو ۵ جی و ردمی کی ۳۰ پرو ۵ جی زوم ادیشن نام دارند. این اولین باریست که ردمی از یک مدل ویژه به نام زوم ادیشن رونمایی می‌کند. زوم، یکی از برجسته‌ترین قابلیت‌های گوشی‌های مجهز به پیکربندی دوربین در گوشی‌های سال ۲۰۲۰ است.

ردمی کی ۳۰ پرو ۵ جی

گوشی ردمی K30 Pro 5G دنباله رو فیزیولوژی نسخه‌ی پیشین خودش است. بنابراین این دیوایس با مشخصات فنی بالارده‌، در بدنه‌ای زیبا عرضه خواهد شد. در عین حال، قابلیت‌های ویژه‌ای نظیر شارژ بی‌سیم از این گوشی حذف شده است تا هزینه‌ها و به تبع آن قیمت نهایی، مدیریت شود.

همانطور که گفته شد، این گوشی بر پایه‌ی طرح نسل گذشته‌ی خودش طراحی شده است. برخلاف دیگر گوشی‌های هوشمند ۵G در سال ۲۰۲۰، مدل جدید سری کی ۳۰ از یک دوربین پاپ آپ سلفی نظیر مدل ردمی کی ۲۰ پرو برخوردار است. لو ویبینگ، مدیرعامل برند ردمی برای نخستین بار است که ترکیبی از یک دوربین پاپ آپ و فناوری ۵G را ارائه می‌کند. علیرغم نیازمندی قطعات سخت افزاری شبکه‌ی ۵G به فضای بیشتری نسبت به ۴G که باعث حذف مکانیزم پاپ آپ از گوشی‌های ۵G شده است، اما ردمی موفق شده در پرچمدار جدید خودش هر دو این قابلیت‌ها را به صورت یکجا باهم ارائه کند.

ردمی کی 30 پرو 5 جی
ردمی کی 30 پرو 5 جی
ردمی کی 30 پرو 5 جی
ردمی کی 30 پرو 5 جی

مشخصات فنی

چیپست قدرتبخش کی ۳۰ پرو ۵ جی، اسنپدراگون ۸۶۵ با سرعت کلاک ۲.۸۴ گیگاهرتز است که حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 و رم ۸ گیگابایتی LPDDR5 آن را همراهی می‌کنند. البته نسخه‌ی پایه با یک رم ۶ گیگابایتی LPDDR4X عرضه می‌شود. چیپست زیر قاب این گوشی از شبکه‌ی SA/NSA 5G پشتیبانی می‌کند. این کمپانی از طراحی آنتن ۳۶۰ درجه‌ای استفاده کرده تا مطمئن شود اتصال ۵G هموار و خوبی را به کاربرانش ارائه می‌کند. وای فای ۶، سوپر بلوتوث، NFC، جک ۳.۵ میلی‌متری و درگاه مادون قرمز نیز از دیگر امکانات ارتباطی این گوشی چینی هستند. علاوه بر این، ردمی کی ۳۰ پرو ۵G از صدای Hi-Res پشتیبانی می‌کند و دارای اسپیکرهای ۱.۲cc است. یک موتور خطی برای ارائه‌ی بازخوردهای لمسی مناسب، به خصوص برای گیمرها در این گوشی به کار رفته و توسط سیستم خنک کننده‌ی VC با ۹ حسگر دما، از داغی بیش از حد آن جلوگیری می‌شود.

در بخش باتری نیز یک باتری با ظرفیت ۴,۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت در اینجا حضور دارد که در عرض ۶۳ دقیقه با توان ۳۳ وات، به شارژ ۱۰۰ درصد می‌رسد.

نمایشگر

وی قاب جلویی یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی Super AMOLED ساخت شرکت سامسونگ با حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت، نسبت کنتراست ۵۰۰۰۰۰۰۰:۱ و پشتیبانی از +HDR10 حضور دارد. این نمایشگر از نرخ نمونه‌برداری لمس ۱۸۰ هرتز برای اجرای روان بازی‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. شیائومی از یک فناوری حساسیت نور ویژه برای بهبود تنظیم خودکار روشنایی صفحه استفاده کرده است. این نمایشگر دارای تأییدیه‌ی TUV Rheinland نیز هست و از آخرین نسل حسگر اثر انگشت درون نمایشگر استفاده می‌کند که اندازه‌ی آن ۱۰ درصد بزرگ‌تر شده است.

ردمی کی 30 پرو 5 جی

طراحی و ابعاد

قاب پشتی این گوشی به سمت داخل خمیده است،‌ در حالی که ماژول دوربین دایره‌ای شکلی همانند گوشی وان پلاس ۷ تی روی قاب پشتی دیوایس حضور دارد. این تغییری تازه در گوشی‌های شرکت ردمی نسبت به ماژول‌های دکمه‌ای در اولین مدل‌های ردمی است. دوربین پاپ آپ جلویی دیوایس اطمینان می‌دهد که شما تجربه‌ی نمایشگر تمام صفحه را در اختیار خواهید داشت و نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی ۹۲.۷ درصدی ارائه می‌شود. این دوربین پاپ آپ اکنون سریع‌تر از نسل گذشته شده و فقط در عرض ۰.۵۸ ثانیه به داخل و خارج می‌رود. سازنده ادعا می‌کند که علیرغم افزایش سرعت، همچنان این دوربین در هنگام سقوط گوشی، خودش را نجات می‌دهد.

گوشی جدید ردمی در چهار رنگ آبی، بنفش، خاکستری و سفید عرضه خواهد شد. همه‌ی این مدل‌ها دارای یک دکمه‌ی پاور قرمز رنگ هستند. ردمی همچنین با شرکت Keith Haring همکاری کرده و قاب‌های سفارشی را با قیمت ۷ دلار در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ردمی کی 30 پرو 5 جی
ردمی کی 30 پرو 5 جی
ردمی کی 30 پرو 5 جی

دوربین

این گوشی به دوربین چهارگانه در قاب پشتی خودش مجهز است. این پیکربندی شامل حسگر اثر انگشت ۶۴ مگاپیکسلی Sony IMX686 با لرزشگیر اپتیکال، یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض ۱۲۳ درجه‌ای، یک لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو/ماکرو با لرزشگر اپتیکال و حسگر ۲ مگاپیکسلی برای ثبت اطلاعات عمق میدان می‌شود. این سیستم دوربین از فیلمبرداری ۸K و ویدیوهای سوپر اسلوموشن پشتیبانی می‌کند. دوربین ۸ مگاپیکسلی این گوشی، زوم ۳ برابری اپتیکال و ۳۰ برابری دیجیتال را ارائه می‌کند. علاوه بر این‌ها، مدل زوم ادیشن به لرزشگیر اپتیکال ۴ محور نیز مجهز است.

در جلو،‌ یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با مکانیزم پاپ آپ ارائه شده که از فیلمبرداری اسلوموشن ۱۲۰ فریم بر ثانیه‌ای و ویدیوهای تایم لپس نیز پشتیبانی می‌کند.

ردمی کی 30 پرو 5 جی

قیمت

قیمت نسخه‌های مختلف دو گوشی ردمی کی ۳۰ پرو و کی ۳۰ پرو زوم به ترتیب زیر است:

Redmi K30 Pro

  • ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه (۴۲۴ دلار)
  • ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه (۴۸۰ دلار)
  • ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه (۵۲۳ دلار)

Redmi K30 Pro Zoom Edition

  • ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه (۵۳۷ دلار)
  • ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه (۵۶۵ دلار)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.