تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
کد خبر : 73689

گوشی جدید موتورولا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در راه است

گوشی جدید موتورولا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در راه است

گوشی جدید موتورولا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در راه استموتورولا از معرفی یک گوشی موبایل با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در ماه ژوئیه خبر داد. به نظر می‌رسد این گوشی جدید موتورولا، Frontier نام داشته باشد.
شاخه ..

گوشی جدید موتورولا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در راه است

موتورولا از معرفی یک گوشی موبایل با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در ماه ژوئیه خبر داد. به نظر می‌رسد این گوشی جدید موتورولا، Frontier نام داشته باشد.

شاخه چینی موتورولا با انتشار یک تصویر تبلیغاتی، وجود دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را در گوشی جدید خود تایید و آن را مبنای تازه‌ای برای تصویربرداری توصیف کرد.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها، Motorola از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP1 سامسونگ در این گوشی استفاده خواهد کرد. این سنسور با بهره‌گیری از فناوری ترکیب پیکسلی و الگوریتم موزاییک‌چینی مبتنی بر یادگیری عمیق، می‌تواند خروجی ۱۲.۵ یا ۵۰ مگاپیکسلی بدهد. همچنین از فیلم‌برداری ۸K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

گوشی جدید موتورولا
گوشی جدید موتورولا

موتورولا اخیرا از تولید پرچمداری با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ هم خبر داد که به نظر می‌رسد همین گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی باشد.

اگر آن را Motorola Frontier بدانیم، باید انتظار یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی pOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی و ترکیب حافظه ۱۲+۲۵۶ گیگابایتی را داشته باشیم. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ وات و شارژ وایرلس ۳۰ یا ۵۰ وات، از دیگر مشخصات منتسب به آن هستند.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.