تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۴۸
کد خبر : 62255

گوشی جدید سونی اکسپریا Pro-I چه زمانی به بازار می‌آید

گوشی جدید سونی اکسپریا Pro-I چه زمانی به بازار می‌آید

گوشی جدید سونی اکسپریا Pro-I چه زمانی به بازار می‌آیدکمپانی سونی در آبان، گوشی جدید سونی اکسپریا Pro-I را رونمایی کرد و قرار است، ماه آینده عرضه شود. مروری بر مشخصات فنی Xperia Pro-I خواهیم داشت.
کمپا..

گوشی جدید سونی اکسپریا Pro-I چه زمانی به بازار می‌آید

کمپانی سونی در آبان، گوشی جدید سونی اکسپریا Pro-I را رونمایی کرد و قرار است، ماه آینده عرضه شود. مروری بر مشخصات فنی Xperia Pro-I خواهیم داشت.

کمپانی سونی گوشی اکسپریا Pro-I را با حسگر تصویر ۱.۰ اینچی در اکتبر رونمایی کرد. اکنون اگر منتظر تاریخ عرضه این گوشی هوشمند هستید باید بگوییم که سرانجام این تاریخ مشخص شده است.

Xperia Pro-I در ۲ دسامبر و در دو کشور فرانسه و انگلیس در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. پنج روز بعد و در تاریخ ۷ دسامبر شاهد عرضه این گوشی در آلمان و در ۱۰ دسامبر نیز در ایالات متحده آمریکا وارد بازار خواهد شد. با ما باشید تا مروری بر این گوشی هوشمند داشته باشیم.

تاریخ عرضه سونی اکسپریا Pro-I کی است؟

همان‌طور که گفتیم گوشی جدید سونی اکسپریا پرو آی در دسامبر روانه چند بازار جهانی خواهد شد. بنابراین احتمال خیلی زیادی دارد که در فصل تعطیلات پیش رو یکی از این گوشی را داشته باشید. اگر علاقه زیادی به این گوشی هوشمند دارید، در آینده نگاهی به نقد و بررسی گجت نیوز بیندازید.

گوشی جدید سونی اکسپریا Pro-I

سونی اکسپریا پرو آی از یک دوربین اصلی یا وضوح ۱۲ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم ۲.۰ تا ۴.۰ برخوردار است. این دوربین مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز است. همچنین در پنل پشتی شاهد تعبیه لنز ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابری هستیم که از لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز بهره می‌برد.

دوربین فوق عریض سونی اکسپریا نیز ۱۲ مگاپیکسل است که دارای فوکوس خودکار تشخیص فاز برای تصاویر ماکرو است. در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار داده شده است.

گوشی هوشمند Sony Xperia Pro-I مجهز به یک پنل اولد ۶.۵ اینچی است و رزولوشن ۳۸۴۰ در ۱۶۴۴ (۴K) را به همراه نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰هرتزی ارائه می‌دهد. قلب تپنده این گوشی، اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام است و از رم ۱۲ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی حداکثر ۵۱۲ گیگابایتی بهره می‌گیرد. انرژی مورد نیاز سونی اکسپریا پرو را باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری ساعتی تامین می‌کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.