تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 2749

گوشی تکنو اسپارک گو پلاس معرفی شد؛ نمایشگر بزرگ در یک گوشی زیر ۱۰۰ دلاری

گوشی تکنو اسپارک گو پلاس معرفی شد؛ نمایشگر بزرگ در یک گوشی زیر ۱۰۰ دلاری

گوشی تکنو اسپارک گو پلاس معرفی شد؛ نمایشگر بزرگ در یک گوشی زیر ۱۰۰ دلاری گوشی موبایل تکنو اسپارک گو پلاس (TECNO Spark GO Plus) با یک نمایشگر غول پیکر و قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت این گوشی هندی بیشتر آشنا شوید.
کمپانی تکنو از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. گوشی تکنو اسپارک گو پلاس ارائه کننده‌ی بزرگ‌ترین نمایشگر در بین تلفن‌های هوشمند هم رده‌ی خود است. این دیوایس دارای یک نمایشگر ۶.۵۲ اینچی است و با قیمت فقط ۸۸ دلار عرضه می‌شود.
پنل نمایشگر این گوشی از نوع LCD با وضوح ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل (نسبت ۲۰:۹) است و ۸۹.۵ درصد قاب جلویی آن را تشکیل می‌دهد. این نمایشگر غول پیکر میزان روشنایی بسیار مناسب ۴۸۰ نیت را ارائه می‌کند. گوشی TECNO Spark Go Plus تحت پروژه اندروید گو است و رابط کاربری HIOS 5.5.2 بر بستر اندروید ۹ گو ادیشن را اجرا می‌کند. تراشه‌ی هلیو A22 مدیاتک (چهار هسته ۲ گیگاهرتزی) در قلب تپنده‌ی آن است که ۲ گیگابایت رم ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کنند. ضمناً یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر س..

گوشی تکنو اسپارک گو پلاس معرفی شد؛ نمایشگر بزرگ در یک گوشی زیر ۱۰۰ دلاری

گوشی موبایل تکنو اسپارک گو پلاس (TECNO Spark GO Plus) با یک نمایشگر غول پیکر و قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت این گوشی هندی بیشتر آشنا شوید.

کمپانی تکنو از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. گوشی تکنو اسپارک گو پلاس ارائه کننده‌ی بزرگ‌ترین نمایشگر در بین تلفن‌های هوشمند هم رده‌ی خود است. این دیوایس دارای یک نمایشگر ۶.۵۲ اینچی است و با قیمت فقط ۸۸ دلار عرضه می‌شود.

پنل نمایشگر این گوشی از نوع LCD با وضوح ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل (نسبت ۲۰:۹) است و ۸۹.۵ درصد قاب جلویی آن را تشکیل می‌دهد. این نمایشگر غول پیکر میزان روشنایی بسیار مناسب ۴۸۰ نیت را ارائه می‌کند. گوشی TECNO Spark Go Plus تحت پروژه اندروید گو است و رابط کاربری HIOS 5.5.2 بر بستر اندروید ۹ گو ادیشن را اجرا می‌کند. تراشه‌ی هلیو A22 مدیاتک (چهار هسته ۲ گیگاهرتزی) در قلب تپنده‌ی آن است که ۲ گیگابایت رم ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کنند. ضمناً یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیز وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی را عهده‌دار است.

سرگرمی ارزان قیمت با گوشی تکنو اسپارک گو پلاس

تکنو اسپارک گو پلاس

Spark Go Plus یک گوشی ارزان قیمت دو سیم کارته با دو اسلات نانو سیم و یک اسلات مستقل برای کارت میکرو اس دی (ارتقاء تا حداکثر ۱۲۸ گیگابایت) است. علاوه بر این باید به حضور فناوری وای فای ۲.۴ گیگاهرتزی و بلوتوث ۴.۲ و همچنین یک اسکنر اثر انگشت روی قاب پشتی این اسمارت‌فون نیز اشاره کنیم.

در بریدگی بسیار کوچک بالای نمایشگر، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نهفته است. این دوربین دارای یک لنز ۸۱ درجه‌ای و یک فلاش مستقل است. در پشت، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دیگر با فلاش دوگانه LED حضور دارد.

این گوشی «نمایشگر بزرگ سرگرم‌کننده» را وعده می‌دهد و دارای همکاری با سرویس‌های استریمینگ نظیر نتفلیکس است. گرچه در این زمینه تنها نیست و یک گوشی دیگر به نام Infinix HOT 8 با یک نمایشگر ۶.۵۲ اینچی IPS و اجرای نسخه‌ی کامل اندروید می‌تواند حتی گزینه‌ی مناسبتری برای خرید باشد. در هر صورت کمپانی تکنو همراه گوشی خود یک هندزفری بلوتوثی رایگان به علاوه اشتراک ۳ ماهه سرویس پخش موسیقی Gaana Plus‌ را نیز در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

۱۰ مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

  • با ربات واکر در نمایشگاه CES 2020 آشنا شوید (گجت تی وی)
  • ساعت هوشمند IEVA از پوست شما محافظت می‌کند
  • کباب پز های وبر با وای فای کنترل می‌شوند؛ از راه دور استیک درست کنید!
  • گوشی تکنو اسپارک گو پلاس معرفی شد؛ نمایشگر بزرگ در یک گوشی زیر ۱۰۰ دلاری
  • چرا پروژه نئون سامسونگ در نمایشگاه CES ناامید کننده ظاهر شد؟
  • شیر آب هوشمند Moen کارهای شما را با دستور صوتی انجام می‌دهد
  • سنهایزر و کونتیننتال برای خودروها سیستم صوتی سه بعدی بدون بلندگو طراحی کردند
  • نگاهی به گوشی های تی سی ال ۱۰ در نمایشگاه CES 2020 (گجت تی وی)
  • نگاهی به تبلت تاشو لنوو تینک پد ایکس ۱ فولد در CES 2020 (گجت تی وی)
  • با دستگاه بیت باکس Rhythmo ، موسیقی‌های جذاب خلق کنید

تمام مطالب نمایشگاه CES 2020 را از اینجا دنبال کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.