تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر : 52640

گوشی تاشو قدیمی خود را به سامسونگ بدهید؛ ۱۲۵ دلار تخفیف بگیرید

گوشی تاشو قدیمی خود را به سامسونگ بدهید؛ ۱۲۵ دلار تخفیف بگیرید

گوشی تاشو قدیمی خود را به سامسونگ بدهید؛ ۱۲۵ دلار تخفیف بگیریدسامسونگ قرار است در ماه آگوست امسال از مدل جدید گلکسی زد فلیپ رونمایی کند و ما می‌دانیم که این گوشی قیمت بالایی خواهد داشت. اگر شما پول زیادی برای خرید این مدل ندارید، می‌توانید مدل گلکسی زد فلیپ ۵G را با کمی تخفیف بخرید. سامسونگ به‌تازگی یک برنامه جدید به نام Flip Your Flip راه انداخته که در آن شما می‌توانید یک گوشی گلکسی زد فلیپ ۵G را با ۱۲۵ دلار تخفیف و در ازای دادن یکی از گوشی‌های تاشو قدیمی خود به سامسونگ خریداری کنید.

مطالب مرتبط:رندرهای جدیدی از گوشی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ منتشر شد
گلکسی زد فلیپ ۳ وارد مرحله تولید انبوه شده است
اگر بخواهیم مقایسه‌ای در این زمینه داشته باشیم باید بگوییم که در حال حاضر شما در ازای پرداخت ۱۲۵ دلار می‌توانید یک گوشی گلکسی S9 پلاس بخرید؛ در حالیکه یک آیفون X قیمتی حدود ۱۷۵ دلار دارد. بنابراین، این کاملاً بستگی به شما دارد که با ۱۲۵ دلار یک گوشی تاشو سامسونگ با قیمت پایین‌تر بخرید یا یک گوشی غیرتاشو از سامسونگ یا شرکت‌های دیگر. البته باید خاطرنشان کنیم که برنامه Flip Your Flip در حال ..

گوشی تاشو قدیمی خود را به سامسونگ بدهید؛ ۱۲۵ دلار تخفیف بگیرید

سامسونگ قرار است در ماه آگوست امسال از مدل جدید گلکسی زد فلیپ رونمایی کند و ما می‌دانیم که این گوشی قیمت بالایی خواهد داشت. اگر شما پول زیادی برای خرید این مدل ندارید، می‌توانید مدل گلکسی زد فلیپ ۵G را با کمی تخفیف بخرید. سامسونگ به‌تازگی یک برنامه جدید به نام Flip Your Flip راه انداخته که در آن شما می‌توانید یک گوشی گلکسی زد فلیپ ۵G را با ۱۲۵ دلار تخفیف و در ازای دادن یکی از گوشی‌های تاشو قدیمی خود به سامسونگ خریداری کنید.

سامسونگ

مطالب مرتبط:

  • رندرهای جدیدی از گوشی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ منتشر شد

  • گلکسی زد فلیپ ۳ وارد مرحله تولید انبوه شده است

اگر بخواهیم مقایسه‌ای در این زمینه داشته باشیم باید بگوییم که در حال حاضر شما در ازای پرداخت ۱۲۵ دلار می‌توانید یک گوشی گلکسی S9 پلاس بخرید؛ در حالیکه یک آیفون X قیمتی حدود ۱۷۵ دلار دارد. بنابراین، این کاملاً بستگی به شما دارد که با ۱۲۵ دلار یک گوشی تاشو سامسونگ با قیمت پایین‌تر بخرید یا یک گوشی غیرتاشو از سامسونگ یا شرکت‌های دیگر. البته باید خاطرنشان کنیم که برنامه Flip Your Flip در حال حاضر فقط برای مشتریان آمریکایی قابل‌دسترس است.

منبع: GSMArena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.