تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۳۴
کد خبر : 60710

گوشی اینفینیکس نوت ۱۱ با نمایشگر AMOLED و دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی اینفینیکس نوت ۱۱ با نمایشگر AMOLED و دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی اینفینیکس نوت ۱۱ با نمایشگر AMOLED و دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شدگوشی اینفینیکس نوت ۱۱ – Infinix Note 11 با امکاناتی نظیر نمایشگر AMOLED، باتری بزرگ، چیپست مدیاتک، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و ق..

گوشی اینفینیکس نوت 11گوشی اینفینیکس نوت ۱۱ با نمایشگر AMOLED و دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی اینفینیکس نوت ۱۱ – Infinix Note 11 با امکاناتی نظیر نمایشگر AMOLED، باتری بزرگ، چیپست مدیاتک، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و قیمت مناسب معرفی شد.

ماه گذشته شرکت چینی اینفینیکس از گوشی Note 11 Pro خود برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. اکنون نوبت به معرفی نسخه معمولی این گوشی رسیده است. در ادامه به بررسی مشخصات، امکانات و هرآنچه باید در مورد گوشی اینفینیکس نوت ۱۱ بدانید خواهیم پرداخت.

گوشی اینفینیکس نوت ۱۱

نوت ۱۱ به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با طراحی ناچ مجهز است که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)، اوج روشنایی ۶۵۰ نیت، نسبت کنتراست ۱۰۰ هزار به ۱، پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 و نسبت ابعاد تصویر به بدنه ۹۱ درصدی را ارائه می‌کند. این دیوایس طراحی بسیار باریکی هم دارد و ضخامت آن ۷.۹ میلی‌متر است.

در حالی که نسخه پرو به چیپست Helio G96 مدیاتک مجهز بود، این نسخه از چیپست رده پایین‌تر Helio G88 قدرت می‌گیرد. اینفینیکس همچنین آن را در دو نسخه با ۴ گیگ رم +‌ ۶۴ گیگ حافظه و ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه عرضه خواهد کرد که حضور اسلات کارت microSD در هر دو مشترک است.

گوشی اینفینیکس نوت 11

در جلو یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون بریدگی کوچکی در بالای نمایشگر دیده می‌شود. روی قاب پشتی هم سازنده از دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کرده که سنسور اصلی آن دیافراگم باز f/1.6 را ارائه می‌کند، در حالی که یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای ثبت افکت بوکه و یک لنز با هوش مصنوعی به همراه فلاش LED نیز آن را همراهی می‌کنند.

گوشی جدید اینفینیکس از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد که با توان ۳۳ وات به سرعت هم شارژ می‌شود. از امکانات امنیتی این گوشی هم می‌توان به باز کردن قفل صفحه با تشخیص چهره و یک حسگر اثر انگشت روی فریم کناری اشاره کرد.

سازنده قصد دارد این گوشی را در سه رنگ سفید Celestial Snow، سبز Glacier Green و همچنین مشکی Graphite Black وارد بازارهای آسیایی و آفریقایی کند. متأسفانه قیمت این گوشی چینی هنوز مشخص نیست.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.