تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۲۰
کد خبر : 57939

گوشی اوپو F19s با نمایشگر امولد، رم مجازی و یک رنگ خاص رونمایی شد

گوشی اوپو F19s با نمایشگر امولد، رم مجازی و یک رنگ خاص رونمایی شد

گوشی اوپو F19s با نمایشگر امولد، رم مجازی و یک رنگ خاص رونمایی شدگوشی اوپو F19s با یک نمایشگر امولد بزرگ، پشتیبانی از ۵ گیگ رم مجازی در کنار رم حقیقی و یک رنگ طلایی بسیار زیبا و خاص با قیمت رقابتی معر..

گوشی اوپو F19s با نمایشگر امولد، رم مجازی و یک رنگ خاص رونمایی شد

گوشی اوپو F19s با یک نمایشگر امولد بزرگ، پشتیبانی از ۵ گیگ رم مجازی در کنار رم حقیقی و یک رنگ طلایی بسیار زیبا و خاص با قیمت رقابتی معرفی شد.

کمپانی اوپو در جشن دیوالی هندوستان از یک گوشی هوشمند جدید، رنگ‌بندی جدید برای محصولات قدیمی خود و تخفیف‌های جذاب پرده برداشت. در ادامه با تمام محصولات و تخفیف‌هایی که در این رویداد رونمایی شدند آشنا خواهید شد.

گوشی اوپو F19s

گوشی تازه مرفی شده اوپو F19s که در این رویداد معرفی شد، خیلی شبیه به نسخه معمولی F19 است. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام قدرت می‌گیرد، ۶ گیگابایت رم LPDDR4X به علاوه تا حداکثر ۵ گیگابایت رم مجازی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می‌کنند.

گوشی اوپو F19s

مثل مدل معمولی، در جلوی قاب آن یک نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ قرار گرفته است. گرچه نرخ رفرش این پنل ۶۰ هرتزی است، اما نرخ نمونه‌برداری لمس بالای ۱۳۵ هرتزی در حالت معمولی و ۱۸۰ هرتزی در حالت بازی را ارائه می‌کند. این نمایشگر پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی sRGB و پوشش ۹۲ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 را ارائه می‌کند. یک حسگر اثر انگشت هم در داخل این نمایشگر نهفته است.

گوشی اوپو F19s

دوربین اصلی آن بدون تغییر مانده و سه لنز را ارائه می‌کند که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی (با گشودگی دیافراگم لنز f/1.7) می‌شود. سنسورهای بعدی یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو به همراه یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هستند. جذاب‌تر از این‌ها، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در قاب جلویی است. هم دوربین پشتی و هم جلویی این گوشی قادر به فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه هستند.

گوشی اوپو F19s

اوپو F19s گوشی قد بلندی محسوب می‌شود (که ضخامت زیر ۸ میلی‌متری دارد) و به یک باتری بزرگ ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. این باتری با توان ۳۳ وات توسط آداپتور SuperVOOC 2.0 شرکت اوپو شارژ می‌شود. هرچند از آداپتورهای شارژ قدیمی‌تر اوپو هم پشتیبانی می‌کند.

در زیر قاب این گوشی یک پورت USB-C تعبیه شده و در کنار یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری دیده می‌شود؛ درگاهی که این روزها کمتر شاهد استفاده از آن در گوشی‌ها هستیم. خبر خوب اینکه داخل جعبه گوشی یک جفت هدفون، شارژر و حتی قاب محافظ هم قرار دارد.

از امکانات ارتباطی این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت ۴G، وای فای و بلوتوث ۵.۰ (با پشتیبانی از کدک‌های AAC و aptX) اشاره کرد. گرچه خبری از NFC نیست. مکان‌یابی نیز از طریق GPS/GLONAS/Galileo/BeiDou انجام می‌شود.

گوشی اوپو F19s

سازنده این گوشی هوشمند میان‌رده را در دو رنگ چشم‌نواز ارائه خواهد کرد. یکی از آن‌ها Glowing Black نام دارد که مثل نوری در تاریکی است، در حالی که نسخه Glowing Gold یک رنگ طلایی خاص و جذاب را ارائه می‌کند. این دو نخستین گوشی‌هایی هستند که برای طراحی قاب آن‌ها از فناوری AG Shimmering Sand استفاده شده است.

نسخه طلایی اوپو رینو۶ پرو ۵ جی

گوشی اوپو F19s از هم اکنون با قیمت ۲۷۰ دلاری روی سایت اوپو برای پیش‌فروش قرار گرفته است. اما این شرکت برای خرید ایرباد Oppo Enco W11 تخفیف ۵۰ درصدی را تعیین کرده است. ضمن اینکه رنگ طلایی جذاب مدل اوپو اف ۱۹ اس اکنون یکی از گزینه‌های رنگی گوشی اوپو رینو۶ پرو ۵ جی نیز هست. مشخصات فنی این گوشی به جز پردازنده که اکنون از دایمنسیتی ۱۲۰۰ استفاده شده، بدون تغییر مانده است. این گوشی با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی ۵۷۰ دلار قیمت خواهد داشت.

اوپو F19s و نسخه طلایی اوپو رینو۶ پرو ۵ جی

نسخه آبی ایرباد بی‌سیم اوپو انکو بادز

به علاوه این‌ها، ایرباد بی‌سیم Oppo Enco Buds نیز از هم اکنون با یک رنگ آبی جدید و قیمت ۲۷ دلاری در بازار موجود است.

اوپو F19s و نسخه آبی ایرباد بی‌سیم اوپو انکو بادز

منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.