تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۷:۴۴
کد خبر : 67380

گوشی اقتصادی جدید شیائومی ردمی ۱۰C در راه است

گوشی اقتصادی جدید شیائومی ردمی ۱۰C در راه است

گوشی اقتصادی جدید شیائومی ردمی ۱۰C در راه استشیائومی می‌خواهد گوشی اقتصادی Redmi 10C را به عنوان جایگزین Redmi 9C معرفی کند. حضور در FCC سبب لو رفتن برخی از مشخصات گوشی شیائومی ردمی ۱۰C شده است.
اخیرا..

گوشی اقتصادی جدید شیائومی ردمی ۱۰C در راه است

شیائومی می‌خواهد گوشی اقتصادی Redmi 10C را به عنوان جایگزین Redmi 9C معرفی کند. حضور در FCC سبب لو رفتن برخی از مشخصات گوشی شیائومی ردمی ۱۰C شده است.

اخیرا دستگاهی با شماره مدل ۲۲۰۳۳۳QNY در پایگاه داده FCC رویت شده است و با توجه به IMEI گوشی می‌توان گفت که مدل مورد اشاره همان شیائومی ردمی ۱۰C است.

ردمی ۱۰ سی به عنوان یک دستگاه اقتصادی معرفی خواهد شد و قرار است از رابط کاربری MIUI 13 بر پایه اندروید ۱۲ بهره گیرد. جالب اینجاست که نسخه مختص بازار هند این گوشی نیز توانسته تاییدیه BIS را دریافت کند. پیشتر شیائومی Redmi 9C را با نام ردمی ۹ در هند عرضه کرده بود و احتمال دارد که این اتفاق برای Redmi 10C نیز تکرار شود.

اگرچه در لیست FCC اطلاعات زیادی یافت نمی‌شود، ولی از آنجایی که با یک گجت اقتصادی طرف هستیم و ردمی ۹C نیز از یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی LCD با رزولوشن +HD، تراشه مدیاتک هلیو G35 و دوربین سه‌گانه بهره می‌برد؛ انتظار مشخصات فنی مشابهی را در ردمی ۱۰ سی داریم.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.