تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
کد خبر : 58725

گوشی ارزان قیمت موتورولا Moto G Pure با دو روز عمر باتری معرفی شد

گوشی ارزان قیمت موتورولا Moto G Pure با دو روز عمر باتری معرفی شد

گوشی ارزان قیمت موتورولا Moto G Pure با دو روز عمر باتری معرفی شدگوشی ارزان قیمت موتورولا Moto G Pure رونمایی شد. موتو جی پیور به تراشه مدیاتک هلیو G35 و یک باتری بزرگ مجهز شده و می‌تواند تا ۲ روز شما..

موتورولا Moto G Pureگوشی ارزان قیمت موتورولا Moto G Pure با دو روز عمر باتری معرفی شد

گوشی ارزان قیمت موتورولا Moto G Pure رونمایی شد. موتو جی پیور به تراشه مدیاتک هلیو G35 و یک باتری بزرگ مجهز شده و می‌تواند تا ۲ روز شما را همراهی کند.

موتورولا به تازگی از یک گوشی اقتصادی جدید به نام Moto G Pure پرده برداری کرده است. گوشی جدید این شرکت با یک نمایشگر و باتری بزرگ همراه شده است و برچسب قیمتی جذاب ۱۶۰ دلاری را یدک میکشد؛ اما قیمت گذاری جذاب بدون شک معایب خود را دارد و تاثیر آن مخصوصا در بخش سخت افزار مشهود خواهد بود.

مشخصات و ویژگی‌های موتورولا Moto G Pure

موتورولا Moto G Pure

طراحی

طراحی موتورولا موتو جی پیور یادآور گوشی‌های ۲ سال قبل است. این گوشی همانند دستگاه‌های اقتصادی ۲۰۱۹ موتورولا حاشیه پایینی زیادی دارد و از ناچ قطره طور بهره می‌برد.

ابعاد گوشی جدید موتورولا ۱۶۷.۳۶ در ۷۵.۶۳ در ۸.۷۵ میلی‌متر است و نمی‌توان آن را باریک‌ترین دستگاه بازار به حساب آورد. بدنه موتو جی جدید از پلاستیک ساخته شده است که با توجه به قیمت آن جای تعجب ندارد.

موتورولا Moto G Pure

علیرغم قیمت مناسبی که موتورولا برای جی پیور در نظر گرفته است، این گوشی توانسته گواهی IP52 را دریافت کند که به معنی مقاومت در برابر برخورد اتفاقی با قطرات آب است؛ اما بیش از آن به دستگاه آسیب خواهد زد.

موتورولا Moto G Pure دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و شیار microSD است. این ویژگی‌ها از اکثر گوشی‌های هوشمند ۲۰۲۱ حذف شده‌اند و خیلی خوب است که موتورولا آنها را در یک گوشی ارزان قرار داده است. در بدنه پایینی دستگاه نیز یک اسپیکر تنها قرار دارد. در بدنه پشتی جی پیور حسگر اثر انگشت و دوربین دوگانه مشاهده می‌شوند.

صفحه نمایش و دوربین

گوشی مقرون به صرفه موتورولا به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل (+HD) مجهز شده است که یعنی اگرچه G Pure از لحاظ تراکم پیکسلی در جایگاه خیلی خوبی قرار ندارد؛ اما می‌تواند ویدیو‌ها را با کیفیت مناسبی پخش کند.

مجموعه دوربین دوگانه این گوشی از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و یک حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 تشکیل شده است. موتورولا نمونه تصویر گرفته شده با دوربین این گوشی در طول روز را منتشر کرده است و حقیقتا با توجه به قیمت دستگاه، کیفیت خوبی دارد.

موتورولا Moto G Pure

این گوشی در بهترین حالت می‌تواند با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ ۳۰ فریم در ثانیه فیلم برداری کند. وظیفه گرفتن تصاویر سلفی نیز بر عهده یک حسگر ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 است. البته شاید برخی کاربران از دیدن یک دوربین ۵ مگاپیکسلی ناامید شوند؛ اما مجددا تاکید می‌کنم نباید فراموش کرد که با یک گوشی ارزان قیمت طرف هستیم.

عملکرد، حافظه داخلی و باتری

موتورولا موتو جی پیور توان پردازشی خود را از پردازنده مدیاتک هلیو G25 می‌گیرد. این تراشه اقتصادی را می‌توان تا حدودی با اسنپدراگون ۴۳۹ مقایسه کرد. هلیو G25 به خوبی از پس انجام کار‌های سبک برمی‌آید و سیستم عامل اندروید ۱۱ را نیز به راحتی اجرا می‌کند؛ اما نباید انتظار تجربه گیمینگ خاص و یا اتصال ۵G را از آن داشته باشید.

موتورولا Moto G Pure

در رابطه با میزان رم و حافظه ذخیره سازی هم باید گفت که موتورولا Moto G Pure به ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. البته کاربران می‌توانند از یک کارت حافظه حداکثر ۵۱۲ گیگابایتی نیز برای ذخیره فایل‌های خود استفاده کنند.

انرژی مورد نیاز موتو جی پیور توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌شود که به گفته موتورولا می‌تواند به راحتی تا ۲ روز همراه شما باشد. در این گوشی خبری از شارژ بی‌سیم نیست و باید آن را با استفاده از شارژر سیمی ۱۰ وات و از طریق درگاه USB-C شارژ کنید.

موتورولا Moto G Pure

حداقل خوب است که موتورولا یک شارژر ۱۰ وات را در جعبه محصول قرار داده است. این روز‌ها از جعبه گوشی‌هایی با ۸ برابر قیمت G Pure هم شارژر حذف شده است.

قیمت و زمان عرضه موتورولا Moto G Pure

کاربران می‌توانند از ۲۲ مهر ماه موتورولا Moto G Pure را با پرداخت ۱۶۰ دلار خریداری کنند. در جعبه این گوشی یک کابل شارژ USB-C، آداپتور شارژ، هدست و حتی یک قاب محافظ قرار گرفته است. موتورولا گوشی جدید خود را تنها در رنگ آبی روانه بازار خواهد کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.