تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۷:۳۱
کد خبر : 61550

گوشی ارزان قیمت اینفینیکس Smart 5 Pro با اندروید ۱۱ (GoEdition) و باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی معرفی شد

گوشی ارزان قیمت اینفینیکس Smart 5 Pro با اندروید ۱۱ (GoEdition) و باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی معرفی شد

گوشی ارزان قیمت اینفینیکس Smart 5 Pro با اندروید ۱۱ (GoEdition) و باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی معرفی شدگوشی ارزان قیمت اینفینیکس Smart 5 Pro به تازگی رونمایی شده و مشخصات رضایت بخشی مانند باتری ۶۰۰۰ م..

گوشی ارزان قیمت اینفینیکس Smart 5 Proگوشی ارزان قیمت اینفینیکس Smart 5 Pro با اندروید ۱۱ (GoEdition) و باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی معرفی شد

گوشی ارزان قیمت اینفینیکس Smart 5 Pro به تازگی رونمایی شده و مشخصات رضایت بخشی مانند باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری و قیمتی مقرون به صرفه دارد.

کمپانی نه چندان نام آشنای Infinix به تازگی از گوشی ارزان قیمت اینفینیکس Smart 5 Pro رونمایی کرده است که دارای مشخصاتی مانند باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نسخه اندروید ۱۱ است.

شاید نام برند اینفینیکس برای طرفداران گوشی‌های هوشمند چندان آشنا نباشد و یک دلیل آن تولیدات کم این کمپانی است. چندی پیش شاهد رونمایی و عرضه اینفینیکس نوت ۱۱ اس بودیم که مشخصات جذابی به عنوان یک میان رده داشت. در ادامه مروری بر مشخصات فنی گوشی جدید این شرکت خواهیم داشت.

گوشی ارزان قیمت اینفینیکس Smart 5 Pro

حدودا سه روز پیش بود که کمپانی اینفینیکس از دو گوشی Note 11i و Hot 11 Play رونمایی کرد. جدیدترین محصول اینفینیکس، اسمارت ۵ پرو است که با نسخه اندروید گو ادیشن (Go Edition) و رابط کاربری اختصاصی XOS 7.6 معرفی شده است. صفحه نمایش این اسمارت فون از پنل ۶.۵۲ اینچی TFT LCD تشکیل شده و وضوح آن اچ دی پلاس است.

گوشی ارزان قیمت اینفینیکس Smart 5 Pro

در مرکز این نمایشگر شاهد تعبیه یک ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هستیم و در پنل پشتی نیز دو لنز با دورین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی جا خوش کرده‌اند. قلب تپنده اینفینیکس اسمارت ۵ پرو مشخص نیست اما می‌دانیم که از ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی می‌کند. البته نگران حافظه داخلی کم این دستگاه نباشید چرا که با MicroSD قابل ارتقاء خواهد بود.

انرژی مورد نیاز این دستگاه را یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌کند که برای گوشی پایین رده‌ای مانند اسمارت ۵ پرو بی‌نظیر است. این باتری حجیم را یک شارژر ۱۰ واتی ساپورت می‌کند.

این اسمارت فون در چهار رنگ مشکی، آبی، طلایی و سبز عرضه خواهد شد و اکنون در بازار پاکستان و با قیمت ۸۳ دلار در دسترس است. متاسفانه از عرضه جهانی این اسمارت فون اطلاعاتی در دست نیست و باید منتظر عرضه آن در آینده‌ای نزدیک باشیم.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.