تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر : 68306

گوشی‌های سری ZTE Blade V40 در چهار نسخه معرفی شدند

گوشی‌های سری ZTE Blade V40 در چهار نسخه معرفی شدند

گوشی‌های سری ZTE Blade V40 در چهار نسخه معرفی شدندگوشی های سری ZTE Blade V40 در نمایشگاه MWC 2022 معرفی شدند. گوشی‌های زد تی ای بلید وی ۴۰ در چهار نسخه با امکانات و قیمت متفاوت عرضه می‌شوند.
کمپانی ZT..

گوشی‌های سری ZTE Blade V40 در چهار نسخه معرفی شدند

گوشی های سری ZTE Blade V40 در نمایشگاه MWC 2022 معرفی شدند. گوشی‌های زد تی ای بلید وی ۴۰ در چهار نسخه با امکانات و قیمت متفاوت عرضه می‌شوند.

کمپانی ZTE با حضور در کنگره جهانی موبایل بارسلونا از چهار گوشی سری ZTE Blade V40 رونمایی کرد. این چهار گوشی بلید وی ۴۰، وی ۴۰ ۵G، وی ۴۰ پرو و وی ۴۰ ویتا نام دارند. برجسته‌ترین عضو این خانواده هم ZTE Blade V40 5G نام دارد که از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند و به یک پردازنده ۷ نانومتری هشت هسته‌ای مجهز است.

گوشی های سری ZTE Blade V40

گوشی Blade V40 Pro به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد مجهز است و از طراحی پشتی دو حلقه‌ای بهره می‌برد. یک باتری ۵،۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه شارژ این گوشی را بر عهده دارد که خودش با توان ۶۵ واتی شارژ‌ می‌شود. قاب پشتی این گوشی از گرادیان رنگی جادویی استفاده می‌کند که با توجه به تابش نور بین آبی و صورتی تغییر خواهد کرد.

نسخه استاندارد این خانواده به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی فول اچ‌دی مجهز است و دوربین سه‌گانه پشتی ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را ارائه می‌کند. نسخه Vita نیز که ارزان قیمت‌ترین گوشی سری ZTE Blade V40 است، نمایشگر ۶.۷۴ اینچی HD را با طراحی ناچ آبشاری ارائه می‌کند. باتری شگفت انگیز ۶،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین شارژ این گوشی را بر عهده دارد و از توان شارژ ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند.

منبع :pocket-lintمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.