تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 63923

گلکسی S22 Ultra در این تصاویر جدید در رنگ مشکی بسیار جذاب به نظر می رسد

گلکسی S22 Ultra در این تصاویر جدید در رنگ مشکی بسیار جذاب به نظر می رسد

گلکسی S22 Ultra در این تصاویر جدید در رنگ مشکی بسیار جذاب به نظر می رسد حدود دو ماه پیش از معرفی، حالا تصاویر واقعی گوشی گلکسی S22 Ultra سامسونگ افشا شده است. گلکسی اس ۲۲ اولترا، پرچمدار بع..

گلکسی S22 Ultra در این تصاویر جدید در رنگ مشکی بسیار جذاب به نظر می رسد

حدود دو ماه پیش از معرفی، حالا تصاویر واقعی گوشی گلکسی S22 Ultra سامسونگ افشا شده است. گلکسی اس ۲۲ اولترا، پرچمدار بعدی سامسونگ خواهد بود.

سامسونگ گوشی‌های گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا را در بهمن یا اسفندماه سال جاری معرفی خواهد کرد. مانند دیگر غول‌های دنیای گوشی‌های هوشمند، اطلاعات و تصاویر مربوط به پرچمدارهای سامسونگ هم معمولا پیش از معرفی درز می‌کند. حالا نوبت به تصاویر جدید گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ در دنیای واقعی رسیده است. خوشبختانه تصاویر نسبتا زیادی از گلکسی S22 Ultra منتشر شده که می‌تواند تصور خوبی از این پرچم‌دار قدرتمند به ما بدهد.

یکی از افشاگران معروف دنیای گوشی‌ها که با نام کاربری hypark22 در توییتر فعالیت می‌کند، تصاویر Galaxy S22 Ultra سامسونگ را منتشر کرده است. واضح است که این تصاویر از یک نسخه غیررسمی گلکسی S22 اولترا به دست آمده‌اند. در این تصاویر، خبری از ماژول دوربین جدا از بدنه نیست و دوربین‌های گلکسی S22 سامسونگ روی بدنه قرار گرفته‌اند. سامسونگ اولین بار از این طراحی در گلکسی S20 اولترا استفاده کرده بود. در زمینه طراحی، چینش دوربین‌های این مدل شباهت زیادی به گوشی ال جی ولوت دارد.

گلکسی S22 Ultra جانشین معنوی سری گلکسی نوت خواهد بود

گوشی گلکسی S22 اولترا به شدت یادآور سری گلکسی نوت سامسونگ است. در واقع این گوشی، می‌تواند بهترین انتخاب برای طرفداران سری گلکسی نوت باشد که مدت‌ها است منتظر یک گوشی جدید از این سری هستند. گلکسی S22 Ultra سامسونگ میزبان جایگاه مخصوص قلم اس پن نیز خواهد بود که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سری گلکسی نوت بوده است. نمایشگر این مدل نیز بسیار بزرگ به نظر می‌رسد و دوربین سلفی با استفاده از طراحی موسوم به Infinity-O (حفره دار) روی نمایشگر قرار گرفته است. در بخش پایینی این مدل هم پورت USB-C دیده می‌شود. پنل پشتی گوشی طراحی مات دارد که باعث می‌شود اثر انگشت و لکه، روی آن به چشم نیاید.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی S22 اولترا را در رنگ‌های سبز تیره، مشکی، زرشکی و سفید روانه بازار کند. اطلاعاتی که پیش از این فاش شده بودند نشان می‌دهند نمایشگر این مدل ۶.۸ اینچی باشد و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی کند. از جمله دیگر ویژگی‌های نمایشگر این گوشی سامسونگ می‌توان به پشتیبانی از HDR10 پلاس اشاره کرد. دیگر ویژگی‌های شاخص گلکسی S22 Ultra بهره بردن از اسپیکرهای استریو، گواهی استاندارد IP68 ضدآب و گرد و غبار اشاره کرد. تراشه پرچمدار بعدی سامسونگ با توجه به منطقه جغرافیایی، اگزینوس ۲۲۰۰ و یا اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود.

سایر مشخصات گلکسی S22 اولترا

غول کره‌ای دنیای تکنولوژی طبق گزارش‌ها گلکسی اس ۲۲ اولترا را به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد کرد که می‌تواند جزئیات بیشتری را ثبت و ضبط کند. همچنین به لطف هوش مصنوعی قدرتمند، دوربین این گوشی دارای توانایی‌های بیشتری خواهد بود. در کنار دوربین اصلی، یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین تله فوتو (زوم ۳ و ۱۰ برابری اپتیکال) وجود خواهند داشت. دوربین سلفی گلکسی S22 اولترا هم ۴۰ مگاپیکسلی است. باتری پرچمدار اس ۲۲ اولترا هم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی S22 Ultra
گلکسی S22 Ultra
گلکسی S22 Ultra
گلکسی S22 Ultra
گلکسی S22 Ultra
گلکسی S22 Ultra

منبع :sammobileمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.