تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۵:۱۱
کد خبر : 63663

گلکسی S22 اولترا و S22 پلاس، درخشان ترین نمایشگر گوشی های هوشمند را دارند

گلکسی S22 اولترا و S22 پلاس، درخشان ترین نمایشگر گوشی های هوشمند را دارند

گلکسی S22 اولترا و S22 پلاس، درخشان ترین نمایشگر گوشی های هوشمند را دارند نمایشگر گلکسی S22 اولترا و S22 پلاس می‌تواند عملکرد بسیار خوبی در نور آفتاب داشته باشد. در واقع حداکثر روشنایی گلکس..

گلکسی S22 اولترا و S22 پلاس، درخشان ترین نمایشگر گوشی های هوشمند را دارند

نمایشگر گلکسی S22 اولترا و S22 پلاس می‌تواند عملکرد بسیار خوبی در نور آفتاب داشته باشد. در واقع حداکثر روشنایی گلکسی اس ۲۲ اولترا و اس ۲۲ پلاس از هر گوشی دیگری بیشتر است.

وب‌سایت Sammobile در گزارشی جدید اطلاعات جالبی را درباره میزان روشنایی نمایشگر سری گلکسی S22 سامسونگ (مدل اولترا و پلاس) منتشر کرده است. پیش از اینکه جلوتر برویم، در ابتدا باید بگوییم که روشنایی (درخشندگی) از مشخصات مهم یک نمایشگر است و با واحد کاندلا بر متر مربع یا نیت ارزیابی می‌شود.

حداکثر روشنایی نمایشگر گلکسی S22 اولترا و S22 پلاس فراتر از انتظار خواهد بود

وقتی صحبت از حداکثر روشنایی می‌کنیم، منظور حداکثر میزانی است که یک نمایشگر می‌تواند در حالت خودکار و در یک محیط بسیار روشن (مثلا در نور آفتاب)‌ به آن دست یابد. روشنایی استاندارد نیز به معنی حداکثر میزانی است که نمایشگر در حالت دستی به آن می‌رسد.

نمایشگر گلکسی S22 اولترا / گلکسی S22 پلاس

گلکسی اس ۲۱ از روشنایی استاندارد و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ و ۱۳۰۰ نیت بهره می‌برد و مشخصا گوشی گلکسی اس ۲۲ نیز قرار نیست از این نظر فرقی با نسل قبل خود داشته باشد. هرچند که گویا گلکسی اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا دارای نمایشگر های بهتری هستند. روشنایی استاندارد این گوشی‌ها به ۱۲۰۰ نیت می‌رسد و برای حداکثر روشنایی نیز عدد فوق‌العاده ۱۷۵۰ نیت را ثبت می‌کنند.

برای مقایسه باید بگوییم که حداکثر روشنایی گلکسی S21 پلاس برابر با ۱۳۰۰ نیت بود و این میزان برای مدل اولترا به ۱۵۰۰ نیت می‌رسید. پیشتر نیز گفته شده بود که حداکثر روشنایی گلکسی اس ۲۲ اولترا از هر گوشی هوشمند دیگری بیشتر خواهد بود؛ اما در هیچ گزارشی اعلام نشده بود که گلکسی S22 پلاس نیز اینگونه است.

سامسونگ در بهمن ماه از گوشی‌های پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد؛ اما برای تجربه نمایشگر های پر نور گلکسی S22 اولترا و S22 پلاس باید کمی صبور باشید. زیرا در برخی شایعات گفته شده که مشکلات ناشی از زنجیره تامین احتمالا برنامه‌های سامسونگ برای عرضه این گوشی‌ها به بازار را به تعویق خواهد انداخت.

منبع :Phone Arenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.