تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر : 68879

گلکسی A53 سامسونگ قادر به فیلمبرداری با کیفیت ۸K است + عکس های جدید

گلکسی A53 سامسونگ قادر به فیلمبرداری با کیفیت ۸K است + عکس های جدید

گلکسی A53 سامسونگ قادر به فیلمبرداری با کیفیت ۸K است + عکس های جدیدگلکسی ای ۵۳ – Galaxy A53 یکی از گوشی‌های مورد انتظار سامسونگ محسوب می‌شود. در تازه‌ترین افشاگری، فهرست کامل مشخصات و تصاویر جدید گلکس..

گلکسی A53 سامسونگ قادر به فیلمبرداری با کیفیت ۸K است + عکس های جدید

گلکسی ای ۵۳ – Galaxy A53 یکی از گوشی‌های مورد انتظار سامسونگ محسوب می‌شود. در تازه‌ترین افشاگری، فهرست کامل مشخصات و تصاویر جدید گلکسی A53 سامسونگ بیرون آمده است.

انتظار می‌رود در اوایل فروردین، شاهد رونمایی سامسونگ از گلکسی A53 باشیم. گزارش‌های قبلی از تجهیز این گوشی میان رده به تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ حکایت داشتند. بر اساس اطلاعات تازه‌تر اما نام چیپست دستگاه، اگزینوس ۱۲۸۰ است.

پیش‌تر، از وجود صفحه نمایش سوپر آمولد ۶.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هم در گلکسی ای ۵۳ مطلع شده بودیم.

گلکسی A53 سامسونگ
گلکسی A53 سامسونگ

ظاهرا این گوشی سامسونگ با یک دوربین چهارگانه از راه می‌رسد؛ متشکل از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی دیگر که این‌یکی عمق‌سنج است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و تماس تصویری را هم یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برعهده خواهد داشت.

مهم‌تر از همه اینکه مجموعه دوربین عقب، قادر به ضبط ویدیوهای ۸K با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه، یا ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه خواهد بود؛ چیزی که در بین گوشی‌های سری Galaxy A تازگی دارد.

از دیگر مشخصات سامسونگ گلکسی A53 باید به رم ۶ گیگ، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فست شارژ ۲۵ وات و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای اشاره کنیم. مشاهده نام بلوتوث ۵.۱ و سیستم عامل اندروید ۱۲ با One UI 4.0 نیز جای تعجب ندارد؛ اما انتظار یافتن شارژر در جعبه گوشی را نداشته باشید!

منبع :sammobileمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.