تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۴۲
کد خبر : 65791

گلکسی A23 به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است

گلکسی A23 به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است

گلکسی A23 به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است سامسونگ می‌خواهد از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در گوشی Galaxy A23 استفاده کند. حسگر مورد استفاده در دوربین گلکسی A23 توسط یک شرکت دیگر ساخته خواهد ..

گلکسی A23 به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است

سامسونگ می‌خواهد از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در گوشی Galaxy A23 استفاده کند. حسگر مورد استفاده در دوربین گلکسی A23 توسط یک شرکت دیگر ساخته خواهد شد.

گوشی محبوب گلکسی A22 از یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بهره می‌برد و حالا خبر رسیده است که شرکت کره‌ای قصد دارد یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی جدید را از شرکت SK Hynix کره برای دوربین اصلی گلکسی A23 سفارش دهد.

گلکسی A23 با یک دوربین جدید در راه است

برای یادآوری باید گفت که گلکسی A22 توانست با فروش چندین میلیونی خود در سرتاسر جهان موفقیت بسیار خوبی را برای سامسونگ به ارمغان بیاورد. این گوشی کمتر از ۲۵۰ دلار قیمت داشت و از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با رزولوشن HD، دوربین چهارگانه (۴۸+۸+۲+۲ مگاپیکسل) و یک باتری غول پیکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

سامسونگ همچنین مدل ۵G این گوشی را نیز عرضه است که دارای یک نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، چیپست سریع‌تر و مجموعه دوربین سه‌گانه (۳۸+۵+۲) است. گلکسی A22 5G با برچسب قیمتی ۳۰۰ دلاری راهی بازار شده است.

دوربین گلکسی A23 / گلکسی A22

گلکسی A22

منابع خبری اعلام کرده‌اند که گلکسی ای ۲۳ نیز در دو نسخه ۴G و ۵G با مشخصات متفاوت رونمایی خواهد شد. شایعات به احتمال رونمایی از گلکسی A23 تا اوایل اردیبهشت ۱۴۰۱ اشاره دارند و نسخه ۵G این گوشی نیز از تیر ماه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. شرکت کره‌ای امیدوار است که بتواند ۱۷.۱ میلیون عدد از نسخه ۴G این گوشی را به فروش برساند و میزان فروش گلکسی A23 5G هم به ۱۲.۶ میلیون برسد.

این اولین بار نیست که شنیده‌ایم سامسونگ می‌خواهد جانشین گلکسی A22 را با یک دوربین بهتر عرضه کند. پیشتر نیز وب‌سایت The Elec گفته بود که دوربین اصلی گلکسی A23 از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی SK Hynix بهره خواهد برد. این دوربین به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز می‌شود که در این بازه قیمتی عجیب است.

پیش از این، سامسونگ در گلکسی زد فولد ۳ نیز از یک حسگر ساخت SK Hynix بهره گرفته بود. گلکسی A23 قرار است به دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز شود.

منبع :Phone Arenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.