تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر : 69997

گلکسی A12 سامسونگ پرفروش ترین گوشی سال ۲۰۲۱ بوده نه آیفون ۱۲

گلکسی A12 سامسونگ پرفروش ترین گوشی سال ۲۰۲۱ بوده نه آیفون ۱۲

گلکسی A12 سامسونگ پرفروش ترین گوشی سال ۲۰۲۱ بوده نه آیفون ۱۲اخیرا گزارشی منتشر شد که آیفون ۱۲ را پرفروش ترین گوشی سال ۲۰۲۱ معرفی می‌کرد. اما حالا یک گزارش دیگر، این عنوان را به گلکسی A12 سامسونگ داده ..

گلکسی A12 سامسونگ پرفروش ترین گوشی سال ۲۰۲۱ بوده نه آیفون ۱۲

اخیرا گزارشی منتشر شد که آیفون ۱۲ را پرفروش ترین گوشی سال ۲۰۲۱ معرفی می‌کرد. اما حالا یک گزارش دیگر، این عنوان را به گلکسی A12 سامسونگ داده است.

گوشی گلکسی A12 سامسونگ که در اواخر سال ۲۰۲۰ راهی بازار شد، سال گذشته میلادی بیش از ۵۰ میلیون خریدار داشت تا بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی و مشاوره‌ای Omdia، پرفروش ترین گوشی سال لقب بگیرد. آیفون ۱۲ هم که ۵ برابر بیشتر قیمت دارد، در جایگاه دوم ایستاد.

البته چند روز پیش، گزارش موسسه کانترپوینت بیرون آمد که در آن، آیفون ۱۲ اپل پرفروش ترین گوشی سال نامیده شده بود. در این گزارش جدید اما آمار فروش گوشی ۱۶۰ دلاری سامسونگ، ۱۰ میلیون واحد بیشتر است (۵۱.۸ در برابر ۴۱.۷ میلیون).

پرفروش ترین گوشی سال 2021

وجه اشتراک هر دو گزارش، تعدد نام آیفون در فهرست ۱۰ گوشی پرفروش سال است؛ کمااینکه اینجا، آیفون ۱۳ و آیفون ۱۱ در رتبه‌های سوم و چهارم قرار دارند.

رتبه پنجم را یک گوشی رده ابتدایی به خود اختصاص داده: Redmi 9A که با میانگین قیمت ۷۸ دلار، ارزان‌ترین مدل موجود در این لیست محسوب می‌شود.

چهار جایگاه بعدی، تحت تسلط گوشی‌های اپل است: آیفون ۱۲ پرو مکس، آیفون ۱۳ پرو مکس، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۳ پرو!

گلکسی A12 سامسونگ

سامسونگ گلکسی ای ۱۲

دهمین گوشی پرفروش ۲۰۲۱ هم یک مدل رده ابتدایی دیگر، سامسونگ گلکسی A02 بود. جایگاه نخست سامسونگ در این فهرست، بیانگر محبوبیت اعضای خانواده Galaxy A است. از سال ۲۰۱۹ که این کمپانی سری J را کنار گذاشت و روی سری A تمرکز کرد؛ همواره سهم بازار خود را افزایش یافته دید.

با این روند هیچ بعید نیست در آینده، مدل‌های گلکسی A بیشتری به چنین لیست‌هایی وارد شوند.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.