تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۵۰
کد خبر : 62930

گلکسی نوت نمرده است؛ گلکسی اس ۲۲ اولترا با نام S22 Note عرضه خواهد شد

گلکسی نوت نمرده است؛ گلکسی اس ۲۲ اولترا با نام S22 Note عرضه خواهد شد

گلکسی نوت نمرده است؛ گلکسی اس ۲۲ اولترا با نام S22 Note عرضه خواهد شد گلکسی نوت مرده است، یا نمرده است؛ مسئله این است. بنابر شایعات منتشر شده گلکسی اس ۲۲ اولترا در نهایت با نام گلکسی اس ۲۲ ..

گلکسی نوت نمرده است؛ گلکسی اس ۲۲ اولترا با نام S22 Note عرضه خواهد شد

گلکسی نوت مرده است، یا نمرده است؛ مسئله این است. بنابر شایعات منتشر شده گلکسی اس ۲۲ اولترا در نهایت با نام گلکسی اس ۲۲ نوت – Galaxy S22 Note روانه بازار خواهد شد.

یک افشاگر معتبر اعلام کرد که قدرتمندترین گوشی از سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ که تا پیش از این با نام گلکسی اس ۲۲ اولترا شناخته می‌شد، به عنوان گلکسی اس ۲۲ نوت رونمایی خواهد شد.

رونمایی از گلکسی اس ۲۲ اولترا با نام گلکسی اس ۲۲ نوت

اگر این حرف درست باشد، یعنی سری گلکسی نوت رستاخیزی را تجربه خواهد کرد. برای یادآوری بد نیست بگوییم که آخرین بار در سال ۲۰۲۰ شاهد رونمایی از سری گلکسی نوت ۲۰ بودیم و پس از آن سامسونگ به خاطر گوشی‌های تاشو جدیدش از معرفی عضو جدیدی از سری نوت خودداری کرد.

گلکسی اس 22 نوت / گلکسی نوت 20

سری گلکسی نوت ۲۰

اما بسیاری از کاربران بر این باورند که گوشی‌های سری گلکسی زد فولد و زد فلیپ به هیچ وجه نمی‌توانند جای خالی سری Galaxy Note را پر کنند. البته گلکسی زد فولد حتی از قلم اس پن نیز پشتیبانی می‌کرد؛ اما همچنان راضی‌کننده نبود.

گوشی‌های گلکسی نوت همیشه نسخه تقویت شده سری گلکسی اس بودند. اگر فردی می‌خواست جدیدترین و قوی‌ترین سخت افزار سال را داشته باشد، بهترین راه خرید یکی از گوشی‌های گلکسی نوت سامسونگ بود. این گوشی‌ها همچنین تاکید خاصی روی بهره‌وری داشتند و حتی شیار خاصی نیز برای قلم اس پن در آنها دیده میشد؛ چیزی که هنوز نه در گلکسی اس ۲۱ اولترا و نه در گلکسی زد فولد ۳ وجود ندارد.

به خاطر مجموع این دلایل، سری گلکسی نوت در طول سالیان اخیر پایگاه طرفداران ثابتی را پیدا کرده بود. چیزی که سامسونگ نمی‌خواهد به این راحتی از دست بدهد. به هر حال سامسونگ به هدف اصلی خود از کشتن سری گلکسی نوت رسیده است و گوشی‌های تاشو این شرکت فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کنند.

گلکسی اس 22 نوت / گلکسی اس 22 اولترا

گلکسی اس ۲۲ اولترا

اما اگر سامسونگ عضو جدیدی از سری گلکسی نوت معرفی کند، ممکن است بخشی از فروش گوشی‌های تاشو این شرکت را به خود اختصاص دهد. برای همین شرکت کره‌ای می‌خواهد آن را به عنوان عضوی از سری گلکسی اس ۲۲ و نه یک گجت جداگانه عرضه کند.

البته فراموش نکنید که هنوز با یک شایعه طرف هستیم که ممکن است در نهایت به واقعیت تبدیل نشود. در رابطه با مشخصات و ویژگی‌های سامسونگ گلکسی اس ۲۲ نوت یا همان S22 Ultra نیز باید گفت که شاهد ترکیب دوربین ۱۰۸ + ۱۰ + ۱۰ + ۱۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی خواهیم بود. همچنین طراحی این گوشی به سری نوت نزدیک‌ خواهد بود و در بهمن ماه معرفی می‌شود.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.