تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۵:۳۲
کد خبر : 61280

گلکسی اس ۲۲ پلاس با پردازنده اسنپدراگون ۸۹۸ در گیک بنچ نمایان شد

گلکسی اس ۲۲ پلاس با پردازنده اسنپدراگون ۸۹۸ در گیک بنچ نمایان شد

گلکسی اس ۲۲ پلاس با پردازنده اسنپدراگون ۸۹۸ در گیک بنچ نمایان شدنسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ گلکسی اس ۲۲ پلاس که برای بازار آمریکا تدارک دیده شده است، در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شد. امتیاز Galaxy S2..

گلکسی اس 22 پلاسگلکسی اس ۲۲ پلاس با پردازنده اسنپدراگون ۸۹۸ در گیک بنچ نمایان شد

نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ گلکسی اس ۲۲ پلاس که برای بازار آمریکا تدارک دیده شده است، در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شد. امتیاز Galaxy S22 Plus از گلکسی تب +S8 کمتر است.

امتیاز مربوط به یک گوشی با کد SM-S906U در پایگاه داده گیک بنچ مشاهده شده است. این گوشی که همان نسخه آمریکایی گلکسی اس ۲۲ پلاس است، توان پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون ۸۹۸ می‌گیرد.

امتیاز گلکسی اس ۲۲ پلاس در بنچمارک گیک بنچ

گلکسی اس 22 پلاس

هسته کورتکس ایکس ۲ این چیپست با حداکثر فرکانس کاری ۳.۰ گیگاهرتز عمل کرده است و هسته‌های کورتکس A710 و A510 نیز به ترتیب با فرکانس کاری ۲.۵ گیگاهرتز و ۱.۸ گیگاهرتز ظاهر شده‌اند.

امتیاز به دست آمده نسبت به دیگر دستگاه سامسونگی مجهز به اسنپدراگون ۸۹۸ یعنی گلکسی تب +S8 کمتر است. هرچند که نتایج ناپایدار از سخت افزار و نرم افزار ارائه نشده، چندان غیر قابل انتظار نیست. کوالکام تا ۹ آذر ماه از تراشه پرچمدار جدیدش رونمایی نخواهد کرد و اولین گوشی‌های مجهز به آن نیز حداقل یک ماه بعد از راه می‌رسند. بنابراین سامسونگ هنوز زمان کافی برای چند تغییر کوچک را دارد.

گلکسی اس 22 پلاس

بنچمارک گلکسی تب اس ۸+

سامسونگ قصد دارد گلکسی S22 پلاس را در دو نسخه مجهز به اسنپدراگون ۸۹۸ و اگزینوس ۲۲۰۰ در کنار ۸ گیگ رم و به همراه اندروید ۱۲ عرضه کند. چندی پیش نتایج بنچمارک نسخه اگزینوس این گوشی نیز منتشر شده بود؛ اما چون در آن حالت ذخیره انرژی فعال بود، نتایج به دست آمده ارزش مقایسه ندارند.

همچنین نتایج بنچمارک گوشی دیگری از سامسونگ با شماره مدل SM-S901U (مدل استاندارد گلکسی S22) نیز منتشر شده بود که به طرز مشکوکی پایین‌تر از انتظار بود. با توجه به اینکه تراشه‌های جدید بر پایه طراحی ARMv9 هستند، احتمالا تولیدکنندگان هنوز نتوانسته‌اند نرم‌افزار را برای گرفتن بهترین نتیجه از آنها بهینه کنند. به همین خاطر خیلی نمی‌توان به نتایج بنچمارک‌ها در این مقطع اعتنا کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.