تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۹:۱۴
کد خبر : 65281

گلکسی اس ۲۲ قوی‌ترین قهرمان سامسونگ در تاریخ این شرکت است

گلکسی اس ۲۲ قوی‌ترین قهرمان سامسونگ در تاریخ این شرکت است

گلکسی اس ۲۲ قوی‌ترین قهرمان سامسونگ در تاریخ این شرکت است گلکسی اس ۲۲ سرانجام طراحی پلاستیکی را کنار خواهد گذاشت و نه تنها شیشه‌ای می‌شود، بلکه به یکی از مستحکم‌ترین گوشی‌های سامسونگ تبدیل ..

گلکسی اس ۲۲ قوی‌ترین قهرمان سامسونگ در تاریخ این شرکت است

گلکسی اس ۲۲ سرانجام طراحی پلاستیکی را کنار خواهد گذاشت و نه تنها شیشه‌ای می‌شود، بلکه به یکی از مستحکم‌ترین گوشی‌های سامسونگ تبدیل خواهد شد.

انتظار می‌رود گوشی‌های سری S22 سامسونگ به زودی معرفی شوند. گوشی‌هایی که از جدیدترین متریال فوق‌العاده مقاوم گوریلا گلس استفاده خواهند کرد. یکی از افشاگران مطرح حوزه دیجیتال به نام Ice Universe، ادعا می‌کند سری گلکسی اس ۲۲ از قاب پشتی شیشه‌ای بهره‌مند خواهد بود. در واقع، برخلاف گوشی گلکسی اس ۲۱ که به قاب پشتی پلاستیکی مجهز بود، نسل جدید آن از یک متریال گوریلا گلس فوق‌العاده مستحکم برخوردار است.

در جولای سال ۲۰۲۰ گوریلا گلس از نوع جدیدی متریال فوق مقاوم به نام “Victus” رونمایی کرد. این شیشه مخصوص گجت‌های مصرفی مثل گوشِ‌های هوشمند طراحی شده است که به حفاظت از دستگاه هنگام سقوط، برخورد و یا خش افتادن در استفاده روزمره کمک می‌کند. سازنده در آن زمان گفت که ویکتوس مقاومت ۲ برابری نسبت به گوریلا گلس ۶ دارد.

مقاوم‌ترین گوشی سامسونگ در راه است

به نقل از توییت جدید Ice Universe، هر سه نسخه سری گلکسی S22 (معمولی، پلاس و اولترا) از گوریلا گلس ویکتوس پلاس بهره‌مند خواهند بود که ظاهراً نسخه ارتقا یافته ویکتوس است. البته گوریلا گلس تاکنون از هیچ محصولی به نام “+Victus” رونمایی نکرده، ولی احتمال دارد رونمایی از آن را به بعد از معرفی سری اس ۲۲ موکول کرده باشد.

گوریلا گلس ویکتوس

گوریلا گلس ویکتوس

با فرض بر اینکه ویکتوس پلاس نسخه جدید ویکتوس است، نه تنها قاب پشتی پلاستیکی گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ به شیشه تبدیل شده، بلکه به سطح تازه‌ای از استحکام رسیده‌اند. خبر خوب‌تر اینکه این محافظ شیشه‌ای جدید فقط محدود به نسخه اولترا نبوده و در هر سه نسخه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این خبر خوبی برای مشتریانی است که علاقه‌ای به استفاده از گوشی‌های گران قیمت با قاب‌های ضخیم و غیرجذاب ندارند. همیشه استفاده بدون قاب از گوشی ریسک بزرگی بوده است؛ به خصوص در مورد گوشی‌های سامسونگ که لبه‌های منحنی دارند و تعویض نمایشگر در آن‌ها، یکی از گران‌ترین هزینه‌های این گوشی‌ها است. با این حال با استفاده از گوریلا گلس ویکتوس و نسخه ارتقا یافته آن این ریسک کمتر می‌شود؛ در حال حاضر گوشی‌های مجهز به ویکتوس با افتادن از ارتفاع ۲ متری هم کمترین آسیب را می‌بینند.

چه چیز دیگری از سری گلکسی اس ۲۲ می‌دانیم؟

احتمالاً گوشی‌های جدید سامسونگ در اواخر ژانویه معرفی شوند؛ اگرچه شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد ممکن است این زمان به فوریه موکول شود. سامسونگ این خانواده را در سه نسخه اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا عرضه خواهد کرد که سومی بیشترین قابلیت‌ها و البته بالاترین قیمت را ارائه می‌کند.

گلکسی اس 22 اولترا

آنطور که شنیده می‌شود ظاهر گوشی‌های S22 و +S22 بسیار شبیه به نسخه قبلی خواهد بود. با این حال طبق شایعات گوشی S22 Ultra از ظاهر مستطیلی‌شکلی شبیه به گوشی‌های سری گلکسی نوت استفاده می‌کند، لبه‌های منحنی و طراحی پانچ هول نمایشگر را حفظ می‌کند و قلم S Pen نیز در داخل خود گوشی جای خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نوشتن با قلم S Pen روی گلکسی اس ۲۲ اولترا مثل نوشتن با خودکار روی کاغذ است + ویدیو

پشت قاب گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا چهار دوربین حضور خواهد داشت که هر یک از دیگری جدا شده‌اند. دوربین اصلی این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی است، در حالی که یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۳ برابری و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی دیگر با زوم ۱۰ برابری و در نهایت یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید آن را همراهی می‌کنند. ظاهراً سامسونگ از یک حسگر مجاورتی هم در پشت قاب گوشی خودش استفاده خواهد کرد.

رندرهای اولیه این گوشی یک جزیره دوربین به شکل حرف P را نشان می‌دادند. اما بعده‌ها رندرهای دیگری نیز منتشر شده که نشانگر دو جزیره دوربین مستقل از هم بود. به جز تفاوت در طراحی دوربین‌ها، همه‌ی رندرها یکپارچه از طراحی مستطیلی‌شکل این گوشی خبر می‌دهند.

تاریخ عرضه و مشخصات فنی

در حالی که گوشی اس ۲۲ اولترا به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز است، دو گوشی دیگر این خانواده طبق شایعات به یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهند بود.

گوشی‌های سری گلکسی اس 22

مدل اولترا با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در بنچمارک‌ها حضور پیدا کرده است. این بنچمارک‌ها همچنین نشان می‌دهند این گوشی ۱۲ گیگابایت رم را در اختیار داشته و اندروید ۱۲ را هم اجرا می‌کند. یکی از فعالات توییتر به نام Ahmed Qwaider در توییت جدیدی ادعا کرده است که سامسونگ تصمیم گرفته گوشی‌های جدید را با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در تمام بازارها عرضه کند. این درحالیست که تا پیش از این چیپست‌های اسنپدراگون فقط مختص نسخه چینی و آمریکایی گوشی‌های گلکسی اس بود و این گوشی‌ها با چیپست‌های اگزینوس ساخت خود سامسونگ وارد دیگر بازارها از جمله ایران می‌شدند. البته این اولین باری نیست که چنین شایعه‌ای را می‌شنویم!

بیشتر بخوانید:

سورپرایز جذاب برای طرفداران سامسونگ: خانواده گلکسی S22 فقط با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه می‌شوند

در مورد قیمت این گوشی‌ها هم شنیده می‌شود که گران‌تر از نسل گذشته خود خواهند بود. اس ۲۲ با قیمت پایه ۸۹۹ دلاری، اس ۲۲ پلاس با قیمت ۱،۰۹۹ دلاری و نسخه اولترا با قیمت ۱،۲۹۹ دلاری وارد بازار خواهند شد. اگر این شایعه واقعیت داشته باشد، قیمت گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با رشد ۱۰۰ دلاری در قیمت همراه خواهند بود.

منبع :slashgearمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.