تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۱۶
کد خبر : 63181

گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ نوت در واقعیت چگونه هستند؟

گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ نوت در واقعیت چگونه هستند؟

گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ نوت در واقعیت چگونه هستند؟ صحبت در مورد گوشی‌های سری S22 سامسونگ زیاد بوده است. در اینجا نگاهی به سه گوشی گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ نوت در دنیای واقعی ..

گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ نوت در واقعیت چگونه هستند؟

صحبت در مورد گوشی‌های سری S22 سامسونگ زیاد بوده است. در اینجا نگاهی به سه گوشی گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ نوت در دنیای واقعی می‌اندازیم.

اگرچه شایعات زیادی در خصوص گوشی‌های خانواده گلکسی S22 سامسونگ وجود دارد، اما اکثر آن‌ها روی مشخصات فنی و طراحی فرضی گوشی متمرکز هستند. گران قیمت‌ترین عضو این خانواده که بر اساس شایعات جدید با نام «گلکسی اس ۲۲ نوت» به جای اس ۲۲ اولترا عرضه می‌شود، تنها محصولی است که عکس آن در دنیای واقعی منتشر شده بود. تا آنکه به تازگی عکسی از یک نسخه ساختگی از گلکسی اس ۲۲ معمولی منتشر شد.

حالا تصاویری توسط یک افشاگر به نام Yogesh Brar منتشر شده که سه گوشی گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ نوت را در کنار یکدیگر به نمایش می‌گذارد. در اولین نگاه آن‌ها خیلی شبیه به یک نسخه واقعی به نظر می‌رسند. ولی وقتی کمی بیشتر دقت کنید، متوجه تقلبی بودن آن‌ها می‌شوید. آرایه دوربین پریسکوپی مربعی در مدل S22 Note که در این تصویر گرد است، نشان دهنده تقلبی بودن این تصاویر است.

گلکسی اس 22، اس 22 پلاس و اس 22 نوت

صرف نظر از این نکته، این تصاویر به قدری خوب هستند که شبیه به مدل‌های واقعی باشند و به ما کلیات طراحی نسل آینده پرچمداران سامسونگ را نشان دهند. بر اساس شایعات بی‌شماری که تاکنون منتشر شده، مدلی که با نام احتمالی Galaxy S22 Note عرضه می‌شود دارای طراحی مستطیلی است و بدون استفاده از یک بخش مجزا، سنسورهای دوربین آن مستقیماً روی قاب پشتی قرار خواهند گرفت.

به نظر می‌رسد دو مدل معمولی و پلاس از طراحی نسل قبلی خود الهام گرفته باشند و فقط حاشیه‌های نمایشگر کمی گردتر شده و برآمدگی دوربین‌های پشتی طراحی بهتری دارد.

قاب پشتی در مدل نوت/ اولترا مات است، در حالی که دو مدل دیگر قاب براقی دارند. این احتمال شیشه‌ای بودن قاب پشتی گوشی‌ها را نشان می‌دهد، در حالی که شایعات گذشته ادعا می‌کردند دو مدل معمولی و پلاس از قاب پلاستیکی استفاده می‌کنند. این می‌تواند به جذابیت بیشتر دو گوشی سامسونگ کمک کرده و باعث شود آن‌ها هم جزو برترین گوشی‌های سال آینده میلادی قرار بگیرند.

این تصاویر تازه منتشر شده شامل عکس‌های قاب جلویی گوشی‌های سامسونگ نمی‌شود، اما به لطف افشاگری‌های قبلی ما می‌دانیم که هر سه گوشی از یک پانچ حول در مرکز قسمت بالای صفحه نمایش خود برای میزبانی از دوربین سلفی استفاده می‌کنند.

گلکسی اس 22، اس 22 پلاس و اس 22 نوت

طبق شایعات ابعاد نمایشگر دو مدل معمولی و پلاس ۱۹.۵ به ۹ با حاشیه‌های یکسان در هر چهار طرف خود است، در حالی که نمایشگر مدل اولترا/ نوت نسبت ابعاد ۱۹.۳ به ۹ را ارائه می‌کند.

مشخصات فنی گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ نوت

نسخه آمریکایی، چینی و هندی گوشی‌های سری S22 سامسونگ از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام قدرت می‌گیرند، در حالی که نسخه بین‌المللی آن‌ها از چیپست معرفی نشده اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ با پردازشگر گرافیکی AMD برخوردار است.

گوشی گلکسی اس ۲۲ نوت سامسونگ از یک اسلات جداگانه برای قرارگیری قلم S Pen برخوردار است و طبق شایعات، به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. همچنین دوربین چهارگانه پشتی آن هم شامل سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور ۱۰ مگاپیکسلی پریسکوپی با زوم ۱۰ برابری و سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۳ برابری می‌شود. همچنین این گوشی انرژی خودش را از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دریافت خواهد کرد.

گلکسی اس 22، اس 22 پلاس و اس 22 نوت

مدل معمولی به نمایشگر ۶.۰۶ اینچی و مدل پلاس هم به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی مجهز هستند. ظرفیت باتری مدل معمولی ۳،۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت و ظرفیت باتری مدل پلاس ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. اگرچه دوربین سه‌گانه پشتی در آن‌ها مشابه همدیگر است که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۳ برابری می‌شود.

بیشتر بخوانید:

رزولوشن نمایشگر سری گلکسی S22 سامسونگ لو رفت؛ هیچ تغییری در کار نیست؟!

سامسونگ نسل جدید گوشی‌های پرچمدار سری Galaxy S را در فوریه ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.