تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
کد خبر : 55555

"گشت‌ و گذار در جنگل ۲" ساخته می‌شود

"گشت‌ و گذار در جنگل ۲" ساخته می‌شود

“گشت‌ و گذار در جنگل ۲” ساخته می‌شود – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، دنباله‌ای بر فیلم ماجراجویی “گشت‌ و گذار در جنگل” بر اساس تم پارک دیزنی در دست ساخت است.
..

"گشت‌ و گذار در جنگل ۲" ساخته می‌شود – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، دنباله‌ای بر فیلم ماجراجویی "گشت‌ و گذار در جنگل" بر اساس تم پارک دیزنی در دست ساخت است.

در این فیلم بار دیگر "دواین جانسون" و "امیلی بلانت" برای یک ماجراجویی دیگر در نقش "فرانک ولف" کاپیتان قایق رودخانه‌ای و "دکتر لیلی هوتون" باز خواهند گشت.

انتظار می رود که "جائوم کالت سرا" کارگردان فیلم و "اسکات شلدون" تهیه کننده اجرایی و جان دیویس، جان فاکس تهیه کننده باشند. "مایکل گرین"، نویسنده قسمت قبل با "گلن فیکارا" و "جان ریکوآ"، نویسنده این دنباله خواهند بود.

این فیلم از ۳۰ جولای در سینماهای آمریکا و دیزنی پلاس اکران شده است و در افتتاحیه‌اش در سینماها ۳۴ میلیون دلار و در دیزنی ۳۰ میلیون دلار فروش کرد. "گشت‌ و گذار در جنگل" در مجموع در سینماهای داخلی آمریکا ۱۰۰ میلیون و در کل فروش جهانی‌اش ۱۸۷ میلیون دلار فروش کرد.

باتوجه به اینکه فیلم‌ها در دوران کرونا بطور همزمان هم در سینما و هم در سرویس‌های اینترنتی اکران شده‌اند، قضاوت درباره موفقیت باکس آفیس سینماها سخت است. خصوصاً آنکه افزایش ابتلای به دلتا کرونا بر سینما رفتن تأثیر گذار بوده است.

فروش افتتاحیه این فیلم نسبت به افتتاحیه فیلم‌های "هرج و مرج فضایی ۲" و "گودزیلا در مقابل کنگ" و همینطور "کروئلا" بیشتر است.

خاطرات نخستین معاون سینمایی ارشاد ـ ۱ | حضرت امام پذیرش مسئولیت را بر من تکلیف کرد/ مرحوم خلخالی بر اساس اطلاعات غلط حکم اعدام مرا داد/ قبل از ممنوع‌الخروجی بی‌صدا از کشور خارج شدم+ فیلمواکسیناسیون کرونا نتوانست در فروش هالیوود اثرگذار باشد/ مرد آبنباتی با ۲۲ میلیون دلار در باکس آفیس اول شد

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.