تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر : 32831

گزارش: معرفی گلکسی Z فلیپ ۲ سامسونگ با تأخیر مواجه شد

گزارش: معرفی گلکسی Z فلیپ ۲ سامسونگ با تأخیر مواجه شد

گزارش: معرفی گلکسی Z فلیپ ۲ سامسونگ با تأخیر مواجه شد سامسونگ در اولین رویداد آنپکت (Unpacked) خود در فوریه سال جاری، گلکسی Z فلیپ (Galaxy Z Flip) را در کنار تلفن‌های سری گلکسی S20 معرفی کرد. همان‌طور که اخیراً گزارش کرده بودیم، انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی S21 را زودتر ازآنچه انتظار می‌رفت یعنی در اواسط ژانویه سال آینده معرفی کند. بااین‌حال، طبق یک گزارش جدید از کره جنوبی، سامسونگ گلکسی Z فلیپ ۲ را در رویداد آنپکت خود در ژانویه اعلام نخواهد کرد. قبلاً نیز گزارش شده بود که سامسونگ قصد دارد زمان عرضه گلکسی Z فلیپ ۲ را از بهار به تابستان موکول کند. گزارش قبلی به لطف راس یانگ (Ross Young)، تحلیلگر نمایشگر ارائه شده بود اما گزارش جدید توسط انتشارات کره جنوبی یعنی د الک (The Elec) منتشر شده است.
ظاهراً سامسونگ قصد دارد اطمینان حاصل کند که گلکسی Z فلیپ ۲ به فروش گوشی‌های سری گلکسی S21 لطمه وارد نمی‌کند. درحالی‌که هنوز یک بازه زمانی مشخص برای معرفی این گوشی‌ها تأیید نشده است، این گزارش حاکی از آن است که جانشین گلکسی Z فلیپ در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ یا دیرتر عرضه خواهد شد. در ادامه این گزارش آم..

گزارش: معرفی گلکسی Z فلیپ ۲ سامسونگ با تأخیر مواجه شد

سامسونگ در اولین رویداد آنپکت (Unpacked) خود در فوریه سال جاری، گلکسی Z فلیپ (Galaxy Z Flip) را در کنار تلفن‌های سری گلکسی S20 معرفی کرد. همان‌طور که اخیراً گزارش کرده بودیم، انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی S21 را زودتر ازآنچه انتظار می‌رفت یعنی در اواسط ژانویه سال آینده معرفی کند. بااین‌حال، طبق یک گزارش جدید از کره جنوبی، سامسونگ گلکسی Z فلیپ ۲ را در رویداد آنپکت خود در ژانویه اعلام نخواهد کرد. قبلاً نیز گزارش شده بود که سامسونگ قصد دارد زمان عرضه گلکسی Z فلیپ ۲ را از بهار به تابستان موکول کند. گزارش قبلی به لطف راس یانگ (Ross Young)، تحلیلگر نمایشگر ارائه شده بود اما گزارش جدید توسط انتشارات کره جنوبی یعنی د الک (The Elec) منتشر شده است.

ظاهراً سامسونگ قصد دارد اطمینان حاصل کند که گلکسی Z فلیپ ۲ به فروش گوشی‌های سری گلکسی S21 لطمه وارد نمی‌کند. درحالی‌که هنوز یک بازه زمانی مشخص برای معرفی این گوشی‌ها تأیید نشده است، این گزارش حاکی از آن است که جانشین گلکسی Z فلیپ در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ یا دیرتر عرضه خواهد شد. در ادامه این گزارش آمده است که این شرکت احتمالاً سال آینده حداقل پنج گوشی تاشو جدید به بازار عرضه خواهد کرد.

طبق شایعات منتشرشده، گلکسی Z فلیپ ۲ از نمایشگر بیرونی بزرگ‌تری نسبت به نسل اول Z فلیپ برخوردار خواهد بود. گلکسی Z فلیپ دارای یک نمایشگر کوچک ۱٫۱ اینچی خارجی است. گفته می‌شود که سامسونگ از فناوری جدید نمایشگر شیشه‌ای بسیار نازک یعنی UTG در Z فلیپ ۲ استفاده کند، اما هنوز از جزئیات نمایشگر جدید UTG اطلاع نداریم.

گلکسی Z فلیپ ۲ همچنین ممکن است با بهره بردن از نمایشگری با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز به گوشی‌های دارای نرخ تازه‌سازی بالا ملحق شود. این موضوع باعث نیاز به باتری بزرگ‌تری می‌شود و مطابق گزارش‌ها، ظرفیت باتری این گوشی نیز افزایش یافته است. Z فلیپ دارای یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. در حال حاضر این تنها اطلاعاتی است که از گوشی گلکسی Z فلیپ ۲ منتشر شده است.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ رویداد آنپکت بعدی خود را در پنجشنبه ۲۵ دی (۱۴ ژانویه) برگزار خواهد کرد. درحالی‌که ستارگان اصلی این مراسم گوشی‌های سری گلکسی S21 خواهند بود، انتظار می‌رود این غول فناوری از یک جفت ایرباد بی‌سیم جدید تحت عنوان گلکسی بادز بیاند (Galaxy Buds Beyond) رونمایی کند که احتمالاً ضدآب خواهد بود.

درست مانند سری گلکسی S20، ما انتظار داریم که سری گلکسی S21 نیز شامل سه مدل باشد. گلکسی S21 الترا ممکن است از پشتیبانی قلم S Pen نیز برخوردار باشد اگرچه از یک اسلات اختصاصی نگه‌دارنده قلم S Pen مانند گلکسی نوت ۲۰ یا گلکسی نوت ۲۰ الترا برخوردار نخواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.