تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۷:۳۰
کد خبر : 35202

گزارش: در آیفون‌های ۲۰۲۱ سنسور Touch ID زیر نمایشگر قرار دارد

گزارش: در آیفون‌های ۲۰۲۱ سنسور Touch ID زیر نمایشگر قرار دارد

گزارش: در آیفون‌های ۲۰۲۱ سنسور Touch ID زیر نمایشگر قرار داردیک گزارش جدید از بلومبرگ به‌تازگی منتشر شده است و بیان می‌کند که باید چه انتظاراتی از نسخه به‌روز شده آیفون امسال داشته باشیم. این گزارش گفته است که اپل «در حال برنامه‌ریزی برای تغییرات عمده‌ای» برای آیفون ۲۰۲۱ نیست، اما یکی از مهم‌ترین موارد در زمینه آزمایش، یک حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش است.
بلومبرگ گفته است که مهندسان اپل از آیفون ۲۰۲۱ به‌عنوان یک نسخه S سال یاد می‌کنند، که به معنای ارتقا جزئی در مقایسه با آیفون ۱۲ است.
آیفون های سال ۲۰۲۱ دارای تغییرات جزئی خواهند بودبا توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۰، از جمله ۵G و طراحی‌های جدید، طبق گفته افراد آشنا با اپل، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای تغییرات عمده در آیفون امسال نیست. مهندسان اپل آیفون های بعدی را نسخه «S» دیگری از دستگاه می‌دانند، نامی که به‌طور معمول به آیفون های جدید با ارتقا جزئی داده می‌شود.
با این حال، تغییر بزرگ این است که اپل در حال آزمایش پشتیبانی از حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش برای آیفون امسال است. در نهایت مشخص نیست که آی..

گزارش: در آیفون‌های ۲۰۲۱ سنسور Touch ID زیر نمایشگر قرار دارد

یک گزارش جدید از بلومبرگ به‌تازگی منتشر شده است و بیان می‌کند که باید چه انتظاراتی از نسخه به‌روز شده آیفون امسال داشته باشیم. این گزارش گفته است که اپل «در حال برنامه‌ریزی برای تغییرات عمده‌ای» برای آیفون ۲۰۲۱ نیست، اما یکی از مهم‌ترین موارد در زمینه آزمایش، یک حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش است.

بلومبرگ گفته است که مهندسان اپل از آیفون ۲۰۲۱ به‌عنوان یک نسخه S سال یاد می‌کنند، که به معنای ارتقا جزئی در مقایسه با آیفون ۱۲ است.

آیفون های سال ۲۰۲۱ دارای تغییرات جزئی خواهند بود

با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۰، از جمله ۵G و طراحی‌های جدید، طبق گفته افراد آشنا با اپل، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای تغییرات عمده در آیفون امسال نیست. مهندسان اپل آیفون های بعدی را نسخه «S» دیگری از دستگاه می‌دانند، نامی که به‌طور معمول به آیفون های جدید با ارتقا جزئی داده می‌شود.

با این حال، تغییر بزرگ این است که اپل در حال آزمایش پشتیبانی از حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش برای آیفون امسال است. در نهایت مشخص نیست که آیا این ویژگی از آیفون ۱۲S حذف خواهد شد یا خیر، اما جزئیات مربوط به این آزمایش به شرح زیر است:

اگرچه تغییرات کلی جزئی خواهد بود، اپل هنوز در حال آزمایش یک ویژگی اصلی برای سال ۲۰۲۱ است و آن، یک حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش است. این فناوری روش جدیدی را برای کاربران برای باز کردن قفل آیفون خود اضافه می‌کند که فراتر از رمز عبور و تشخیص چهره فیس آی دی است. اپل از سال ۲۰۱۷ با معرفی آیفون X شروع به دور شدن از حسگرهای اثر انگشت کرد، اما از آن زمان تاچ آی دی به‌عنوان یک ویژگی در لپ‌تاپ‌های مک و آیفون های ارزان‌قیمت این شرکت باقی مانده است. شرکت کوالکام که مودم‌های ۵G را در اختیار اپل قرار می‌دهد، در اوایل ماه جاری از حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش با سرعت بیشتر خبر داد.

اپل احتمالاً پورت شارژر را در آیفون های بعدی حذف خواهد کرد

این اولین بار نیست که در مورد بازگشت تاچ آی دی به آیفون شنیده‌ایم. تحلیلگر قابل اعتماد اپل با نام مینگ چی کو در آگوست ۲۰۱۹ گزارش داد که یک آیفون با فیس آی دی و تاچ آی دی زیر صفحه در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد کرد. علاوه بر این، افشاگر قابل اعتماد با نام L0vetodream نیز گزارش داده است که تاچ آی ‌دی درون صفحه نمایش به‌زودی به آیفون راه خواهد یافت.

سرانجام، بلومبرگ نوشته است که اپل «بحث در مورد حذف پورت شارژ برخی از مدل‌های آیفون را به نفع شارژ بی‌سیم مطرح کرده است». باز هم مشخص نیست که آیا این تغییر به آیفون ۱۲S راه پیدا می‌کند یا اپل آن را برای مدل آینده در نظر گرفته است. شایان ذکر است که مینگ چی کو در سال ۲۰۱۹ پیش‌بینی کرد که اپل در سال ۲۰۲۱ یک آیفون بدون پورت لایتنینگ معرفی خواهد کرد.

در این گزارش همچنین ذکر شده است که ایرتگز نیز در آستانه انتشار در امسال است ولی اپل در ابتدا قصد داشت آن‌ها را در کنار آیفون ۱۲ معرفی کند.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.