تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
کد خبر : 23462

گزارش تصویری اختصاصی آیین دیدار فیلم سینمایی «یلدا»

گزارش تصویری اختصاصی آیین دیدار فیلم سینمایی «یلدا»

کافه دانش: آیین دیدار فیلم سینمایی «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی و تهیه کنندگی علی مصفا، عصر پنجشنبه ۱۲ تیر ماه ۹۹، با همراهی اصحاب رسانه، در خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم؛ مسعود بخشی کارگردان، علی مصفا تهیه کننده، جمعی از بازیگران فیلم از جمله بهناز جعفری، صدف عسگری، بابک کریمی، فروغ …

کافه دانش: آیین دیدار فیلم سینمایی «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی و تهیه کنندگی علی مصفا، عصر پنجشنبه ۱۲ تیر ماه ۹۹، با همراهی اصحاب رسانه، در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در این مراسم؛ مسعود بخشی کارگردان، علی مصفا تهیه کننده، جمعی از بازیگران فیلم از جمله بهناز جعفری، صدف عسگری، بابک کریمی، فروغ قجابگلو و تعداد دیگری از عوامل فیلم حضور داشتند.

هنرمندانی مانند؛ مجید برزگر، لیلی نقدپری، کاوه سجاد حسینی، کیارش اسدی‌زاده، سوسن پرور، مسعود جعفری و… هم مهمان آیین دیدار فیلم سینمایی «یلدا» بودند.

اکران «یلدا» از سوم تیرماه در سینماهای هنروتجربه آغاز شده است. داستان این فیلم در مورد مریم کمیجانی، زن جوانی است که به دلیل قتل شوهرش به مرگ محکوم شده است. او در شب یلدا به استودیوی یک برنامه زنده تلویزیونی آورده شده است تا از طرف تنها فرزند مقتول یعنی مونا ضیا بخشیده شود؛ اما مجموع اتفاقات در صحنه و پشت صحنه این برنامه هر دو زن جوان را در چالشی جدی برای تصمیم ‌گیری قرار می‌دهد.

«یلدا» به تهیه ‌کنندگی علی مصفا و مشارکت موسسه فرهنگی مستقل بن گاه (مسعود و محمود بخشی) تولید مشترک ایران، فرانسه، آلمان، سوییس، لوکزامبورگ و لبنان است.

گفتنی است، اولین آیین دیدار هنروتجربه در سال ۱۳۹۹ به فیلم سینمایی «یلدا» ساخته مسعود بخشی اختصاص داشت.

تصاویر آیین دیدار فیلم «یلدا»

عکاس رسانه: آناهیتا علوی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.