تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر : 16327

گزارش تسنیم از فعالیت جهادی مجمع حیدریون و عهد آسمانی + فیلم

گزارش تسنیم از فعالیت جهادی مجمع حیدریون و عهد آسمانی + فیلم

گزارش تسنیم از فعالیت جهادی مجمع حیدریون و عهد آسمانی + فیلم گروه جهادی مجمع حیدریون و گروه جهادی عهد آسمانی از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا با مشارکت همدیگر، روزانه صدها آبمیوه طبیعی را به دست بیماران کرونایی می‌رسانند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در روزگار بی‌رحمی که زیر بار فشارهای اقتصادی و در تیررس معضلات رنگارنگ اجتماعی و فرهنگی هر کسی به دنبال آن است تا گلیم خودش را از آب بیرون بکشد و رنگ و روی زندگی مدرن برخی را آنچنان درگیر و مجذوب خود ساخته که بیشتر از زندگی در دنیای واقعی در فضاهای مجازی خود غرق شده‌اند، جوانانی هم هستند که در کنار تمام مشکلات ریز و درشت شخصی خود، دغدغه دیگران را هم دارند. جوانان با غیرت این دیار نمی‌توانند بی‌تفاوت از کنار مشکلات مختلف اجتماعی و فرهنگی و معیشتی هموطنانشان بگذرند و صرف داشتن مشکل اقتصادی، وجدان خود را برای کمک نکردن به دیگران آرام کنند.
آنان آستین‌های خود را بالا زده، کمر همت برای کمک بسته‌اند. جوانانی که با کارهای خودجوش فرهنگی و اجتماعی تلاش می‌کنند تا دردی از دردهای مردم باز کنند. یکی از آنها، هیئت مجمع حیدر..

گزارش تسنیم از فعالیت جهادی مجمع حیدریون و عهد آسمانی + فیلم

گروه جهادی مجمع حیدریون و گروه جهادی عهد آسمانی از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا با مشارکت همدیگر، روزانه صدها آبمیوه طبیعی را به دست بیماران کرونایی می‌رسانند.

گزارش تسنیم از فعالیت جهادی مجمع حیدریون و عهد آسمانی + فیلم – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در روزگار بی‌رحمی که زیر بار فشارهای اقتصادی و در تیررس معضلات رنگارنگ اجتماعی و فرهنگی هر کسی به دنبال آن است تا گلیم خودش را از آب بیرون بکشد و رنگ و روی زندگی مدرن برخی را آنچنان درگیر و مجذوب خود ساخته که بیشتر از زندگی در دنیای واقعی در فضاهای مجازی خود غرق شده‌اند، جوانانی هم هستند که در کنار تمام مشکلات ریز و درشت شخصی خود، دغدغه دیگران را هم دارند. جوانان با غیرت این دیار نمی‌توانند بی‌تفاوت از کنار مشکلات مختلف اجتماعی و فرهنگی و معیشتی هموطنانشان بگذرند و صرف داشتن مشکل اقتصادی، وجدان خود را برای کمک نکردن به دیگران آرام کنند.

آنان آستین‌های خود را بالا زده، کمر همت برای کمک بسته‌اند. جوانانی که با کارهای خودجوش فرهنگی و اجتماعی تلاش می‌کنند تا دردی از دردهای مردم باز کنند. یکی از آنها، هیئت مجمع حیدریون با نام جهادی "حیدریون" و دیگری گروه جهادی "عهد آسمانی" است که با همدلی و مشارکت یکدیگر از روز نخست شیوع این ویروس منحوس به میدان آمدند و روزانه صدها آبمیوه طبیعی را به دست بیماران کرونایی می‌رسانند.

این دو گروه جهادی با هدف تأمین مایحتاج پرستاران و کادر درمانی بیماران کرونایی برای کمک به شکست ویروس کرونا، از ساعت ۸ صبح تا پایان شب در سه شیفت کاری به‌طور رایگان و داوطلبانه، مشغول این کار خداپسندانه‌اند.

گزارش ویدئویی از فعالیت گروه جهادی حیدریون و گروه جهادی عهد آسمانی را مشاهده می‌کنید:

گروه‌های جهادی , هیئت ,

محمد علی آقایی عضو گروه جهادی عهد آسمانی می‌گوید: از روز نخست شیوع ویروس به میدان آمدیم و به‌صورت منظم و شیفتی به تهیه و تولید آبمیوه طبیعی به بیماران کرونایی می‌پردازیم. او درباره نحوه تأمین منابع مالی گروه می‌گوید که تمام منابع مالی و هزینه‌های این تیم جهادی توسط مردم و خیرین تأمین می‌شود و هیچ نهاد و سازمانی از آنها حمایت نمی‌کند.

عماد بهرامی هم عضو دیگر گروه جهادی عهد آسمانی است. عماد که در بخش توزیع به دوستان کمک می‌کند درباره نحوه توزیع آبمیوه‌ها در میان بیماران و کادر درمانی می‌گوید: پس از پایان فرآیند تولید، آبمیوه‌ها به بیمارستان‌ها از جمله بیمارستان مسیح دانشوری ارسال می‌شود.

گروه‌های جهادی , هیئت ,

هیئت‌های مذهبی خود را در قبال این فرمایش رهبر معظم انقلاب مسئول می‌دانند و از روز نخست این ویروس به سهم خود ورود خوب، فعال و مسئولانه‌ای داشته‌اند. آنها به‌طور کامل از ظرفیت‌های مردمی با جلب اعتماد در راستای رفع مشکلات بیماران و کادر درمانی استفاده می‌کنند.

حیدر عیسایی که عضو گروه جهادی مجمع حیدریون است، دغدغه‌هایش را بیان می‌کند و می‌گوید: ما توانایی این را داریم که تعداد بیشتری آبمیوه در اختیار بیماران و کادر درمانی قرار دهیم اما با مشکلات مالی مواجه هستیم. حتماً باید نهادهای دولتی و حاکمیتی نیز در کنار مردم برای امدادرسانی با گروه‌های جهادی تعامل، هماهنگی و همراهی داشته باشند تا خدمت‌رسانی هدفمند و هم‌افزایی ظرفیت‌ها محقق شود.

انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.