تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۹:۴۵
کد خبر : 65160

گریت وال تانک ۳۰۰ معرفی شد؛ آفرودر لوکس چینی

گریت وال تانک ۳۰۰ معرفی شد؛ آفرودر لوکس چینی

گریت وال تانک ۳۰۰ معرفی شد؛ آفرودر لوکس چینی گریت وال تانک ۳۰۰ به‌زودی به شکل انبوه تولید و به بازار عرضه می‌شود. این شاسی بلند لوکس چینی از طراحی جذاب و ویژگی‌های آفرودی متعددی بهره می‌برد..

گریت وال تانک ۳۰۰ معرفی شد؛ آفرودر لوکس چینی

گریت وال تانک ۳۰۰ به‌زودی به شکل انبوه تولید و به بازار عرضه می‌شود. این شاسی بلند لوکس چینی از طراحی جذاب و ویژگی‌های آفرودی متعددی بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت خودروسازی گریت‌وال (GWM) در سال ۲۰۲۰ به صورت رسمی از خانواده تانک پرده برداشت. البته تمام اعضای این خانواده را شاسی بلندهای آفرودی تشکیل می‌دهد و فقط سایز آنها با یکدیگر تفاوت دارد. تانک ۳۰۰ به عنوان نخستین عضو این خانواده یک شاسی بلند سایز متوسط محسوب می‌شود که فقط تعدادی محدودی از آن به تولید رسید، اما تولید انبوه آن به دلیل شیوع کرونا حدود ۲ سال به تعویق افتاد و اکنون گریت وال قصد دارد آن را در سه ماهه اول ۲۰۲۲ به شکل انبوه تولید و به بازار عرضه کند.

مشخصات گریت وال تانک ۳۰۰

گریت وال تانک 300

گریت وال در ابتدا قصد داشت تانک ۳۰۰ را با تحت برند لوکس WEY به بازار عرضه کند، اما سرانجام این خودروساز چینی نظر خود را تغییر داده و تصمیم بر آن شد تا تمام اعضای این خانواده با برند جدید Tank روانه بازار شوند. از این رو تانک ۳۰۰ به عنوان نخستین عضو این خانواده با برند جدید Tank به فروش خواهد رسید.

گریت وال تانک 300

طول تانک ۳۰۰ به ۴.۷ متر و فاصله محوری آن نیز به ۲.۷ متر می‌رسد که چنین ابعادی آن را در کنار تویوتا پرادو J150 قرار می‌دهد. این خودرو به شکل استاندارد از سیستم محرکه دو دیفرانسیل ساخت BorgWarner بهره می‌برد که شامل ۳ حالت دوچرخ سبک (۲H)، چهارچرخ سبک (۴H) و چهارچرخ سنیگن (۴L) است. از این رو این خودرو برای آفرود کاملا یک گزینه عالی محسوب می‌شود.

گریت وال تانک 300

تانک ۳۰۰ به یک پیشرانه دو لیتری توربوشارژ با کد E20CB مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۲۷ اسب بخار و گشتاور ۳۸۷ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۸ سرعت اتوماتیک به چرخ‌ها متقل خواهد شد. این خودرو می‌تواند ظرف مدت ۹.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست پیدا کند.

گریت وال تانک 300

طبق گفته گریت وال، این خودرو با وزن ۲.۱ تا ۲.۳ تنی به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۹.۳ تا ۹.۷ لیتر سوخت مصرف می‌کند. همچنین با توجه به این میزان مصرف سوخت، گریت وال حجم باک این خودرو را به ۸۰ لیتر افزایش داده تا مالکان نگران اتمام سوخت نباشند. تانک ۳۰۰ را نباید فقط یک شاسی بلند آفرودی دانست، در واقع این خودرو بسته به نوع آپشن‌ها حدود ۳۰ تا ۴۷ هزار دلار قیمت دارد که چنین قیمتی آن را به یک شاسی بلند لوکس مدرن و گران‌قیمت تبدیل می‌کند.

گریت وال تانک 300

این شاسی بلند آفرودی چینی از تجهیزات متعددی چون سیستم اتوپارک، سیستم ریموت پارکینگ، آینه عقب تمام دیجیتالی، رادارهای پیشگیری از تصادف در جلو و عقب با ترمز اضطراری، شارژر وایرلس و سیستم تشخیص خواب‌آلودگی راننده بهره می‌برد. گفتنی است به کمک سیستم ریموت پارک می‌توان فرایند پارک کردن و خارج کردن خودرو از پارکینگ را با اپلیکیشن و از راه دور انجام داد.

گالری تصاویر

گریت وال تانک 300
گریت وال تانک 300
گریت وال تانک 300
گریت وال تانک 300
گریت وال تانک 300
گریت وال تانک 300

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.