تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
کد خبر : 71419

گران قیمت ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۲

گران قیمت ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۲

گران قیمت ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۲با گران قیمت ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۲ آشنا شوید. در صدر این لیست نام محصولاتی از شرکت‌های رولزرویس، بوگاتی و مرسدس به چشم می‌خورد.
خودروسازانی چون رولزروی..

گران قیمت ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۲

با گران قیمت ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۲ آشنا شوید. در صدر این لیست نام محصولاتی از شرکت‌های رولزرویس، بوگاتی و مرسدس به چشم می‌خورد.

خودروسازانی چون رولزرویس، بوگاتی و مرسدس بنز به شکل ویژه محصولاتی را برای ثروتمندان طراحی می‌کنند که در کنار مشخصات فنی بالا از تجهیزات و آپشن‌های لوکسی نیز بهره می‌برند. این خودروهای سوپراسپرت و لوکس در تعداد محدود تولید شده و با قیمت‌های نجومی به فروش می‌رسند. در همین راستا قصد داریم شما را گران قیمت ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۲ آشنا کنیم.

معرفی گران قیمت ترین خودروهای جهان

۱. رولزرویس بوت تیل

قیمت: ۲۸ میلیون دلار

گران قیمت ترین خودروهای جهان

این محصول رولزرویس با قیمت ۲۸ میلیون دلار توانست صدر لیست گران قیمت ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۲ را به خود اختصاص دهد. این خودرو از طراحی بسیار جذاب و با ابهتی بهره می‌برد. رولزرویس بوت تیل به یک موتور توئین توربو ۶.۷۵ لیتری ۱۲ سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۵۶۳ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند.

۲. بوگاتی La Voiture Noire

قیمت: ۱۸.۷ میلیون دلار

گران قیمت ترین خودروهای جهان

بوگاتی La Voiture Noire با قیمت ۱۸.۷ میلیون دلار خود در جایگاه دوم لیست گران قیمت ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۲ قرار گرفته است. این خودرو از یک پیشرانه توربوشارژ ۴گانه ۸ لیتری ۱۶ سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۴۷۹ اسب بخار و گشتاور ۱۶۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. این خودرو به فناوری‌های پیشرفته‌ای مجهز شده و در کنار طراحی جذاب از سرعت بسیار بالایی نیز بهره می‌برد.

۳. بوگاتی Centodieci

قیمت: ۹ میلیون دلار

گران قیمت ترین خودروهای جهان

شرکت بوگاتی سوپراسپرت Centodieci را فقط در تعداد ۱۰ دستگاه به تولید رسانده و هر یک از آنها را با قیمت ۹ میلیون دلار روانه بازار کرده است. این خودرو به پیشرانه ۱۵ سیلندر با پیکربندی W مجهز شده و از طراحی جذاب و عملکرد فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد.

۴. مرسدس میباخ Exelero

قیمت: ۸ میلیون دلار

گران قیمت ترین خودروهای جهان

سوپر اسپرت میباخ Exelero نخستین بار در سال ۲۰۱۴ توسط Fulda طراحی شد. این خودرو با قیمت ۸ میلیون دلاری خود در جایگاه چهارم لیست گران قیمت ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۲ قرار گرفته است. مرسدس برای این خودرو پیشرانه بای توربو ۱۲ سیلندر را در نظر گرفته که می‌تواند قدرتی برابر با ۶۹۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۲۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. این سوپراسپرت با وجود وزن ۲۶۶۰ کیلوگرمی خود می‌تواند ظرف مدت ۴.۴ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست پیدا کند.

۵. بوگاتی Divo

قیمت: ۵.۸ میلیون دلار

گران قیمت ترین خودروهای جهان

بوگاتی Divo به عنوان یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند فرانسوی محسوب می‌شود که با قیمت ۵.۸ میلیون دلاری خود توانسته در این لیست جای بگیرد. این خودرو فقط در تعداد ۴۰ دستگاه تولید شده و از پیشرانه‌ای با قدرت ۱۵۰۰ اسب بخار بهره می‌برد.

۶. کونیگزگ ترویتا CCXR

قیمت: ۴.۸ میلیون دلار

گران قیمت ترین خودروهای جهان

کونیگزگ ترویتا CCXR با قیمت ۴.۸ میلیون دلاری خود در جایگاه ششم لیست گران قیمت ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۲ قرار دارد. از این خودرو گران قیمت فقط ۲ دستگاه تولید و به بازار عرضه شده است. این خودرو از یک پیشرانه ۴.۷ لیتری ۸ سیلندر با قدرت ۸۰۶ اسب بخار سود می‌برد. طراحان بدنه این خودرو را از جنس فیبرکربن ساخته‌اند. البته این خودروساز توانسته با استفاده از یک روش ویژه رنگ سیاه فیبرکربن را به یک پوشش نقره‌ای تبدیل کند.

۷. لامبورگینی Veneno

قیمت: ۴.۵ میلیون دلار

گران قیمت ترین خودروهای جهان

لامبورگینی وننو و وننو رودستر به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس این خودروساز ایتالیایی طراحی و طی سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ فقط در تعداد ۱۴ دستگاه تولید و به بازار عرضه شد. این خودرو که بر پایه اونتادور توسعه پیدا کرده حدود ۴.۵ میلیون دلار قیمت دارد. برای این خودرو پیشرانه ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر در نظر گرفته شده که می‌تواند قدرتی برابر ۷۲۰ اسب بخار و گشتاور ۶۰۹ نیوتن‌متر را به تولید برساند. همچنین این خودرو ظرف مدت ۲.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا خواهد کرد.

۸. بوگاتی شیرون سوپر اسپرت +۳۰۰

قیمت: ۳.۹ میلیون دلار

گران قیمت ترین خودروهای جهان

بوگاتی شیرون سوپر اسپرت +۳۰۰ از آیرودینامیک خارق‌العاده‌ای بهره می‌برد و به همین دلیل با دستیابی به حداکثر سرعت ۴۴۵ کیلومتر برساعت توانسته به یکی از سریع‌ترین خودروهای جهان تبدیل شود. این خودرو فقط در تعداد ۳۰ دستگاه تولید و با قیمت حدود ۳.۹ میلیون دلار به بازار عرضه شده است.

۹. لامبورگینی سیان

قیمت: ۳.۶ میلیون دلار

گران قیمت ترین خودروهای جهان

لامبورگینی سیان به عنوان اولین خودرو برقی این خودروساز ایتالیایی محسوب می‌شود که بر پایه اونتادور SJV توسعه پیدا کرده است. این خودرو به پیشرانه ۶.۶ لیتری ۱۲ سیلندر به همراه سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی مجهز شده که می‌تواند در مجموع قدرتی برابر با ۸۱۹ اسب بخار را به تولید برساند. این خودرو فقط در ۸۳ دستگاه تولید شده و قیمت هر دستگاه از آن به ۳.۶ میلیون دلار می‌رسد.

۱۰. پاگانی هوایرا رودستر BC

قیمت: ۳.۵ میلیون دلار

گران قیمت ترین خودروهای جهان

پاگانی هوایرا رودستر BC با قیمت ۳.۵ میلیون دلاری خود در جایگاه دهم لیست گران قیمت ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۲ قرار گرفته است. برای این خودرو یک پیشرانه توئین توربوشارژ ۱۲ سیلندر AMG در نظر گرفته شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۸۰۰ اسب بخار و گشتاور ۷۷۴ نیوتن‌متر را به تولید برساند. این خودرو فقط در تعداد ۴۰ دستگاه تولید و به بازار عرضه شده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.