تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۶:۲۰
کد خبر : 41556

گاندو، سریالی که قمی ها در آن نقش اول بودند

گاندو، سریالی که قمی ها در آن نقش اول بودند

گاندو، سریالی که قمی ها در آن نقش اول بودند ایسنا/قم سریال گاندو که فصل دوم آن شب گذشته به پایان رسید محل هنرنمایی هنرمندان قمی بود.
اولین فصل از سریال پلیسی امنیتی گاندو با موضوع دستگیری جاسوس آمریکایی در ایران که در مبادلات برجامی بین ایران و آمریکا مبادله شد در خرداد دو سال قبل به کارگردانی کار..

گاندو، سریالی که قمی ها در آن نقش اول بودند

گاندو، سریالی که قمی ها در آن نقش اول بودند

ایسنا/قم سریال گاندو که فصل دوم آن شب گذشته به پایان رسید محل هنرنمایی هنرمندان قمی بود.

اولین فصل از سریال پلیسی امنیتی گاندو با موضوع دستگیری جاسوس آمریکایی در ایران که در مبادلات برجامی بین ایران و آمریکا مبادله شد در خرداد دو سال قبل به کارگردانی کارگردان قمی جواد افشار پخش شد.

فصل دوم این سریال امنیتی که با موضوع رصد اطلاعاتی امنیتی فرایند جاسوسی و ارتباط گیری شبکه جاسوسی انگلیس در ایران تولید و پخش شد به ماجرای ارتباطات شبکه امنیتی انگلیس در پروژه های متعددی چون برجام، اختلاف افکنی بین شیعه و اهل سنت در ایران و… پرداخت.

از نکات جالب فصل دوم سریال گاندو آن بود که این سریال برای اولین بار به عنوان یک سریال امنیتی در جدول پخش سریال های نوروزی قرار گرفت و پس از سریال «نون خ۳» به عنوان پربیننده ترین برنامه نوروزی امسال نیز لقب گرفت.

در فصل دوم سریال گاندو هم علاوه بر بازیگران ثابت این سریال نظیر داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، خسرو شهراز، مجید نوروزی و پندار اکبری، تعدادی از هنرمندان و بازیگران نام‌آشنای قم نقش آفرینی کرده‌اند.

نکته جالب توجه این سریال حضور پررنگ هنرمندان قمی است. به شکلی که در این سریال علی افشار، حسین پارسایی، سید جواد طاهری، هادی افشار، علی نعمت الهی و سعید برجعلی به عنوان نمایندگان فرهنگ و هنر استان قم به ایفای نقش پراختند.

گفتنی است پس از موفقیت جواد افشار در عرصه تولید سریال های پرمخاطب تلوزیونی زمینه بیشتری برای حضور موفق جوانان هنرمند قمی در تلوزیون ایجاد شده است.

جواد افشار در کنار محمد حسین لطفی، فتحعلی اویسی و جوادرضویان از مهمترین چهره های سینمایی قم هستند که در سالهای اخیر تولیدات و آثار هنری آنها مورد توجه علاقه مندان به هنر هفتم قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.