تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۱۳
کد خبر : 73231

گاف جدید ایرانخودرو شکستن سقف شیشه ای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ پانوراما در صورت جک زدن

گاف جدید ایرانخودرو شکستن سقف شیشه ای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ پانوراما در صورت جک زدن

شکستن سقف شیشه ای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ پانوراما در صورت جک زدن زیر خودرو!شکستن سقف شیشه ای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ پانوراما در صورت جک زدن زیر خودرو از جمله ایرادهای عجیب خودروهای داخلی است. اکنون باید دید دلیل اصلی ا..

ایرانخودرو در خودرو های پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ پانوراما گافی عجیب داده است  ،این خودرو ها زمانی که جک زیر آنها زده می شود با مشکل عجیب شکستن روبرو می شوند ، بسیاری از کاربران این خودرو ها اعلام کرده اند که با این مشکل روبرو شده اند تا این لحظه هیچ واکنشی از سمت ایرانخودرو رخ نداده است. با ما همراه باشید تا ببنیم دلیل شکستن سقف شیشه ای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ چیست ؟

خودروهای داخلی که روانه بازار کشور می‌شوند همواره با مشکلات زیادی همراه هستند؛ از ورود آب به داخل کابین گرفته تا بسیاری از مشکلات پیش پا افتاده دیگر. دلیلی اصلی برخی از این مشکلات تحریم بودن صنعت خودرو کشور است، اما برخی نیز به دلیل کیفیت پایین قطعات به وجود آمده‌اند.

پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ پانوراما از جمله خودروهایی هستند که به تازگی دچار مشکل شده‌اند. با توجه به اطلاعاتی که توسط تعمیرکنندگان و مالکان این خودروها منتشر شده، زمانی که خودروهای مذکور پنچر می‌شوند و مالک برای تعویض تایر معیوب آن‌ها از جک استفاده می‌کند، سقف شیشه ای این محصولات دچار ترک خوردگی و شکستگی می‌شود.

البته تعمیرکاران می‌دانند که این مشکل نیز‌ همانند بسیاری از مشکلات دیگری که تاکنون پیش آمده چگونه برطرف می‌شود، اما از آنجایی که این موضوع مستقیما با امنیت راننده در ارتباط است به نسبت سایر موارد بسیار حساس‌تر به نظر می‌رسد.

نمی‌توان دلیلی اصلی این مشکل را که طی ماه‌های گذشته برای دفعاتی گریبان مالکان را گرفته است، کم‌دقتی در‌ مونتاژ دانست؛ بلکه دلیل این موضوع را باید در ستون‌های خودرو جست‌وجو کرد.

اگرچه‌ تاکنون تنها تعدادی از مالکان پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای با این مشکل مواجه شده‌اند و مختص به تمام خودروها نبوده، اما باید شرکت ایران خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن در خصوص این موضوع شفاف‌سازی کند.

چگونه از شکستن سقف شیشه ای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ پانوراما جلوگیری کنیم؟

لازم به ذکر است که مالکان خودروهای مذکور در هنگام پنچری برای جلوگیری از این مشکل باید جک را در وسط خودروها قرار دهند تا از این طریق، سقف شیشه‌ای از فشار حداکثری در امان بماند. به این ترتیب از زدن جک در کناره‌ی این خودروها خودرو خودداری کنند.

پاسخ ایرانخودرو به این خبر :

شکستن سقف شیشه ای ۲۰۷ شکستن سقف شیشه ای ۲۰۷

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.