تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 23205

کیس گوگل پیکسل ۵ XL فاش شد

کیس گوگل پیکسل ۵ XL فاش شد

کیس گوگل پیکسل ۵ XL فاش شدرده‌بالاترین گوشی‌ امسال گوگل احتمالا پرچمدار نخواهد بود. بنا بر گزارش‌های موجود، پیکسل ۵ از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G استفاده خواهد کرد که آن را جزو گوشی‌های میان‌رده قرار خواهد داد. حالا کیس پیکسل ۵ XL به بیرون درز پیدا کرده که نشان می‌دهد این هندست هم سخت‌افزارهای مشترکی با گوشی‌های میان‌رده خواهد داشت.
پیکسل ۵ XL ممکن است مجهز به سیستم فیس آنلاک نباشدتنها گزینه بیومتریک موجود روی پیکسل ۴ سیستم فیس آنلاک گوگل است و در عوض هیچ سنسور اثر انگشتی روی آن وجود ندارد. شما ممکن است انتظار داشته باشید که مدل بعدی پیکسل ۴ با یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی شود، اما این اتفاق ظاهرا نخواهد افتاد. با نگاه کردن به کیس پیکسل ۵ XL متوجه می‌شویم که این گوشی از یک اسکنر اثر انگشت پشت بهره خواهد برد و باید بگوییم که این گزینه با توجه به مشکلات حسگرهای اثر انگشت زیر نمایشگر گزینه چندان بدی هم نیست.
این تصمیم شاید به خاطر آن باشد که پیکسل ۵ احتمالا مجهز به چیپ رادار Soli نخواهد بود و بنابراین فضای کافی برای استفاده حسگر اثر انگشت را نخواهد داشت. چیپ رادار Soli قابلیتی به نام Mo..

کیس گوگل پیکسل ۵ XL فاش شد

رده‌بالاترین گوشی‌ امسال گوگل احتمالا پرچمدار نخواهد بود. بنا بر گزارش‌های موجود، پیکسل ۵ از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G استفاده خواهد کرد که آن را جزو گوشی‌های میان‌رده قرار خواهد داد. حالا کیس پیکسل ۵ XL به بیرون درز پیدا کرده که نشان می‌دهد این هندست هم سخت‌افزارهای مشترکی با گوشی‌های میان‌رده خواهد داشت.

پیکسل ۵ XL ممکن است مجهز به سیستم فیس آنلاک نباشد

تنها گزینه بیومتریک موجود روی پیکسل ۴ سیستم فیس آنلاک گوگل است و در عوض هیچ سنسور اثر انگشتی روی آن وجود ندارد. شما ممکن است انتظار داشته باشید که مدل بعدی پیکسل ۴ با یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی شود، اما این اتفاق ظاهرا نخواهد افتاد. با نگاه کردن به کیس پیکسل ۵ XL متوجه می‌شویم که این گوشی از یک اسکنر اثر انگشت پشت بهره خواهد برد و باید بگوییم که این گزینه با توجه به مشکلات حسگرهای اثر انگشت زیر نمایشگر گزینه چندان بدی هم نیست.

این تصمیم شاید به خاطر آن باشد که پیکسل ۵ احتمالا مجهز به چیپ رادار Soli نخواهد بود و بنابراین فضای کافی برای استفاده حسگر اثر انگشت را نخواهد داشت. چیپ رادار Soli قابلیتی به نام Motion Sense را روی پیکسل ۴ فراهم کرده که پروسه تشخیص چهره را سریع‌تر می‌کند. حال شاید این سوال پیش بیاید که آیا گوگل قابلیت فیس آنلاک را هم از روی پیسکل ۵ حذف خواهد کرد یا نه.

تصاویر لو رفته از کیس پیکسل ۵ XL نشان می‌دهند که این گوشی برخلاف پرچمدارن کنونی گوگل که یک حاشیه کامل در بالای خود دارند، یک ناچ کوچک در آنجا خواهد داشت. بنابراین احتمال اینکه فضای کافی برای سیستم فیس آنلاک در این فضای کوچک وجود داشته باشد بسیار کم است.

کیس پیکسل ۵ XL همچنین یک بریدگی برای پورت صوتی را نشان می‌دهد که احتمالا متعلق به جک هدفون ۳.۵ میلیمتری خواهد بود. بد نیست بدانید که پیکسل ۴ و پیکسل ۴ XL بدون جک هدفون معرفی شدند. این چیزی است که بسیاری از مشتریان از آن راضی خواهند بود.

برای امسال گوگل ظاهرا قصد ندارد در بازار گوشی‌های پرچمدار رقابت کند. قیمت پیکسل ۵ احتمالا از ۶۹۹ دلار شروع خواهد شد که ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از پیکسل ۴ خواهد بود. این گوشی علاوه بر بهبود سیستم دوربین از بهترین سخت‌افزارهای میان‌رده نیز استفاده خواهد کرد.

سال گذشته گوشی‌های سری پیکسل ۳a فروش بسیار خوبی داشتند و به نظر می‌رسد که گوگل نیازی به معرفی هندست‌های پرچمدار برای جلب نظر مشتریان ندارد.

گوگل ممکن است سال آینده به بازار گوشی‌های پرچمدار برگردد

گوگل ظاهرا بازار گوشی‌های رده‌بالا را ترک نخواهد کرد. دلیل اینکه پیکسل ۵ با چیپست پیشرفته اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی نخواهد شد هزینه بسیار بالای این تراشه است. پیکسل ۵ از اتصال ۵G پشتیبانی خواهد کرد و اسنپدراگون ۷۶۵G با داشتن یک مودم ۵G چنین قابلیتی را با هزینه کمتر فراهم خواهد نمود.

گفته می‌شود گوکل به کمک سامسونگ در حال ساخت چیپست مخصوص خودش است و احتمالا آن را سال آینده روی پیکسل ۶ استفاده خواهد کرد. این چیپست با اسم رمز Whitechapel فناوری یادگیری ماشین گوگل را بهینه خواهد کرد و عملکرد گوگل اسیستنت را هم بهبود خواهد بخشید.

در حال حاضر همه نگاه‌ها به سمت پیکسل ۴a است که معرفی آن چندین بار به تعویق افتاده است. ضمن اینکه تاریخ دقیق معرفی سری پیکسل ۵ هم هنوز مشخص نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.