تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۹:۰۰
کد خبر : 33005

کیت خنک‌کننده TP03-ARGB M.2 SSD سیلوراستون معرفی شد

کیت خنک‌کننده TP03-ARGB M.2 SSD سیلوراستون معرفی شد

کیت خنک‌کننده TP03-ARGB M.2 SSD سیلوراستون معرفی شد شرکت سیلوراستون از کیت خنک‌کننده TP03-ARGB M.2 SSD رونمایی کرده است که از ویژگی‌های آن می‌توان به روشنایی ARGB و هیت سینک آلیاژ آلومینیوم برای افزایش ناحیه خنک‌کننده M.2 SSD اشاره کرد.
این کیت خنک‌کننده از هیچ نوع SSD هنگام خرید برخوردار نیست اما در عوض از طول ۲۲ در ۸۰ میلی‌متر برای SSD M.2 پشتیبانی می‌کند. این کیت خنک‌کننده در حال حاضر با قیمت ۳۹ دلار در وب‌سایت ScorptecComputer لیست شده است.
کیت خنک‌کننده TP03-ARGB M.2 SSD دارای ظرفیت خنک‌کننده فوق‌العاده و نورپردازی ARGB فقط با قیمت ۳۹.۹۹ دلار است این کیت خنک‌کننده M.2 SSD دارای گزینه‌های مختلف نورپردازی ARGB است و ترکیبات رنگی مختلفی را ارائه می‌دهد که با استفاده از کنترل‌کننده ARGB یا اتصال مستقیم این کیت خنک‌کننده SSD به مادربردی که از کنترل روشنایی ARGB پشتیبانی می‌کند ، به‌راحتی نمایش داده می‌شوند. این کیت خنک‌کننده SSD از یک اتصال استاندارد ۴-۱ پین استفاده می‌کند و در بالای کیت خنک‌کننده آرم ریون نیز وجود دارد. نورپردازی ARGB این نوار لوگو را احاطه کرده است که به‌راحتی قابل..

کیت خنک‌کننده TP03-ARGB M.2 SSD سیلوراستون معرفی شدTP03-ARGB M.2 SSD

شرکت سیلوراستون از کیت خنک‌کننده TP03-ARGB M.2 SSD رونمایی کرده است که از ویژگی‌های آن می‌توان به روشنایی ARGB و هیت سینک آلیاژ آلومینیوم برای افزایش ناحیه خنک‌کننده M.2 SSD اشاره کرد.

این کیت خنک‌کننده از هیچ نوع SSD هنگام خرید برخوردار نیست اما در عوض از طول ۲۲ در ۸۰ میلی‌متر برای SSD M.2 پشتیبانی می‌کند. این کیت خنک‌کننده در حال حاضر با قیمت ۳۹ دلار در وب‌سایت ScorptecComputer لیست شده است.

کیت خنک‌کننده TP03-ARGB M.2 SSD دارای ظرفیت خنک‌کننده فوق‌العاده و نورپردازی ARGB فقط با قیمت ۳۹.۹۹ دلار است

این کیت خنک‌کننده M.2 SSD دارای گزینه‌های مختلف نورپردازی ARGB است و ترکیبات رنگی مختلفی را ارائه می‌دهد که با استفاده از کنترل‌کننده ARGB یا اتصال مستقیم این کیت خنک‌کننده SSD به مادربردی که از کنترل روشنایی ARGB پشتیبانی می‌کند ، به‌راحتی نمایش داده می‌شوند. این کیت خنک‌کننده SSD از یک اتصال استاندارد ۴-۱ پین استفاده می‌کند و در بالای کیت خنک‌کننده آرم ریون نیز وجود دارد. نورپردازی ARGB این نوار لوگو را احاطه کرده است که به‌راحتی قابل‌کنترل و تنظیم است تا متناسب با طرح سیستم رایانه شما باشد.

TP03-ARGB M.2 SSD

این کیت خنک‌کننده SSD از تکنیک‌های مختلف خنک‌سازی ازجمله داشتن هیت سینک آلیاژ آلومینیوم ، دو پد رسانای حرارتی بسیار کارآمد و طرح دولایه استفاده می‌کند که باعث افزایش بیشتر اثر خنک‌کننده SSD نصب‌شده می‌شود.

این کیت خنک‌کننده از طراحی پد حرارتی دولایه با یک پد حرارتی در دو طرف SSD نصب‌شده برای انتقال حرارت بالاتر برخوردار است. پد حرارتی بالا به یک هیت سینک آلیاژ آلومینیوم متصل است که برای خنک کردن مثر اجزای SSD طراحی شده است. این هیت سینک تنها از یک حافظه M.2 SSD با اندازه M.2 2280 SSD یا ۲۲ x 80 میلی‌متر پشتیبانی می‌کند. این SSD رسانایی گرمایی ۱.۵ وات بر مترمکعب را ارائه می‌دهد. ضخامت پد حرارتی اول ۱ میلی‌متر و ضخامت پد حرارتی دوم ۱.۵ میلی‌متر است.

TP03-ARGB M.2 SSD

کیت خنک‌کننده TP02-ARGB M.2 SSD از هیت سینک آلیاژ آلومینیوم استفاده می‌کند تا انتقال حرارتی سریع و اتلاف حرارت راحت‌تری را امکان‌پذیر کند. کیت خنک‌کننده TP02-ARGB M.2 SSD در کامپیوترهای Scorptec با قیمت ۳۹.۰۰ دلار لیست شده است. این SSD دارای دمای کاری از منفی ۲۰ درجه سانتی‌گراد تا ۹۰ درجه سانتی‌گراد است. این طیف گسترده دمایی تضمین می‌کند که این کولر SSD باعث می‌شود تا SSD خنک باشد و در بالاترین راندمان حتی در گرم‌ترین محیط کار کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.