تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۵:۵۳
کد خبر : 52913

کوالکام برای اینسایدرهای اسنپدراگون یک گوشی هوشمند منحصربه‌فرد معرفی کرد

کوالکام برای اینسایدرهای اسنپدراگون یک گوشی هوشمند منحصربه‌فرد معرفی کرد

کوالکام برای اینسایدرهای اسنپدراگون یک گوشی هوشمند منحصربه‌فرد معرفی کردکوالکام در حال حاضر دارای بیش از ۱.۶ میلیون اینسایدر اسنپدراگون است. این اینسایدرها شامل طرفداران و علاقمندانی می‌شود که در فروم‌های آنلاین کوالکام شرکت می‌کنند و جزو اولین کسانی هستند که اخبار این کمپانی را دریافت می‌کنند. حالا کوالکام برای پشتیبانی از این کاربران، یک گوشی هوشمند منحصربه‌فرد با همکاری ایسوس معرفی کرده است. کوالکام اسم این گوشی را اسمارت‌فون برای اینسایدرهای اسنپدراگون (Smartphone for Snapdragon Insiders) گذاشته است که در واقع اسم رسمی آن محسوب می‌شود.
مطالب مرتبط:مدیر عامل جدید کوالکام: کارمندان سابق اپل عامل اصلی شکست دادن تراشه ام ۱ خواهند بود
چیپست اسنپدراگون ۸۹۵ کوالکام با فناوری ۴ نانومتری سامسونگ ساخته می‌شود
پکیج این گوشی، برای کسانی که بتوانند ۱۵۰۰ دلار برای خرید آن پرداخت کنند، شامل خود گوشی، یک هدفون بی‌سیم شرکت مستر اند داینامیک (Master & Dynamic) با قابلیت Snapdragon Sound، یک شارژ سریع ۵ واتی کوالکام و دو کابل شارژ خواهد بود.

درباره مشخصات گوشی جدید کوالکام باید بگوییم که این هندست ا..

کوالکام برای اینسایدرهای اسنپدراگون یک گوشی هوشمند منحصربه‌فرد معرفی کرد

کوالکام در حال حاضر دارای بیش از ۱.۶ میلیون اینسایدر اسنپدراگون است. این اینسایدرها شامل طرفداران و علاقمندانی می‌شود که در فروم‌های آنلاین کوالکام شرکت می‌کنند و جزو اولین کسانی هستند که اخبار این کمپانی را دریافت می‌کنند. حالا کوالکام برای پشتیبانی از این کاربران، یک گوشی هوشمند منحصربه‌فرد با همکاری ایسوس معرفی کرده است. کوالکام اسم این گوشی را اسمارت‌فون برای اینسایدرهای اسنپدراگون (Smartphone for Snapdragon Insiders) گذاشته است که در واقع اسم رسمی آن محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط:

  • مدیر عامل جدید کوالکام: کارمندان سابق اپل عامل اصلی شکست دادن تراشه ام ۱ خواهند بود

  • چیپست اسنپدراگون ۸۹۵ کوالکام با فناوری ۴ نانومتری سامسونگ ساخته می‌شود

پکیج این گوشی، برای کسانی که بتوانند ۱۵۰۰ دلار برای خرید آن پرداخت کنند، شامل خود گوشی، یک هدفون بی‌سیم شرکت مستر اند داینامیک (Master & Dynamic) با قابلیت Snapdragon Sound، یک شارژ سریع ۵ واتی کوالکام و دو کابل شارژ خواهد بود.

کوالکام

درباره مشخصات گوشی جدید کوالکام باید بگوییم که این هندست از یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی امولد سامسونگ با رزولوشن ۲۴۴۸ x 1080 پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. این نمایشگر با استفاده از پوشش گوریلا گلس ویکتوس (Gorilla Glass Victus) محافظت شده و از قابلیت صفحه‌نمایش همیشه‌روشن پشتیبانی خواهد کرد.

این گوشی یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی در حاشیه بالای خود دارد و از این لحاظ شبیه به هندست‌های رده‌بالایی مانند سونی اکسپریا ۱ مارک ۳ و اکسپریا ۵ مارک ۳ خواهد بود که هیچ ناچ یا هول پانچی در قسمت بالای خود ندارد.

کوالکام

اما در قاب پشت گوشی، یک سیستم دوربین سه‌گانه، یک حسگر اثر انگشت و همچنین لوگوی اسنپدراگون وجود دارد. دوربین‌های پشت گوشی شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/1.8، دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/2.2 و یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپکسلی با بزرگنمایی ۳ برابر می‌شوند. اپلیکیشن دوربین این هندست، از قابلیت‌های هوش مصنوعی کوالکام مانند زوم خودکار و ردیابی هوشمند اشیاء پشتیبانی خواهد کرد. ما انتظار داریم که بسیاری از قابلیت‌های دوربین کوالکام روی این گوشی ارائه بشوند، اما باید بگوییم که تنظیم اصلی دوربین‌ها توسط ایسوس انجام خواهد شد.

کوالکام

حسگر اثر انگشت این گوشی، از سنسور نسل دوم ۳D Sonic کوالکام استفاده می‌کند. این سنسور قبلاً بر روی گوشی‌های سری گلکسی S21 به کار رفته بود، اما این‌بار به جای زیر نمایشگر، در پشت گوشی تعبیه شده است. کواالکام در توضیح تعبیه نکردن این سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر گوشی جدید خود، به عدم سازگاری آن با پنل اولد (OLED) هندست اشاره کرده است.

کار پردازش گوشی جدید کوالکام را چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ در کنار ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 بر عهده دارد. این گوشی در بخش نرم‌افزار، سیستم عامل اندروید ۱۱ را اجرا خواهد کرد، هرچند که کوالکام اشاره‌ای به استفاده یا عدم استفاده از نسخه خاصی از اندروید نکرده است.

کوالکام

انرژی گوشی کوالکام را یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد که با استفاده از شارژر ۵ واتی Quick Charge کوالکام شارژ خواهد شد. این شارژر قادر خواهد بود تا باتری گوشی را در عرض ۵۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ کند. درباره وزن هندست هم باید بگوییم که این گوشی ۲۱۰ گرم وزن دارد.

گوشی “اسمارت‌فون برای اینسایدرهای اسنپدراگون” درواقع برای این منظور معرفی شده تا همه قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کوالکام را در یک‌جا ارائه کند. این هندست، توسط ایسوس ساخته خواهد شد و همچنین توسط این شرکت بازاریابی و فروخته خواهد شد. این گوشی از ماه آگوست امسال در کشورهای چین، آمریکا، انگلیس، ژاپن، کره جنوبی و هند قابل‌دسترس خواهد بود.

منبع: GSMArena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.