تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
کد خبر : 64585

کنایه سنگین آلمانی ها به افراد ضد واکسن در این کشور؛ گوسفندان از شما بیشتر می‌فهمند!

کنایه سنگین آلمانی ها به افراد ضد واکسن در این کشور؛ گوسفندان از شما بیشتر می‌فهمند!

کنایه سنگین آلمانی ها به افراد ضد واکسن در این کشور؛ گوسفندان از شما بیشتر می‌فهمند! آمار تعداد بیماران کرونایی در کشور آلمان نگران کننده شده است. دانشمندان آلمانی با بررسی‌های که انجام داد..

کنایه سنگین آلمانی ها به افراد ضد واکسن در این کشور؛ گوسفندان از شما بیشتر می‌فهمند!

آمار تعداد بیماران کرونایی در کشور آلمان نگران کننده شده است. دانشمندان آلمانی با بررسی‌های که انجام دادند به نتایج بسیار جالبی درمورد افراد ضد واکسن رسیدند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از گذشت زمان بسیار زیادی، باز هم چند مورد از تفکرات و عادات بد خود را ترک نکرده باشید. شاید این موضوع خلاف میل باطنی شما باشد یا حتی برای اصلاح این رفتارها به پزشک مراجعه کرده باشید اما تغییرات مطلوب ایجاد نشده باشند.

این موضوع دقیقا همان چیزی است که مردم آلمان از آن رنج می‌بردند. سال‌های ۱۹۴۵ تا ۱۹۹۰ جزو تاریک‌ترین روزهای مردم کشور آلمان بود. آن‌ها که تازه از سایه جنگ جهانی دوم و دیکتاتوری مثل هیتلر بیرون آمده بودند، گرفتار موضوع بدتری شدند. دیوار برلین! این دیوار که ۱۵۵ کیلومتر طول داشت در طول ۲۸ سال باعث ایجاد تفاوت نحوه تفکر عجیبی شد. تفاوتی که بعد از ۲۰ سال از فروپاشی آن، هنوز هم اثرات خود را به نمایش می‌گذارد.

تبلیغ جالب برای افراد ضد واکسن در آلمان

تفاوت درصد افراد واکسینه شده در آلمان شرقی و غربی سابق محسوس است

تبلیغات و آزمایش‌های علمی هیچ اثری روی افراد ضد واکسن در آلمان نداشته است و روح سیاستمدران و دانشمندان آلمانی را فرسوده کرده است. آن‌ها در آخرین تلاش خود از گوسفندان استفاده کرده‌اند تا شاید نتیجه متفاوتی را بدست بیاورند.

کمک گوسفندان برای ریشه کن شدن کرونا

شهر اشنفردینگن در آلمان میزبان یکی از خنده‌دارترین آزمایشات واکسن ویروس کرونا بود. البته شاید این آزمایش از نظر علمی هیچ تاثیری روی کاهش این بیماری نداشته باشد اما می‌تواند به واکسینه شدن افراد بیشتری منجر شود.

ساکنین آلمان شرقی تمایل بسیار کمی به واکسینه شدن و مقامات فکر کرده‌اند که شاید گوسفندها بتوانند تعامل بهتری در این موضوع با آن‌ها داشته باشند. بنابراین از ۷۰۰ گوسفند زیبا خواستند که شکل یک سرنگ ۱۰۰ متری را روی زمین ایجاد کنند تا پیام واضحی را به افراد ضد واکسن برسانند.

خانوم ویبکه اشمیت (Wiebke Schmidt-Kochan) که چوپان آن‌ها است در چند روز توانسته با تربیت مناسب گوسفندان خود این کار را انجام دهد. او در کمال تعجب، تربیت گوسفندان خود را آسان توصیف کرده و گفته است که از این کار لذت می‌برد و با پخش نان محبوب گوسفندان خود به شکل سرنگ بزرگ بر روی زمین این کار را به راحتی انجام داده است.

تبلیغ جالب برای افراد ضد واکسن در آلمان

او امیدوار است که بیماری کرونا به زودی در آلمان از بین برود و افراد بیشتری به زدن واکسن ترغیب شوند. ۷۱.۲% جمعیت کشور آلمان، دو دوز واکسن کرونا خود را دریافت کرده‌اند و ۳۸.۹% آلمانی‌ها با دوز سوم واکسن کرونا یا همان دوز بوستر ایمن شده‌اند. البته دولت آلمان هنوز با افراد ضد واکسن زیادی مواجه است که باعث کم اثر شدن برنامه واکسیناسیون آلمان شده‌اند.

منبع :nprمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.