تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۱۵
کد خبر : 49936

کمک جمعیت هلال احمر به مردم فلسطین/ اعلام روش‌های کمک‌های نقدی

کمک جمعیت هلال احمر به مردم فلسطین/ اعلام روش‌های کمک‌های نقدی

کمک جمعیت هلال احمر به مردم فلسطین/ اعلام روش‌های کمک‌های نقدی به دنبال استمداد هلال احمر فلسطین از جمعیت هلال احمر ایران، دبیرکل هلال احمر کشورمان از کمک‌رسانی به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.
به گزار..

کمک جمعیت هلال احمر به مردم فلسطین/ اعلام روش‌های کمک‌های نقدی

کمک جمعیت هلال احمر به مردم فلسطین/ اعلام روش‌های کمک‌های نقدی

به دنبال استمداد هلال احمر فلسطین از جمعیت هلال احمر ایران، دبیرکل هلال احمر کشورمان از کمک‌رسانی به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

به گزارش ایسنا، درپی افزایش حملات رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی، جمعیت هلال احمر فلسطین از جمعیت هلال احمر ایران درخواست کمک کرد که این موضوع مورد موافقت رییس جمعیت هلال احمر قرار گرفت. در همین راستا سخنگوی جمعیت هلال احمر به تشریح ابعاد کمک جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به مردم فلسطین پرداخت.

دکتر محمدحسن قوسیان مقدم، در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: یونس الخطیب، رئیس جمعیت هلال احمر فلسطین در پیامی خطاب به رئیس جمعیت هلال احمر ایران در راستای کمک های بهداشتی و درمانی درخواست کمکی را مطرح کرد که دکتر همتی، رئیس جمعیت هلال احمر ایران در پاسخ به این درخواست از آمادگی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای کمک رسانی به مردم مظلوم فلسطین خبر داد و بنا شد تا جمعیت هلال احمر ایران با تمام توان و در راستای اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر به مردم فلسطین یاری رساند.

وی با بیان اینکه به زودی کمک‌های جمعیت هلال احمر کشورمان برای جمعیت هلال احمر غزه ارسال خواهد شد، گفت: در همین راستا از تمامی مردم نوعدوست کشورمان نیز درخواست داریم تا در تامین این کمک‌های امدادی مشارکت داشته باشند. در همین راستا نیز شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد بانک ملت، کد دستوری *۱۱۲# و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم غزه اختصاص پیدا کرده است.

سخنگوی هلال احمر با بیان اینکه مرحله اول کمک‌های جمعیت هلال احمر تا سقف ۱۰۰ هزار دلار به سرزمین‌های اشغالی ارسال خواهد شد، گفت: کمک‌های جمع آوری شده صرف تامین تجهیزات پزشکی، دارو و نظایر آن خواهد شد.

انتهای پیما

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.