تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
کد خبر : 18089

کمک‌های مومنانه بنیاد شهید تهران بزرگ برای جانبازان زیر ۲۵ درصد

کمک‌های مومنانه بنیاد شهید تهران بزرگ برای جانبازان زیر ۲۵ درصد

کمک‌های مومنانه بنیاد شهید تهران بزرگ برای جانبازان زیر ۲۵ درصد حمیدعلی صمیمی از توزیع ۱۰۰۰ سبد کالا و بن کارت برای جانبازان زیر ۲۵ درصد خبر داد. – اخبار فرهنگی – حمیدعلی صمیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم با اشاره به رزمایش همدلی و کمک مومنانه از سوی رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری سخنانی در نیمه شعبان برای کنترل و مبارزه با بیماری کرونا داشتند و در کنار آن به نقش مردم در کمک به یکدیگر تحت عنوان رزمایش همدلی و کمک مومنانه اشاره کردند؛ برهمین اساس همه دستگاه ها اقداماتی انجام دادند؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز برنامه ویژه ای برای کمک به معیشت ایثارگران تدارک دید.
وی با اشاره به کمک‌های این سازمان گفت: برای ایثارگران فاقد درآمد که عمدتا جانبازان زیر ۲۵ درصد هستند و هیچ درآمدی از صندوق‌های حمایتی ندارند، مستمری به صورت دائمی و ماهانه در نظر گرفته شده است که تقدیم می‌شود. بر همین اساس ۲۳۰۰ نفر در سراسر کشور تحت پوشش قرار می‌گیرند. علاوه بر این اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و … در بین ایثارگران با شرایط خاص که جانبازان با..

کمک‌های مومنانه بنیاد شهید تهران بزرگ برای جانبازان زیر ۲۵ درصد

حمیدعلی صمیمی از توزیع ۱۰۰۰ سبد کالا و بن کارت برای جانبازان زیر ۲۵ درصد خبر داد.

کمک‌های مومنانه بنیاد شهید تهران بزرگ برای جانبازان زیر 25 درصد – اخبار فرهنگی –

حمیدعلی صمیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم با اشاره به رزمایش همدلی و کمک مومنانه از سوی رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری سخنانی در نیمه شعبان برای کنترل و مبارزه با بیماری کرونا داشتند و در کنار آن به نقش مردم در کمک به یکدیگر تحت عنوان رزمایش همدلی و کمک مومنانه اشاره کردند؛ برهمین اساس همه دستگاه ها اقداماتی انجام دادند؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز برنامه ویژه ای برای کمک به معیشت ایثارگران تدارک دید.

وی با اشاره به کمک‌های این سازمان گفت: برای ایثارگران فاقد درآمد که عمدتا جانبازان زیر ۲۵ درصد هستند و هیچ درآمدی از صندوق‌های حمایتی ندارند، مستمری به صورت دائمی و ماهانه در نظر گرفته شده است که تقدیم می‌شود. بر همین اساس ۲۳۰۰ نفر در سراسر کشور تحت پوشش قرار می‌گیرند. علاوه بر این اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و … در بین ایثارگران با شرایط خاص که جانبازان بالای ۵۰ درصد یا جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان زیر ۵۰ درصد هستند توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت ولادت امام حسن علیه السلام و روز اکرام، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران اقدام به توزیع سبدهای کالا و بن کارت در بین جانبازان زیر ۲۵ درصد کرد. ۱۰۰۰ سبد کالا و بن کارت فروشگاه رفاه فراهم شده است که توزیع آن از امروز آغاز خواهد شد و تا شب های احیا ادامه خواهد داشت.

امام جمعه بوشهر: ۳۵ هزار بسته معیشتی میان مردم نیازمند استان بوشهر توزیع شدفیلم تجهیز جنگنده های سوخو۲۲ سپاه به موشک جدید منتشر شد

انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.