تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
کد خبر : 66191

کمتر از دو هفته؛ تورتورنتو به چاپ چهارم رسید

کمتر از دو هفته؛ تورتورنتو به چاپ چهارم رسید

کافه دانش: هم‌زمان با جشن امضای کتاب «تور تورنتو» و پس از گذشت تنها دو هفته از چاپ اول کتاب «تور تورنتو» این کتاب به چاپ چهارم رسید. به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، هم‌زمان با جشن امضای کتاب «تور تورنتو» به قلم محمدعلی جعفری و پس از گذشت تنها دو هفته از …

کافه دانش: هم‌زمان با جشن امضای کتاب «تور تورنتو» و پس از گذشت تنها دو هفته از چاپ اول کتاب «تور تورنتو» این کتاب به چاپ چهارم رسید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، هم‌زمان با جشن امضای کتاب «تور تورنتو» به قلم محمدعلی جعفری و پس از گذشت تنها دو هفته از چاپ اول این کتاب به چاپ چهارم رسید. کتاب «تور تورنتو» به نویسندگی محمدعلی جعفری روایتی از زندگی دانشجوی شهید امیرحسین قربانی یکی از شهدای حادثه هواپیمای اوکراین است. نویسنده در این کتاب با نگاهی متفاوت به این حادثه، عاشقانه‌های زندگی امیرحسین و شخصیت جذاب و خاص او را از زبان پدر روایت‌ می‌کند. محمدعلی جعفری از دل شخصیت‌های این پرواز، قصه‌ای متفاوت و خاص را روایت ‌کرده است.

این کتاب در ۱۴۱ صفحه و باقیمت ۴۹ هزار تومان توسط انتشارات روایت فتح روانه‌ بازار کتاب شد و در همین مدت کوتاه به چاپ چهارم رسید. محمدعلی جعفری پیش‌ازاین نیز آثاری چون «قصه دلبری»، «عمار حلب»، «سنجاب‌های لهستانی»، «دل پلاس» و «سربلند»  نگارش کرده است.

در بخشی‌های از کتاب آمده است:

خاله‌های امیرحسین هر موقع او را می‌بینند، یاد برادرشان می‌افتند. از متانت و سربه زیری و خوشرویی. دایی حسین، فرمانده گروهان زرهی الحدید تیپ الغدیر یزد بود. سال ۱۳۶۶ در عملیات نصر ۷ شهید شد. بیست‌ویک سالش بود‌ درست مثل الآن امیرحسین. او هم تازه پزشکی قبول‌شده بود. معصومه دو بار از زیر آینه‌قرآن ردش می‌کند. آب می‌ریزد پشت سرش. صدقه می‌دهم. امیرحسین می‌رود زنگ خانه همسایه را می‌زند. آقای فهیمی وقتی می‌فهمد راهی است به‌سختی از پله‌ها پایین می‌آید. صدا می‌زند خانمش قرآن بیاورد. می‌گیرد بالاسر امیرحسین. بعد دست می‌گذارد روی شانه‌اش و دعا می‌خواند و فوت می‌کند به سروصورتش. – آقای دکتر خدا پشت‌وپناهت!

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.