تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
کد خبر : 47436

کلینیک دکتر گشاده رو بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران

کلینیک دکتر گشاده رو بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران

زیبایی و ویژگی‌های ظاهری از مهم‌ترین مسائل در دنیای امروزه محسوب می‌شوند. زیبایی دندان مسئله‌ای بسیار مهم در ظاهر است که چهره شما را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. شیوه‌های بسیاری برای حفظ زیبایی دندان به کار گرفته می‌شوند که یکی از آنها جراحی ایمپلنت دندان است که پیشنهاد می‌شود حتما به بهترین کلینیک …

زیبایی و ویژگی‌های ظاهری از مهم‌ترین مسائل در دنیای امروزه محسوب می‌شوند. زیبایی دندان مسئله‌ای بسیار مهم در ظاهر است که چهره شما را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. شیوه‌های بسیاری برای حفظ زیبایی دندان به کار گرفته می‌شوند که یکی از آنها جراحی ایمپلنت دندان است که پیشنهاد می‌شود حتما به بهترین کلینیک ایمپلنت مراجعه کنید.

جراحی ایمپلنت دندان روشی است که در آن ریشه دندان به وسیله پایه‌های فلزی، پیچ مانند، پیچ ​​می‌شود و دندان‌های مصنوعی و ساختگی را که دقیقا مانند دندان‌های واقعی به نظر می‌رسند و عملکردی کاملا مشابه دارند را جایگزین دندان‌های آسیب دیده یا از دست رفته می‌کند. جراحی ایمپلنت دندان می‌تواند جایگزین مناسب و بهتری برای دندان مصنوعی یا بریج دندان باشد که به خوبی عمل نمی‌کنند. البته جراحی ایمپلنت دندان جراحی ظریفی است و حتما برای انجام آن باید به بهترین کلینیک ایمپلنت مراجعه کنید.

نحوه انجام عمل جراحی ایمپلنت دندان به نوع کاشت و وضعیت استخوان فک شما بستگی دارد. مهم‌ترین مزیت ایمپلنت پشتیبانی کامل از دندان‌های جدید شما است. این فرآیند نیاز به بهبود استخوان در اطراف ایمپلنت دارد. از آنجا که ترمیم استخوان به زمان نیاز دارد، فرایند آن می‌تواند چند ماه طول بکشد که در این حین باید به توصیه‌های پزشک خود با دقت عمل کنید.

چرا ایمپلنت دندان؟

فرآیند ایمپلنت دندان به وسیله جراحی در استخوان فک شما صورت می‌گیرد، جایی که قرار است به عنوان ریشه دندان‌های از دست رفته، عمل کند. از آنجا که تیتانیوم موجود در ایمپلنت‌ها با استخوان فک شما ترکیب می‌شود، در رابطه با ایمپلنت‌ها برخلاف دیگر روش‌ها، خبری از لغزش، صدا دادن یا خراب شدن نیست و برای گرفتن بهترین نتیجه مهم است که به بهترین کلینیک ایمپلنت مراجعه کنید.

اگر قصد انجام ایمپلنت دندان دارید شما باید:

  • یک یا چند دندان از دست رفته داشته باشید.
  • استخوانی فک داشته باشید که به رشد کامل رسیده باشد.
  • استخوان کافی برای ایمن سازی ایمپلنت‌ها داشته باشید یا قادر به پیوند استخوان باشید.
  • بافت‌های دهان سالم داشته باشید.
  • بیماری‌ای نداشته باشید که بر ترمیم استخوان تأثیر بد بگذارد.
  • مایل به تعهد چندین ماهه به روند کارباشید.
  • سیگار نکشید.

دندانپزشک

آیا ایمپلنت دندان عوارض جدی دارد؟

مانند هر عمل جراحی، جراحی ایمپلنت دندان خطراتی برای سلامتی به همراه دارد. مشکلات احتمالی  نادر هستند و احتمال وقوع آنها بسیار کم است به خصوص اگر ایمپلنت خود را در بهترین کلینیک ایمپلنت و نزد بهترین دکتر ایمپلنت انجام دهید، اما این عوارض جانبی وقتی بروز می‌کنند معمولاً جزئی هستند و به راحتی قابل درمان‌اند. خطرات عبارت‌اند از:

  • عفونت در محل کاشت؛
  • آسیب به ساختارهای اطراف، مانند سایر دندان‌ها یا رگ های خونی؛
  • آسیب عصبی، که می‌تواند باعث درد، بی حسی یا سوزن سوزن شدن دندان‌های طبیعی، لثه‌ها، لب‌ها یا چانه شود؛
  • مشکلات سینوسی، هنگامی که ایمپلنت‌های دندانی در فک بالا قرار می‌گیرند در یکی از حفره‌های سینوس شما نفوذ می‌کنند.

جراحی ایمپلنت دندان معمولاً یک عمل جراحی سرپایی است که به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود و برای جایگزینی فضای خالی دندانی ایجاد می‌شود. سپردن این فرآیند به بهترین دکتر ایمپلنت و انجام آن در بهترین کلینیک ایمپلنت بسیار تاثیرگذار است. روند قرار دادن ایمپلنت دندان شامل مراحل مهم و مختلفی است، از جمله:

  • برداشتن دندان آسیب دیده
  • آماده سازی استخوان فک (پیوند)، در صورت لزوم
  • کاشت دندان
  • رشد و ترمیم استخوان
  • قرار دادن تکیه گاه و پایه
  • قرار دادن روکش ایمپلنت

کل مراحل ممکن است از ابتدا تا انتها ماه‌ها طول بکشد. بیشتر این زمان به بهبودی و انتظار برای رشد استخوان جدید در فک شما اختصاص داده می‌شود. بسته به شرایط شما، روش خاص انجام شده یا مواد مورد استفاده و توانایی پزشک، برخی اوقات می‌توان مراحل خاصی را ترکیب کرد. پس اگر می‌خواهید فرآیند کوتاه‌تری را تجربه کنید، بهتر است به سراغ بهترین کلینیک ایمپلنت بروید.

در انتظار رشد استخوان

جراح ایمپلنت قبل از اینکه به کاشت دندان بپردازد برای استخوان تحلیل رفته در فک و ترمیم فک اقدام مینماید. بعد از این مرحله جراح به تشخیص خود شروع به ایمپلنت دندان می‌کند.

قرار دادن تکیه گاه

وقتی استخوان سازی کامل شد، ممکن است به جراحی اضافی برای قرار دادن تکیه گاه – قطعه‌ای که در نهایت تاج به آن متصل می‌شود – نیاز داشته باشید. این جراحی جزئی به طور معمول با بی حسی موضعی و در محیط سرپایی انجام می‌شود.

چه در یک مرحله و چه در چندین مرحله جراحی ایمپلنت دندان انجام دهید، ممکن است برخی از ناراحتی‌های معمول مرتبط با هر نوع جراحی دندان را تجربه کنید‌، مانند:

  • تورم لثه و صورت
  • کبودی پوست و لثه‌ها
  • درد در محل کاشت
  • خونریزی جزئی

بعد از جراحی ایمپلنت دندان ممکن است به داروهای ضد درد یا آنتی بیوتیک نیاز داشته باشید. اگر تورم، ناراحتی یا هر مشکل دیگری در روزهای بعد از عمل شدیدتر شد، با متخصص خود تماس بگیرید.

بعد از هر مرحله از عمل، ممکن است لازم باشد که غذاهای نرم بخورید تا زمانی که محل جراحی بهبود یابد. به طور معمول، متخصص کاشت ایمپلنت شما از بخیه‌هایی استفاده می‌کند که خود به خود جذب می‌شوند. اگر بخیه‌های شما از بین نرود، پزشک آنها را بر می‌دارد. مواد و ابزار مورد استفاده در فرآیند بهبودی بسیار موثرند بنابراین بهتر است برای انجام این جراحی، به بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران که کلینیک آقای دکتر گشاده رو است مراجعه کنید.

دکتر عباس گشاده رو جراح و متخصص لثه و ایمپلنت‌های دندانی، از بهترین متخصصان این حوزه محسوب می‌شود. در کلینیک تخصصی ایشان، علاوه بر بهترین خدمات ایمپلنت در تهران، ارتودنسی (مرتب کردن و جا به جا کردن دندان‌ها)، دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی (اصلاح و طراحی لبخند)، جراحی تخصصی لثه (انواع جراحی مربوط لثه) و کاشت دندان (جایگزینی دندان از دست رفته) نیز با بهترین کیفیت و ابزار و زیر نظر بهترین متخصصان انجام می‌شود. برای آشنایی و معرفی بیشتر می‌توانید به سایت دکتر گشاده رو به نشانی اینترنتی https://tehranimplantteam.com/ مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از مقالات مفید این سایت در حوزه جراحی دندان که توسط خود شخص دکتر گشاده رو نوشته می‌شوند بهره ببرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.