تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر : 61763

کلینیک ایرانیان معتبرترین جا برای جراحی زیبایی

کلینیک ایرانیان معتبرترین جا برای جراحی زیبایی

فهرست۱ در جراحی زیبایی چه مشکلاتی حل خواهد شد؟۲ انواع جراحی زیبایی صورت۲.۱ جراحی زیبایی پلک۲.۲ جراحی لیفت صورت۲.۳ عمل لیفت ابرو۲.۴ جراحی زیبایی بینی۲.۵ عمل زیبایی گونه وچانه۳ جمع بندی جراحی زیبایی بخش مهمی از عمل های پزشکی را شامل می شود که هر روزه به طور مداوم انجام می گیرد. این در حالی …

جراحی زیبایی بخش مهمی از عمل های پزشکی را شامل می شود که هر روزه به طور مداوم انجام می گیرد. این در حالی است که جراحی زیبایی خود شامل موارد مختلفی می شود و افراد زیاید در سراسر جهان از آن بهره می برند. جراحی پلاستیک یا زیبایی در داخل کشور نیز رونق زیادی دارد و بسیاری از مردم به آن روی آورده اند. با توجه به ویژگی های مثبتی که جراحی پلاستیک به همراه دارد، بهتر است که آن را به افراد ماهر و باتجربه بسپارید. کلینیک زیبایی ایرانیان یک مرکز حرفه ای در زمینه جراحی زیبایی می باشد و با کمک پزشکان حرفه ای خود این عمل ها را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

در جراحی زیبایی چه مشکلاتی حل خواهد شد؟

همانطور که می دانید همه انسان ها به صورت ذاتی زیبایی را دوست دارند. از همین جهت همه ما سعی می کنیم که زیبا و جذاب جلوه کنیم. اگر دقت کرده باشید عامل زیبایی نقش بسیار مهمی در آینده هر یک از ما دارد. با توجه به اهمیت بالای این موضوع،‌ همه انسان ها می خواهند که نواقص ظاهری خود را به نحو احسن رفع نمایند. این نواقصات ظاهری می تواند در قسمت های مختلف بدن یا صورت باشد که باید در اسرع وقت آن را برطرف نمود. عمل زیبایی بازو نمونه ای از این اقدامات است که بافت اضافی بازو در آن برداشته می شود. قسمت های مختلف صورت مثل بینی، پلک ها، ابروها، دهان و دندان می توانند در یک عمل زیبایی دچار تغییرات خاصی شوند. مشکلاتی نظیر عدم قرینگی هم با کمک عمل جراحی زیبایی قابل درمان است و می توان حالت قرینه را به خوبی ایجاد نمود.

عمل زیبایی جامعیت دارد و می توان آن را بر روی سر، گردن و تمام بدن اجرا نمود. در واقع هدف اصلی جراحی زیبایی ایجاد فرم زیبا و قرینگی مناسب می باشد. در حال حاضر هر روزه هزاران نفر برای انجام عمل زیبایی اقدام می کنند که پس از مدت زمان کوتاهی به اهداف خود دست پیدا می کنند. در جراحی زیبایی می توان مشکلاتی نظیر بزرگی بیش از حد اعضای بدن مانند بینی را رفع کرد. همچنین امکان حجم دهی نیز در عمل جراحی زیبایی میسر است و در قسمت های لازم بدن می توان حجم ایجاد نمود. با توجه به کاربردهای فراوان جراحی زیبایی،‌ میزان محبوبیت آن در بین مردم به طور روزافزون در حال افزایش است.

انواع جراحی زیبایی صورت

بخش زیادی از عمل های جراحی زیبایی به صورت متمرکز بر روی صورت انجام می شود. همانطور که می دانید، صورت اصلی ترین نقش در زیبایی فردی را ایفا می کند که به همین علت باید آن را جوان و زیبا نگه داشت. در ادامه مهم ترین عمل هایی که بر روی صورت انجام می گیرد را نام خواهیم برد.

جراحی زیبایی پلک

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یکی از عمل های رایج زیبایی است که در سال های اخیر به کار می رود. در این عمل مشکل افتادگی پلک ها به خوبی حل خواهد شد. در واقع بخش زیادی از چربی ها و پوست اضافی پلک برداشته می شود که در نهایت باعث زیبایی هر چه بیشتر صورت خواهد شد.

جراحی لیفت صورت

این روش بهترین راه برای از بین بردن چین و چروک های موجود بر روی پوست است. در این روش بخشی از پوست برداشته می شود که به همین علت کشیدگی مناسبی در آن به وجود می آید. خط بخیه در این عمل در قسمت رستگاه مو است که به همین خاطر دیده نخواهد شد. در حال حاضر این متد بهترین راهکار برای از بین بردن آثار پیری در صورت خواهد بود. کسانی که این عمل را پشت سر می گذارند از پوست سفت تری برخوردار هستند.

عمل لیفت ابرو

در این عمل قسمتی از پوست پیشانی برداشته می شود تا حالت کشیده به خود بگیرد. این روش برای کسانی که چین و چروک زیادی در بخش پیشانی خود دارند به کار می رود. همچنین با کمک این عمل می توان خط اخم را نیز اصلاح نمود. پس از پایان جراحی لیفت ابرو، میزان افتادگی ابروها نیز بسیار کمتر می شود. با استفاده از عمل لیفت ابرو می توانید خط های ایجاد شده بر روی پیشانی خود را به راحتی از بین ببرید.

جراحی زیبایی بینی

به جرات می توان گفت که جراحی بینی پرطرفدارترین نوع عمل زیبایی می باشد. این عمل برای اکثر افراد جامعه قابل انجام است و کسانی که از فرم بینی خود رضایت ندارند از آن استفاده می کنند. البته ناگفته نماند که در برخی از اوقات جراحی زیبایی بینی با اهداف درمانی نیز انجام می شود که اکثرا حل مشکلات تنفسی در اولویت خواهد بود. جراحی بینی بیشتر در بین خانم ها رواج دارد و می تواند با توجه به سلیقه شخصی هر کسی انجام شود.

عمل زیبایی گونه وچانه

گونه و چانه دو بخش مهم از صورت را تشکیل می دهند که دارای نقشی اساسی در زیبایی صورت هستند. به همین دلیل جراحی زیبایی برای این قسمت هم در نظر گرفته شده است. چانه در صورت برخی افراد جلوتر یا عقب تر از صورت قرار می گیرد. این مشکل زیبایی فرد را دچار مسئله می کند و ممکن است در درازمدت باعث از بین رفتن اعتماد به نفس او شود. در عمل زیبایی چانه با کمک پروتز یا سایر روشها، موقعیت چانه تغییر می کند. در مورد گونه نیز همین مورد صادق است و می توان با روش هایی نظیر تزریق ژل آن را برجسته تر نشان داد. با توجه به اهمیت چانه و گونه در صورت، بهتر است که هر چه سریع تر برای زیباسازی آن ها اقدام نمایید.

جمع بندی

امروزه همه افراد به دنبال معبترترین مرکز برای عمل زیبایی هستند و برای رسیدن به این هدف جستجوی زیادی می کنند. کلینیک زیبایی ایرانیان از بهترین مراکز موجود در پایتخت است که حدود ۲۰ سال از خدمت رسانی آن می گذرد. در تمام این مدت بهترین خدمات مربوط به زیبایی به مردم داده شده که به همین علت تعداد شعبات به چهار عدد افزایش پیدا کرده است. اگر شما هم به دنبال عمل جراحی زیبایی هستید، در اولین فرصت ممکن با کارشناسان کلینیک ایرانیان تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

 شماره تماس پشتیبانی: ۰۲۱۷۵۹۰۰

شماره کلینیک زعفرانیه: ۲۰۰۲۱۲۲۱۷۶۰۱۳

شماره کلینیک سعادت آباد: ۰۲۱۲۶۷۶۵۴۳۱

شماره کلینیک تهرانپارس: ۰۲۱۷۷۲۹۷۹۷۹

شماره کلینیک دولت: ۰۲۱۲۶۶۵۱۳۶۳

ادرس وب سایت : https://iranianclinic.com/

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.