تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۳:۲۴
کد خبر : 19454

کلنگ زنی مدرسه شهدای بانک ملی ایران در روستای آدران رباط کریم

کلنگ زنی مدرسه شهدای بانک ملی ایران در روستای آدران رباط کریم

کافه دانش: آیین آغاز ساخت و احداث مدرسه شهدای بانک ملی ایران در روستای آدران رباط کریم برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، افشین کاظمی رییس اداره امور شعب غرب تهران بانک در این مراسم که نماینده مردم رباط کریم در مجلس، امام جمعه و فرماندار این شهرستان، مدیر کل آموزش و …

کافه دانش: آیین آغاز ساخت و احداث مدرسه شهدای بانک ملی ایران در روستای آدران رباط کریم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، افشین کاظمی رییس اداره امور شعب غرب تهران بانک در این مراسم که نماینده مردم رباط کریم در مجلس، امام جمعه و فرماندار این شهرستان، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مدیر عامل و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز، اعضای مجمع خیرین سلامت، نماینده خانواده شهدا و رییس حوزه رباط کریم حضور داشتند، گفت: سرمایه اصلی هرکشور سرمایه انسانی آن است که باید به بهترین شکل از این سرمایه ها صیانت کرد. بر این اساس آموزش و پرورش مناسب این سرمایه های انسانی شکوفایی اقتصادی، استقلال، رشد صنعت و خودکفایی کشور را دنبال دارد.
وی با بیان اینکه وظیفه پرورش و رشد نسل ها بر عهده آموزش و پرورش است و با توجه به فزایندگی نیازها در راه ساخت و تجهیز مدارس، هر سازمان دولتی موظف به یاری رساندن در امر مقدس مدرسه سازی است، افزود: بانک ملی ایران در جهت ایفای این وظیفه اجتماعی سالهاست که در امر مدرسه سازی نقشی بسیار پرنگ بر عهده داشته و با تأسیس مدارس در اقصی نقاط ایران زمین در کمک به تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم اثری ماندگار بر جای گذاشته است.
همچنین حجت السلام نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از حضور همیشگی بانک ملی ایران به عنوان همراه و حامی مردم این منطقه، بانک را در انجام امر خداپسندانه ساخت مدرسه و ایجاد فضایی مناسب جهت آموزش نسل آینده کشور پیشقدم عنوان کرد.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.