تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر : 50136

کشف محموله میلیاردی قاچاق و ۱۲ دستگاه ماینر در تنگستان

کشف محموله میلیاردی قاچاق و ۱۲ دستگاه ماینر در تنگستان

کشف محموله میلیاردی قاچاق و ۱۲ دستگاه ماینر در تنگستان ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از کشف ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و همچنین محموله میلی..

کشف محموله میلیاردی قاچاق و ۱۲ دستگاه ماینر در تنگستان

کشف محموله میلیاردی قاچاق و ۱۲ دستگاه ماینر در تنگستان

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از کشف ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و همچنین محموله میلیاردی قاچاق خبر داد.

سرهنگ حسین خواجه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر نگهداری و استفاده غیر مجاز ازدستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) توسط افرادی در منازل خود در شهر "اهرم " لذا رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی ودر بازرسی از منازل مورد نظر ۱۲ استخراج ارز دیجیتال(ماینر) و ۲ پاور مربوطه کشف کردند.

فرمانده انتظامی تنگستان تصریح کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است

محموله میلیاردی قاچاق در تنگستان

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان همچنین از توقیف ۲ دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال در داد.

سرهنگ حسین خواجه در تشریح این خبر اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ماموران انتظامی بخش "دلوار" حین کنترل خودرو های عبوری در محور ساحلی این شهرستان در یک عملیات غافلگیرانه ۲ دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروهای توقیف شده ۱۱۷ طاقه پارچه خارجی قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی تنگستان با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر که در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.