تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
کد خبر : 67557

کرونا دست از سر مرد نگون بخت ترکیه‌ای بر نمی‌دارد؛ ۷۸ تست مثبت در ۱۴ ماه!

کرونا دست از سر مرد نگون بخت ترکیه‌ای بر نمی‌دارد؛ ۷۸ تست مثبت در ۱۴ ماه!

کرونا دست از سر مرد نگون بخت ترکیه‌ای بر نمی‌دارد؛ ۷۸ تست مثبت در ۱۴ ماه!یک مرد ترکیه‌ای که در نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی به کرونا مبتلا شد، کماکان با گذشت ۱۴ ماه به دلیل مثبت بودن نتیجه تست کرونا در قرنط..

کرونا دست از سر مرد نگون بخت ترکیه‌ای بر نمی‌دارد؛ ۷۸ تست مثبت در ۱۴ ماه!

یک مرد ترکیه‌ای که در نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی به کرونا مبتلا شد، کماکان با گذشت ۱۴ ماه به دلیل مثبت بودن نتیجه تست کرونا در قرنطینه قرار دارد.

شیوع ویروس کرونا زندگی بسیاری از ساکنان این سیاره را تحت تاثیر قرار داد و متاسفانه افراد زیادی را نیز به کام مرگ کشانده است. در شرایطی که هر فرد عادی پس از ابتلا به کرونا معمولا با دو هفته قرنطینه بهبود پیدا کرده و نتیجه تست کرونای او منفی می‌شود، اما در این میان موارد نادری نیز وجود دارد. مظفر کایاسان، یک شهروند ترکیه‌ای است که نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی (آذر ۱۳۹۹) به ویروس کرونا مبتلا شده بود. از آن زمان تا به امروز به مدت ۱۴ ماه همواره نتیجه تست‌های کرونای وی مثبت بوده و هنوز از قرنطینه خارج نشده است.

کرونا بلای جان مرد نگون‌بخت ترکیه‌ای

کرونا

این مرد ۵۶ ساله ساکن شهر استانبول ترکیه پیش از ابتلا به کروناویروس تحت درمان سرطان خون قرار داشته و به دلیل ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن پس از ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد، اما پس از مدتی پزشکان دریافتند ویروس کرونا کماکان در بدن وی وجود دارد و به شکل عجیبی از بدنش خارج نمی‌شود. از آن پس تا به امروز نتیجه تمام تست‌های کروناویروس این فرد مثبت اعلام شده تا وی را به یکی از موارد نادر در ابتلا به کرونا تبدیل کند.

این شهروند ترکیه‌ای از نوامبر سال ۲۰۲۰ تا به امروز یعنی حدود ۱۴ ماه پیاپی در قرنطینه قرار داشته و طی این مدت فقط اجازه داشت با همسر و پسرش ملاقات کند. وی از این که نمی‌تواند با بستگان خود ارتباط برقرار کرده و آنها را در آغوش بگیرد ابراز ناراحتی کرد و گفت «دیگر نمی‌توانم در قرنطینه بمانم».

وی از سایر شهروندان درخواست کرد تا با واکسن زدن به این بحران پایان دهند. گفتنی است این مرد نگون‌بخت به دلیل ابتلا به سرطان اجازه ندارد واکسن دریافت کند. البته به تازگی پزشکان برای این که وی از رنج قرنطینه طولانی مدت رهایی پیدا کند، درمان ویژه‌ای را برای او در نظر گرفتند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.