تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
کد خبر : 588065

کرمان موتور سری اول KMC J7 را مشتریان تحویل داد

کرمان موتور سری اول KMC J7 را مشتریان تحویل داد

کرمان موتور سری اول KMC J7 را مشتریان تحویل داد سدان KMC J7 به عنوان جدیدترین محصولات کرمان موتور به مشتریان تحویل داده شد. این خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم به تولید انبوه می‌رسد. شرکت کرمان موتور که مدتی قبل تولید انبوه سدان جی 7 را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید

کرمان موتور سری اول KMC J7 را مشتریان تحویل داد

سدان KMC J7 به عنوان جدیدترین محصولات کرمان موتور به مشتریان تحویل داده شد. این خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم به تولید انبوه می‌رسد.

شرکت کرمان موتور که مدتی قبل تولید انبوه سدان جی 7 را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم آغاز کرده بود، به تازگی نخستین سری از آن را به دست مشتریان رساند. این سدان چینی با ظاهری جذاب و همچنین قوای محرکه قدرتمند توانسته نگاه بسیاری را به خود جلب کند.

تحویل سری اول KMC J7 توسط کرمان موتور

سدان KMC J7 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با سامانه تزریق مستقیم سوخت مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 172 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

KMC J7

این خودرو ظرف مدت کمتر از 8 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر برساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز 210 کیلومتر برساعت اعلام شده است. از این رو باید این سدان را چابک‌ترین سدان مونتاژی بازار ایران دانست.

از امکانات این سدان نیز می‌توان به نمایشگر عمودی 10.4 اینچی مالتی مدیا، دوربین 360، رادار کنترل خروج از خط، شیفتر دنده پشت فرمان، سقف پانوراما و کروز کنترل هوشمند اشاره کرد.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.