تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 71362

کراس اوور گک ترامپچی GS3 نسخه Power با رنگ خاکستری و طلایی به بازار می‌آید

کراس اوور گک ترامپچی GS3 نسخه Power با رنگ خاکستری و طلایی به بازار می‌آید

کراس اوور گک ترامپچی GS3 نسخه Power با رنگ خاکستری و طلایی به بازار می‌آیدگک ترامپچی GS3 نسخه Power، یک کراس اوور خوش ساخت است که با رنگ خاکستری و طلایی خود، طرفداران کلاس شاسی بلندهای جمع و جور را تا..

کراس اوور گک ترامپچی GS3 نسخه Power با رنگ خاکستری و طلایی به بازار می‌آید

گک ترامپچی GS3 نسخه Power، یک کراس اوور خوش ساخت است که با رنگ خاکستری و طلایی خود، طرفداران کلاس شاسی بلندهای جمع و جور را تا حدودی راضی می‌کند.

به نظر می‌رسد که ترکیب رنگ خاکستری و طلایی به نوعی در اکثر محصولات چینی، جای افتاده و امتحان خود را پس داده است. این ترکیب رنگ را در ماه‌های اخیر، بر روی چندین مورد از «نسخه‌های تولید محدود» محصولات چانگان هم دیده‌ایم. همچنین بد نیست بدانید که محصولات «تولید محدود» معمولا علاوه بر رنگ خاص خود، بهبودها و تغییرات ظاهری زیبایی هم به دارند. در ادامه با یکی از جدیدترین‌ تولیدات محدود چینی‌ها، آشنا خواهیم شد.

فهرست مطالب:

  • معرفی کراس اوور گک ترامپچی GS3 نسخه Power
  • طراحی ظاهری به همراه کروم کاری‌های جذاب
  • کابین زیبای جدیدترین کراس اوور گک ترامپچی
  • مشخصات فنی کراس اوور گک ترامپچی GS3 نسخه پاور
  • قیمت گک ترامپچی GS3 نسخه Power و احتمال ورود به ایران

معرفی کراس اوور گک ترامپچی GS3 نسخه Power

گک ترامپچی GS3 نسخه Power

تقریبا سال ۲۰۱۷ بود که کراس اوور گک ترامپچی GS3 به صورت رسمی به بازار عرضه شد. اما پس از ۵ سال و با توجه به تب تند خودروهای خاکستری و طلایی پرطرفدار در بازار، چینی‌ها تصمیم گرفتند تا یک نسخه از این رنگ بندی را به همراه تغییرات ظاهری کوچک اما جذاب، آن هم به صورت انحصاری برای بازار خودرو چین، به تولید برسانند. در ادامه به تمامی زوایای این خودرو از جمله احتمال واردات آن به ایران، نگاهی خواهیم داشت.

طراحی ظاهری به همراه کروم کاری‌های جذاب

گک ترامپچی GS3 نسخه Power

این خودرو از یک جلو پنجره‌ی بزرگ و کشیده بهره می‌برد و با توجه به پرطرفدار بودن این طراحی، هیچ کسی قصد تغییر آن را ندارد! بنابراین در نسخه Power هم همان جلو پنجره‌ی ذوذنقه‌ای را می‌بینیم که به همراه نوارهای کرومی جدید، جذابیت دوچندانی را کسب کرده است. همچنین سیستم روشنایی این نسخه بر خلاف نسخه معمولی خودرو، تماما از LED تشکیل شده است. البته که طراحان چینی، هنوز هم هوای جیب خریداران را دارند و سیستم روشنایی هالوژنی را برای نسخه استاندارد این خودرو، در نظر گرفته‌اند.

دیگر تفاوت اصلی در زیر چرخ‌های خودرو رخ داده است. در نسخه Power، رینگ‌های آلومینیومی ۵ پره اختصاصی ۱۸ اینچی را می‌بینیم که با رنگ مشکی مات و طلایی تیره پوشیده‌ شده‌اند. اما مهم‌ترین تغییر این نسخه همانطور که از تیتر متن مشخص است، به رنگ بندی خاکستری و طلایی مربوط می‌شود. شما می‌توانید رنگ زیبای طلایی را در قسمت‌های مختلف خودرو مثل نوار جلو پنجره، رینگ‌های خودرو، هواکش‌های سپر عقب و بال عقب خودرو، مشاهده کنید. مطمئنا شما هم قبول دارید که این ترکیب رنگ در کنار رنگ خاکستری مایل به سفید بدنه، یک تضاد زیبا را ایجاد می‌کند.

گک ترامپچی GS3 نسخه Power

دو طرف خودرو، تقریبا همان گک ترامپچی GS3 مدل ۲۰۱۷ را نشان می‌دهند و هیچ چیزی تغییر نکرده است! البته به جز رینگ‌های اسپرت. قسمت عقب خودرو، جایی است که می‌توانیم کمی در مورد آن صحبت کنیم. اسپویلر سقفی عقب که به صورت چند ضلعی طراحی شده و ایجاد یک فضای ذوذنقه‌ای، درست در زیر درب کاپوت، از اصلی‌ترین تغییرات قسمت عقب خودرو هستند. همچنین طراحان تصمیم گرفته‌اند تا یکپارچگی را به نمای عقب خودرو هدیه دهند. در همین راستا، تک اگزوز گک ترامپچی GS3 نسخه Power به صورت مخفی طراحی شده است و به سختی دیده می‌شود.

در ادامه می‌بینیم که نام برند «ترامپچی» از قسمت عقب محصول حذف و علامت «پاور»، جایگزین آن شده است. از آن جایی که مردم چین تقریبا با این خودرو آشنا هستند، می‌توان گفت که این کار به کاهش هزینه‌های نهایی تولید و خلوت شدن نمای خودرو منجر می‌شود.

گک ترامپچی GS3 نسخه Power

هرچند که در این نسخه هم تقریبا همان گک ترامپچی GS3 مدل ۲۰۱۷ را می‌بینیم اما به یاد داشته باشید که این خودرو، دقیقا یک کراس اوور خانوادگی جذاب است که با رنگ خاکستری و طلایی خود می‌تواند طراحی کسالت آورِ خودروهای این کلاس را از بین ببرد. گک ترامپچی GS3 نسخه Power بدون تغییر نسبت به مدل ۲۰۱۷، با ابعادی برابر با ۴۳۵۰/۱۸۲۵/۱۶۸۵ میلی متر و فاصله محوری ۲۵۶۰ میلی متری خود می‌تواند نیازهای یک خانواده ۵ نفره را به راحتی برطرف کند و از آن جایی که حجم صندوق عقب آن به ۳۷۰ لیتر می‌رسد، مطمئن باشید که در مسافرت‌های خانوادگی می‌توانید وسایل زیادی را در خودرو جای دهید.

کابین زیبای جدیدترین کراس اوور گک ترامپچی

گک ترامپچی GS3 نسخه Power

این جا دقیقا جایی است که طراحان چینی، کم کاری خود را جبران کرده‌اند. از آن جایی که صفحه نمایش دوگانه، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های خودروهای ۲۰۲۲ است، چینی‌ها هم یک دوال اسکرین را برای داشبورد این خودرو در نظر گرفته‌اند. ابعاد صفحه نمایش دیجیتال پشت آمپر و نمایشگر مولتی مدیا به ترتیب برابر است با ۷ و ۱۰.۲۵ اینچ. کاملا قبول داریم که این اعداد در برابر کابین بزرگ و ابعاد خودرو، کمی کوچک به نظر می‌رسد و شرکت گک در انتخاب نمایشگرهای کابین، کاملا بدون سلیقه عمل کرده است. همچنین ترکیب آن‌ها هم اصلا زیبا و جذاب نیست! نمایشگر پشت آمپر در فرو رفتگیِ یک قاب پلاستیکی قرار دارد؛ در حالی که نمایشگر سیستم مولتی مدیا، بر روی داشبورد نصب شده است.

شرکت گک در ادامه سعی کرده است تا با اضافه کردن پوشش چرم با دوخت زرد به داشبورد و قطعات فیبر کربن تقلبی بر روی کنسول وسط خودرو، کمی از اشتباهات خودش را جبران کند اما بیایید قبول کنیم که تلاش آن‌ها به یک شکست واضح تبدیل شده است. تریم کابین هم به صورت عمده از رنگ مشکی تشکیل می‌شود اما از آن جایی که با یک خودرو «خاکستری – طلایی» رو به رو هستیم، طراحان هم لطف کرده‌ و کمی از رنگ زرد را به کابین خودرو هدیه داده‌اند.

گک ترامپچی GS3 نسخه Power

همچنین دیدن یک دسته دنده بزرگ در خودروهای ۲۰۲۲، یک اتفاق نادر است. به صورت کلی به نظر می‌رسد که کابین خودرو اصلا بازطراحی نشده است و طراحان فقط تغییرات مورد نیاز را به آن اضافه کرده‌اند. این موضوع جایی مشخص می‌شود که به زیر فرمان خودرو نگاه می‌کنیم. کراس اوور گک ترامپچی GS3 مدل ۲۰۱۷، از سیستم کیلس بهره‌مند نبود اما طراحان نمی‌‌توانستد تا مدل ۲۰۲۲ را هم به همین صورت به بازار بفرستند. بنابراین کلید کیلس کراس اوور گک ترامپچی GS3 نسخه Power به وسط داشبورد خودرو اضافه شده است و طراحان خودرو، استارت قدیمی را با یک درپوش پلاستیکی پوشانده‌اند!

خوشبختانه سیستم رابط هواوی های کار (Huawei HiCar smartphone connectivity system) به این نسخه اضافه شده و خریداران با نصب اپلیکیشن مخصوص، می‌توانند برخی از قابلیت‌های خودرو مثل روشن شدن خودرو، باز کردن درب‌ها و کنترل سیستم دزدگیر را به صورت ریموت، بر روی گوشی هوشمند خود داشته باشند.

مشخصات فنی کراس اوور گک ترامپچی GS3 نسخه Power

گک ترامپچی GS3 نسخه Power

در زیر کاپوت این خودرو هم خبر خاصی نیست! شرکت گک باز هم همان پیشرانه ۱.۵ لیتری خود را به محصول جدید خود آورده است. این پیشرانه ۴ سیلندر توربو شارژ ۱.۵ لیتری در دو نسخه به بازار عرضه شده. نسخه ضعیف‌تر می‌تواند ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۲۳۵ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس دستی ۶ سرعته، به چرخ‌های جلویی خودرو منتقل کند. نسخه قوی‌تر همین کار را با ۱۶۹ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور در کنار یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته آیسین (Aisin 6AT) به پایان می‌رساند.

قیمت گک ترامپچی GS3 نسخه Power و احتمال ورود به ایران

گک ترامپچی GS3 نسخه Power

از آن جایی که در این خودرو با یک کراس اوور اقتصادی خانوادگی طرف هستیم، شرکت گک هم قیمت آن را در حدود ۸۴ تا ۱۰۲ هزار یوان (معادل ۱۳ تا ۱۶ هزار دلار) اعلام کرده است که واقعا یک برچسب قیمتی ارزان محسوب می‌شود.

شرکت الماس داران در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی را برای واردات محصولات ترامپچی به داخل ایران انجام داده است اما متاسفانه هنوز کراس اوورها و شاسی بلندهای این برند را در داخل کشور ندیده‌ایم. همچنین با توجه به منوهای سیستم مولتی مدیا و نشان‌های نصب شده بر روی بدنه خودرو، به نظر می‌رسد که این کراس اوور به صورت انحصاری و فقط برای بازار خودرو چین به تولید رسیده است. هرچند که هنوز هم احتمال واردات گک ترامپچی GS3 به ایران وجود دارد.

جذاب‌ترین مطالب دنیای خودرو:

شاسی بلند انگلیسی/چینی اسمارت ۱# مدل ۲۰۲۳؛ کوچک، جذاب و قدرتمند + ویدئو

کیا EV6 GT مدل ۲۰۲۲؛ شاسی بلند هفت نفره و رقیب قدرتمند موستانگ Mach-E GT

مقایسه تیگو ۸ پرو پریمیوم و تیگو ۸ کلاسیک

منبع :carnewschinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.