تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 72358

کدام گوشی سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ برای خرید مناسب است؟

کدام گوشی سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ برای خرید مناسب است؟

کدام گوشی سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ برای خرید مناسب است؟گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در سه مدل گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا به بازار عرضه شدند، اما کدام یک از پرچمداران جدید سامسونگ برای خ..

کدام گوشی سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ برای خرید مناسب است؟

گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در سه مدل گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا به بازار عرضه شدند، اما کدام یک از پرچمداران جدید سامسونگ برای خرید گزینه بهتری است؟

سامسونگ سری گلکسی S22 را در سه مدل اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا به بازارهای جهانی عرضه کرد؛ گوشی‌هایی که به قابلیت‌ها و فناوری‌های پیشرفته‌ای مجهز شدند و می‌توانند به تمام نیازهای کاربران امروزی گوشی های هوشمند پاسخ دهند. از مهم‌ترین قابلت‌های این گوشی‌ها می‌توان به پردازنده قدرتمند، باتری بادوام، هوشمندترین و پیشرفته‌ترین دوربین و همچنین همگام‌سازی آسان با برنامه‌های آفیس مایکروسافت اشاره کرد.

اکنون این سوال برای علاقه‌مندان به پرچمداران جدید سامسونگ مطرح می‌شود که آنها باید از میان سه مدل گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا کدام را انتخاب کنند تا بتوانند به خوبی به نیازهای خود پاسخ دهند. در پاسخ به این پرسش باید گفت هر یک از گوشی های خانواده گلکسی اس ۲۲ می‌توانند سطح زندگی شما را ارتقا دهند و در واقع انتخاب هر یک از آنها طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های پیشرفته را برایتان به همراه خواهد داشت.

تمام گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ به پردازنده قدرتمند ۴ نانومتری مجهز شدند که این پردازنده آنها را به سریع‌ترین گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ تبدیل می‌کند. این گوشی‌ها قادر به پشتیبانی از قابلیت‌های نوآورانه‌ای چون Link to Windows و Samsung DeX هستند که به کمک آنها می‌توان گوشی موبایل را به کامپیوتر تبدیل کرد. علاوه بر این، این گوشی ها به پلتفرم امنیتی Knox سامسونگ نیز مجهز شدند.

البته میان گوشی های گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا تفاوت‌های نیز وجود دارد که در همین راستا قصد داریم ویژگی‌های اصلی گوشی های سری گلکسی ۲۲ را با یکدیگر مقایسه کنیم.

مقایسه گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ

قلم S

گلکسی اس 22

قلم S به عنوان مهم‌ترین تفاوت میان گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ محسوب می‌شود که سامسونگ آن را برای مدل اس ۲۲ اولترا در نظر گرفته است. در واقع طراحان با این ویژگی توانستند سری محبوب نوت را با گلکسی اس ادغام کنند. اگر به قلم S علاقه دارید و یا می‌خواهید آن را برای اولین بار تجربه کنید، گلکسی اس ۲۲ اولترا برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. کاربران می‌توانند از این قلم هوشمند برای مدیریت و کنترل فایل‌ها، طراحی ایده‌های جدید، نوشتن و ویرایش اسناد با بالاترین دقت استفاده کنند.

همچنین قلم S به یک بلوتوث داخلی مجهز شده تا بتوان از آن به عنوان یک کنترل از راه دور برای تغییر اسلایدها، ثبت تصاویر، مشاهده رسانه‌ها و سایر موارد استفاده کرد. در واقع می‌توان گفت قلم S یک عصای جادویی برای استفاده بهتر از قابلیت‌های گوشی هوشمند محسوب می‌شود.

نمایشگر

گلکسی اس 22

سامسونگ برای گلکسی اس ۲۲ یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با وضوح تصویر FHD+ و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز را در نظر گرفته است که در زمان تماشای فیلم‌ها و بازی‌ها می‌تواند بهترین کیفیت را در اختیار کاربران قرار دهد. از این رو گلکسی اس ۲۲ برای افرادی که خواهان یک گوشی جمع‌وجور هستند، بهترین گزینه خواهد بود.

صفحه نمایش ۶.۶ اینچی گلکسی اس ۲۲ پلاس نیز از همان وضوح تصویر اما با ۲۵ درصد روشنایی بیشتر نسبت به اس ۲۲ بهره می‌برد. هرچند نمایشگر این گوشی کمی بزرگ‌تر شده، اما همچنان برای کاربران یک گوشی جمع‌وجور و خوش دست خواهد بود.

سامسونگ برای گلکسی اس ۲۲ اولترا بهترین صفحه‌نمایش با بالاترین میزان روشنایی و وضوح تصویر را در نظر گرفته است. در واقع این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی با وضوح خارق‌العاده WQHD+ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که قادر است تمام تصویر و ویدیوها را با جزئیات فوق‌العاده به نمایش بگذارد.

به طور کلی هر سه مدل سری گلکسی اس ۲۲ قادرند با محیط سازگار شده و بهترین تجربه بصری را حتی در نور شدید خورشید ارائه دهند. کاربران به کمک پرچمداران جدید سامسونگ می‌توانند مواردی مختلفی چون تماشای اسناد، محتواهای ویدیویی، وبگردی و تماس‌های ویدیویی را بالاترین کیفیت تجربه کنند.

باتری و شارژ

از آنجایی که گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ به صفحه نمایش بزرگی مجهز شدند، سامسونگ برای آنها باتری‌های پرظرفیتی نیز در نظر گرفته است. این گوشی‌ها برای انجام وظایف خود طی یک روز کاری آمادگی کاملی دارند و با یکبار شارژ می‌توان در تمام روز شلوغ کاری از صبح تا عصر به شکل مدوام از آنها استفاده کرد.

سامسونگ برای مدل‌های اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا نسبت به مدل اس ۲۲ میزان ظرفیت باتری را افزایش داده تا بتوانند ساعات بیشتری را در دسترس کاربران باشند. برای هر سه مدل اس ۲۲ قابلیت شارژ فوق سریع نیز در نظر گرفته شده تا بتوان آنها را در کمترین زمان ممکن شارژ کرد.

دوربین

گلکسی اس 22

امروزه کاربران ساعات زیادی از روز را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند و به همین دلیل به گوشی‌هایی با دوربین‌های پیشرفته نیاز دارند تا بتوانند محتواهای باکیفیتی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. در همین راستا سامسونگ برای گوشی های سری گلکسی S22 دوربین‌های قدرتمندی را در نظر گرفته است تا بدون نیاز به لوازم جانبی خاصی چون پایه دوربین بهترین تصاویر را به ثبت رساند.

گوشی های گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس از توانایی ثبت تصاویر با وضوح ۵۰ مگاپیسکلی بهره می‌برند و مدل اس ۲۲ اولترا نیز قادر است تصاویری با وضوح خارق‌العاده ۱۰۸ مگاپیسکلی را همراه با جزئیات کامل به ثبت برساند. هر سه مدل سری گلکسی اس ۲۲ از قابلیت ضبط ویدیوهایی با کیفیت ۸K نیز بهره می‌برند.

گوشی های سری گلکسی S22 برای ثبت تصاویر حرفه‌ای تمام ابزارهای پیشرفته را به کاربران ارائه می‌دهند. برنامه Expert RAW یکی از همین ابزارهای پیشرفته محسوب می‌شود که مجموعه کاملی از راهکارهای ویرایش عکس را به همراه دارد و باعث می‌شود کاربران همانند یک دوربین دیجیتالی حرفه‌ای DSLR تصاویر خود را ویرایش کنند.

ذخیره‌سازی

گلکسی اس 22

از یکی از رایج‌ترین مشکلات کاربران گوشی های هوشمند می‌توان به پر شدن حافظه دستگاه اشاره کرد، اما گوشی های سری گلکسی S22 از گزینه‌های متنوع میزان حافظه و ذخیره‌سازی بهره می‌برند تا کاربران با انتخاب میزان حافظه مورد نیاز دیگر با این مشکل مواجه نشوند.

کاربران گوشی های گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس می‌توانند دستگاه مورد نظر خود را از میان ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با ۸ گیگبایت فضای رم سفارش دهند. با این میزان حافظه می‌توان چندین کار را همزمان با حداکثر سرعت به انجام رساند.

کاربران برای مدل گلکسی اس ۲۲ اولترا از انتخاب‌های متنوع‌تری بهره می‌برند،؛ برای این مدل می‌توان فضای ذخیره‌سازی ۱ ترابایت، ۵۱۲ و ۲۵۶ گیگبایت را به همراه رم ۱۲ گیگابایتی سفارش داد. ضمن اینکه مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۸ گیگبایتی این مدل نیز قابل سفارش است.

افزایش بازدهی کارهای اداری

گلکسی اس ۲۲ اولترا برای آن دسته از کسانی که به گوشی‌های هوشمند برای انجام کارهای اداری وابسته هستند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. این گوشی با پردازنده ۴ نانومتری، صفحه نمایش ۶.۸ اینچی با قلم S، پلتفرم امنیتی Knox و همگام‌سازی با برنامه‌های گوگل و مایکروسافت می‌تواند به بسیاری از نیازهای کاربران این حوزه به خوبی پاسخ دهد. علاوه بر این با سامسونگ Dex نیز می‌توان برنامه‌های گوشی را روی دسکتاپ کامپیوتر به اجرا درآورد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.