تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۵۳
کد خبر : 61981

کدام سایت ارز دیجیتال ایرانی تمام ارزهای بایننس را دارد؟

کدام سایت ارز دیجیتال ایرانی تمام ارزهای بایننس را دارد؟

بازار ارز دیجیتال متنوع از رمز ارزهای بسیاری می باشد که به صورت کوین، توکن یا شت کوین ایجاد و عرضه شده اند. این رمز ارزها هر کدام به نوبه ی خود به دلیل دارا بودن مزایا و اهدافی که دارند توانسته اند طرفداران بسیاری را از جمله سرمایه گذاران بزرگ دنیا به سمت خود …

بازار ارز دیجیتال متنوع از رمز ارزهای بسیاری می باشد که به صورت کوین، توکن یا شت کوین ایجاد و عرضه شده اند. این رمز ارزها هر کدام به نوبه ی خود به دلیل دارا بودن مزایا و اهدافی که دارند توانسته اند طرفداران بسیاری را از جمله سرمایه گذاران بزرگ دنیا به سمت خود جذب کنند.

سئوالی که ذهن بیشتر افراد علی الخصوص افراد تازه وارد در این زمینه را به خود مشغول می کند این است که چگونه این رمز ارز ها را باید خریداری کرد؟

از همان ابتدا که رمز ارز های دیجیتال ایجاد شدند صرافی های داخلی و خارجی با پلتفرم های متفاوت و قابلیت های گوناگون نیز اقدام به راه اندازی بستری فعال به جهت خرید و فروش این ارزها کردند. تا به امروز در حدود ۴۰۷ صرافی ارز دیجیتال وجود دارد که به صورت آنلاین و آفلاین به صورت سنتی امکان خرید ارزهایی چون بیت کوین، اتریوم، تتر، کاردانو و.. را برای کاربران خود فراهم کرده اند. به عنوان مثال صرافی بایننس که بزرگترین صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال در جهان می باشد دارای بیشترین تعداد رمز ارز برای معامله است. اما مشکل اساسی که این صرافی برای اغلب کاربران در بر دارد احراز هویت و عدم دسترسی راحت به امکانات آن می باشد که این امر باعث سردرگمی کاربران شده است. در چنین زمانی تنها راه حل برای سرمایه گذاری در عرصه ی ارز دیجیتال مراجعه به صرافی های ایرانی است.

اما مسلما به دلیل تحریمات شبکه ای و مالی که وجود دارد بیشتر افراد این عقیده را دارند که صرافی های خارجی دارای امنیت بسیار بالا و همچنین تعداد رمز ارزهای بیشتری به نسبت صرافی های ایرانی می باشد؟!!

بنا بر این امر ما به شما خواهیم گفت برای خرید ارزهای لیست شده در صرافی بایننس بدون نیاز به فیلتر شکن یا احراز هویت های چندین باره به کدام سایت ایرانی مراجعه نمایید!!

صرافی باکوینا یک سایت خرید و فروش ارز دیجیتال امن و پر سرعت می باشد که شما می توانید بدون نیاز به فیلترشکن و با امکانات منحصر به فرد هر نوع ارز دلخواه را خریداری کرده یا به فروش بگذارید. پلتفرم این صرافی با همیاری یک تیم متخصص از برنامه نویسان برتر کشور به گونه ای طراحی شده است که قابلیت پشتیبانی از تمامی ارزهای لیست شده در صرافی بایننس را دارا می باشد.

کاربران سرمایه گذاران به راحتی می توانند با انجام یک بار احراز هویت تمامی ارزهای بایننس را در این صرافی خریداری کرده و به سایر حساب های دیگر در صورت نیاز با استفاده از شبکه های متعدد که کارمزد های کمتری را دریافت می کنند انتقال دهند.

چرا برای خرید ارز دیجیتال به صرافی ایرانی باید مراجعه کرد؟

در حال حاضر در بین تمامی صرافی های داخلی و خارجی خرید و فروش ارز دیجیتال موجود در جهان تنها صرافی که دارای بیشترین تعداد رمز ارزهای بازار می باشد صرافی بایننس است. در واقع باید گفت هیچ صرافی حتی رقیبان خارجی که هم تراز با صرافی بایننس می باشند نیز این امکان را ندارند که از تمامی ارزهای دیجیتال بازار جهانی پشتیبانی کرده و آن ها را معامله کنند.

اما مهم ترین مسئله برای ورود در زمینه سرمایه گذاری در عرصه ی ارز دیجیتال از طریق صرافی بایننس امکان دسترسی به این صرافی و مدت زمان احراز هویت است.

در حالت معمولی تایید احراز هویت در این صرافی در صورتی که ملیت کشور ها دیگر را داشته باشید به مدت ۲ ماه به طول می انجامد تا امکان دسترسی به رمز ارزها را برای کاربران فراهم آورد. علاوه بر این امر بایننس امکان دسترسی به افراد ایرانی را به هیچ عنوان نمی دهد. از همین رو کاربرانی ایرانی جهت دسترسی به امکانات صرافی بایننس مجبور به استفاده از فیلترشکن می باشند. اما به دلیل تحریماتی که در کشور حاکم است مدت زمان این فیلترشکن ها کوتاه بوده و در نتیجه این افراد مجبور هستند پس از اتمام مدت زمان استفاده از فیلترشکن باید با پرداخت هزینه های بسیار مجددا همان آدرس سابق را دریافت کنند. در غیر این صورت نمی توانند به دارایی های خود در بایننس دسترسی پیدا کنند و در آخر صرافی تمام سرمایه ی آن ها بلوکه می کند.

با توجه به این امر بهترین گزینه برای چنین افرادی مراجعه به یک صرافی ایرانی معتبر می باشد.

علی رغم فراهم بودن امکان خرید و فروش ارز های دیجیتال در صرافی های ایرانی محدودیت تعداد رمز ارز از جمله مشکلاتی می باشد که کاربران را با سردگمی همراه کرده است.

در همین رابطه یک گروه اقتصادی از کارشناسان متخصص در زمینه ارز دیجیتال به همراه یک تیم ۵۰ نفره از برنامه نویسان مطرح کشور اقدام به راه اندازی یک بستری فعال داخلی بدون نیاز به فیلتر شکن کرده اند که مشابه با صرافی بایننس در عین دارا بودن امکانات و قابلیت های منحصر به فرد و کاربردی می باشد. این صرافی این امکان را برای کاربران و سرمایه گذاران خود فراهم کرده است که بتوانند در هر زمان هر نوع ارزی که در صرافی بایننس لیست شده است را مشاهده و سپس خرید و فروش کنند.

این بستر فعال با نام صرافی باکوینا در بین کاربران خود شناخته شده و با ارائه خدمات نوین و با کیفیت در عین دارا بودن امنیت بسیار بالا باعث شده است که به یک صرافی معتبر و قابل اعتماد در بین کاربران تبدیل گردد.

چرا باید در صرافی باکوینا ثبت نام کرد؟

زمان در هنگام سرمایه گذاری بسیار حائز اهمیت است و در صورتی که یک صرافی از سرعت بالا برای خرید یا فروش برخوردار نباشد باعث می شود که سرمایه گذاران را به سمت روند نزولی بکشاند. زیرا در صورتی که بتوانید در زمان مناسب در یک سایت ایرانی که از سرعت بسیار بالا برای آپلود قیمت ها و صفحات معامله کنید می توانید از سود بسیار زیادی برخوردار شوید. صرافی باکوینا با مد نظر قرار دادن این امر پلتفرم سایت خود را به گونه ای طراحی کرده است که از سرعت بسیار بالا و همچنین قیمت لحظه ای ارز های دیجیتال برخوردار بوده و لذت یک خرید و فروش سودآور را برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

صرافی باکوینا دارای پلتفرمی امن می باشد که این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که در سریع ترین زمان ممکن به معاملات خود پرداخته و کسب درآمد کنند. همچنین در این صرافی به تمامی کاربران یک کیف پول آنلاین نیز اختصاص می یابد که کاربران می توانند با اطمینان خاطر و بدون نگرانی از بابات هک شدن یا بلوکه شدن حساب کاربری سرمایه خود را حفظ کرده و ارز خود را به مدت طولانی ذخیره یا نگهداری کنند.

همان طور که می دانید یکی از مشکلات عمده ای که اکثر کاربران و سرمایه گذاران خصوصا افراد ایرانی با آن مواجهه هستند عدم دسترسی راحت به صرافی بایننس است. این صرافی اولین و تنها ترین صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران می باشد که از تمامی ارزهای لیست شده در صرافی بایننس پشتیبانی کرده و امکان معامله ۳۵۰ رمز ارز را برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

شما در این صرافی به راحتی و بدون نیاز به فیلترشکن یا احراز هویت های چندین باره می توانید تمامی ارزهای موجود در بایننس را با کارمزدی بسیار کم معامله کرده و با دریافت رایگان مشاوره از تحلیلگران متخصص یک نتیجه ی سودآور را کسب کنید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.