تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر : 586227

کدام خودروساز جهان وفادارترین مشتریان را دارد؟

کدام خودروساز جهان وفادارترین مشتریان را دارد؟

کدام خودروساز جهان وفادارترین مشتریان را دارد؟ جی دی پاور لیست جدید میزان وفاداری مشتریان خودروسازان بزرگ را منتشر کرد؛ اما طبق این لیست کدام خودروساز جهان وفادارترین مشتریان را دارد؟ لیست جدید میزان وفاداری مشتریان خودروسازان بزرگ برای سال 2022 توسط موسسه جی دی پاونر منتشر شد. این موسسه برای تعیین میزان وفاداری برندهای

کدام خودروساز جهان وفادارترین مشتریان را دارد؟

جی دی پاور لیست جدید میزان وفاداری مشتریان خودروسازان بزرگ را منتشر کرد؛ اما طبق این لیست کدام خودروساز جهان وفادارترین مشتریان را دارد؟

لیست جدید میزان وفاداری مشتریان خودروسازان بزرگ برای سال 2022 توسط موسسه جی دی پاونر منتشر شد. این موسسه برای تعیین میزان وفاداری برندهای خودرویی به خریداران خودروهای نو توجه می‌کند؛ در واقع اگر مالک یک خودرو برای خرید خودروی جدید خود به سراغ همان برند برود، یک امتیاز وفاداری برای آن خودروساز محسوب می‌شود. جی دی پاور در تهیه این لیست از داده‌های رسمی نمایندگی‌ها نیز استفاده کرده است.

تویوتا وفادارترین مشتریان را دارد

طبق این لیست تویوتا توانست در چهارمین دوره از این ارزیابی‌ها در دو دسته مختلف در صدر قرار بگیرد. در واقع سه محصول این خودروساز ژاپنی در بین 10 رتبه برتر جای گرفتند و به همین دلیل تویوتا توانسته در بین مشتریان به وفادارترین خودروساز جهان تبدیل شود.

جایگاه دوم و سوم لیست میزان وفاداری مشتریان خودروسازان بزرگ به گروه کیا و هیوندای تعلق دارد که این گروه‌ها با دو نماینده در کلاس خودروهای سواری و سدان‌های لوکس توانستند بدرخشند. پورشه، بی ام و، سوبارو و فورد نیز با یک نماینده در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

وفادارترین مشتریان

طبق این لیست مشتریان آمریکایی همچنان به برند تویوتا وفادار هستند و برای خرید خودرو بعدی خود باز هم تویوتا را انتخاب می‌کنند. این خودروساز ژاپنی در کلاس خودروهای سواری امتیاز 62.2 و در کلاس شاسی بلندها امتیاز 63.6 درصد را کسب کرده و توانست به خودروسازی تبدیل شود که وفادارترین مشتریان را دارد.

وفادارترین مشتریان

پورشه با امتیاز 57.4 درصد در میان برندهای لوکس توانست به برندی با مشتریان وفادار تبدیل شود. بی ام و نیز در بخش شاسی بلندها توانسته با امتیاز 58.6 درصد بدرخشد. همچنین جنسیس با امتیاز 54.6 درصد در بخش خودروهای سواری و لکسوس نیز با امتیاز 56.4 درصد در بخش شاسی بلندها به برندهایی با مشتریان وفادار تبدیل شدند.

پیکاپ فورد

کیا با امتیاز 54.1 درصد پس از تویوتا در میان برندهای غیر لوکس و در کلاس خودروهای سواری توانست رتبه دوم را به خود اختصاص دهد. سوبارو نیز در کلاس شاسی بلندهای غیر لوکس با امتیاز 62.6 درصد در جایگاه دوم قرار گرفت. در دسته خودروهای پیکاپ هم شرکت فورد توانست با میزان وفاداری 63.8 درصد در صدر قرار بگیرد. تویوتا نیز با امتیاز 58.7 درصد در این بخش در رتبه دوم جای گرفت.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.