تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
کد خبر : 54428

کتاب "علی سلیمانی" چاپ می‌شود؟

کتاب "علی سلیمانی" چاپ می‌شود؟

کتاب “علی سلیمانی” چاپ می‌شود؟ – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی خبر داده که علیرضا تابش به عنوان مدیرعامل این بنیاد برای عرض تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره علی..

کتاب "علی سلیمانی" چاپ می‌شود؟ – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی خبر داده که علیرضا تابش به عنوان مدیرعامل این بنیاد برای عرض تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره علی سلیمانی، با خانواده این هنرمند فقید سینما و تلویزیون دیداری داشته است.

علیرضا تابش در این دیدار با اظهار تاسف از فقدان هنرمندان و چهره‌های فرهنگی در دوران تلخ کرونا، «علی سلیمانی» را هنرمندی محبوب، دغدغه‌مند و به دور از حاشیه توصیف کرد و گفت: مرحوم سلیمانی هنرمندی خلاق و باهوش بود که با شناخت درست از هدفش، با تلاش بسیار به سمت آن حرکت کرد.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز به خانواده سلیمانی ابلاغ کرد.

تابش همچنین در پاسخ به پیگیری همسر علی سلیمانی درباره چاپ کتابی که این هنرمند در دست نگارش داشت، قول مساعد داد و گفت: ثبت و انتشار تجارب حرفه ای سی ساله این هنرمند فقید، برای دوستداران رشته بازیگری قابل توجه است و ما تمام تلاشمان را برای چاپ این کتاب خواهیم کرد و امیدوارم چاپ آن به اربعین آقای سلیمانی برسد.

علی سلیمانی با نوای روضه‌های آذری و فارسی سیدالشهدا(ع) در خاک آرمیدآخرین گفت‌وگو با علی سلیمانی درباره کارهای مذهبی/ خاطراتش از پیاده‌روی اربعین و ارادتش به حاج قاسم/ مداحی به زبان ترکی + فیلمعلی سلیمانی درگذشت/ اشک‌های او در حرم امام رضا(ع) + فیلم

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.