تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
کد خبر : 13171

کتاب "دماغ مترسک" منتشر شد

کتاب "دماغ مترسک" منتشر شد

کتاب “دماغ مترسک” منتشر شد کتاب “دماغ مترسک” تألیف مجید راستی با تصویرگری محبوبه یزدانی با موضوع داستان‌های تخیلی از سوی انتشارات سروش منتشر شد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌کتاب “دماغ مترسک” با زبان قصه برای کودکان به داستان تخیلی دروغ و دماغ می‌پردازد، این کتاب برای گروه سنی ب، ج برای دبستانی‌ها است که سن مهمی برای فراگیری کودکان محسوب می‌شود و جزو تازه‌ترین آثار کودکانۀ انتشارات سروش است.
مترسک تنها بود
او کنار خانه توی باغچه ایستاده بود…
مجید راستی از سال ۱۳۵۹ همکاری خود را با گروه کودک شبکه یک به‌عنوان عضو طرح و برنامه­ و نویسنده را شروع کرد و در سال ۱۳۶۲ با رفتن به شبکه ۲، گروه کودک به‌طور رسمی راه‌اندازی و مدیر گروه شد. وی طراحی و نگارش برنامه‌های گوناگونی از جمله، ماجراهای علی کوچولو، دوقلوها، پونه و پوریا و…. و فیلمنامۀ انیمینش­‌های حکایت­‌های سعدی، یک اتفاق ساده و چندین برنامۀ دیگر را تا سال ۱۳۸۸ بر عهده داشت. اکنون بیش از ۱۶ سال است که در انجمن نویسندگان کتاب کودک و نوجوان عضو فعال و ثابت است. وی غیر از نویسندگی در حوزۀ ادبیات کودک، در حال حاضر سردبیری مجله ..

کتاب "دماغ مترسک" منتشر شد

کتاب "دماغ مترسک" تألیف مجید راستی با تصویرگری محبوبه یزدانی با موضوع داستان‌های تخیلی از سوی انتشارات سروش منتشر شد.

کتاب "دماغ مترسک" منتشر شد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌کتاب "دماغ مترسک" با زبان قصه برای کودکان به داستان تخیلی دروغ و دماغ می‌پردازد، این کتاب برای گروه سنی ب، ج برای دبستانی‌ها است که سن مهمی برای فراگیری کودکان محسوب می‌شود و جزو تازه‌ترین آثار کودکانۀ انتشارات سروش است.

مترسک تنها بود

او کنار خانه توی باغچه ایستاده بود…

مجید راستی از سال ۱۳۵۹ همکاری خود را با گروه کودک شبکه یک به‌عنوان عضو طرح و برنامه­ و نویسنده را شروع کرد و در سال ۱۳۶۲ با رفتن به شبکه ۲، گروه کودک به‌طور رسمی راه‌اندازی و مدیر گروه شد. وی طراحی و نگارش برنامه‌های گوناگونی از جمله، ماجراهای علی کوچولو، دوقلوها، پونه و پوریا و…. و فیلمنامۀ انیمینش­‌های حکایت­‌های سعدی، یک اتفاق ساده و چندین برنامۀ دیگر را تا سال ۱۳۸۸ بر عهده داشت. اکنون بیش از ۱۶ سال است که در انجمن نویسندگان کتاب کودک و نوجوان عضو فعال و ثابت است. وی غیر از نویسندگی در حوزۀ ادبیات کودک، در حال حاضر سردبیری مجله رشد کودک را نیز برعهده دارد.

چاپ اول این اثر در ۲۰ صفحۀ خشتی رنگی مصور، شمارگان هزار نسخه و با قیمت ۱۲ هزار تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.