تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
کد خبر : 58004

کتابفروشی اسم (شعبه ونک) تعطیل شد

کتابفروشی اسم (شعبه ونک) تعطیل شد

سعید مکرمی مدیرعامل گروه فرهنگی اسم اعلام کرد: شعبه ونک کتاب‌فروشی کتاب اسم به علت عدم تمدید قرارداد از سوی موجر محترم تعطیل شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کافه دانش، مکرمی در توضیح این اتفاق اظهار داشت: کتاب‌فروشی کتاب اسم از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد و در طی این مدت تلاش …

سعید مکرمی مدیرعامل گروه فرهنگی اسم اعلام کرد: شعبه ونک کتاب‌فروشی کتاب اسم به علت عدم تمدید قرارداد از سوی موجر محترم تعطیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کافه دانش، مکرمی در توضیح این اتفاق اظهار داشت: کتاب‌فروشی کتاب اسم از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد و در طی این مدت تلاش کرد در محدوده خیابان ولیعصر نبش خیابان نیلو که کمبود در کتابفروشی وجود داشت، نقش‌آفرین باشد.

مدیرعامل گروه فرهنگی اسم همچنین گفت: موجر محترم طی این سه سال همکاری خوبی با ما داشت ولی این روزها در پی اتمام مدت قرارداد، به هر صورت ترجیح داد که اجاره را تمدید نکند.

مکرمی در پایان تاکید کرد: گروه فرهنگی اسم در ادامه مسیر خود افتتاح شعبه‌های دیگری در ابعاد شعبه خیابان انقلاب را در دستور کار خود دارد و این اتفاق تاثیری در رشد طبیعی این مجموعه فرهنگی نمی‌گذارد.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.